Vidim, da bom mogu ve?krat odpreti tale koti?ek z okvarami.
Kje vse je pa nimam pojma in me ne zanima, vidi se samo dodaten intercooler turbine (olja verjetno) tud to nisem prepri?an..
Temu se re?e oil cooler. Intercooler hladi zrak, ki ga turbina kompresira in po?lje v motor. Ker se stisnjen zrak segreje (pa ?e ?ez vro?o turbino gre) je vmes ta intercooler, ki hladi ta zrak in tako ima motor ve?jo mo? in manj?o mo?nost klenkanja. Torej Jures tamo?en dizel ima dva hladilnika zraka in ne vode ali olja ali ?esarkoli!
Tule se lepo vidi razliko. Uno spodaj (z modrimi objemkami) je intercooler in ima velike cevi ki grejo od turbine do lopute plina. Uno zgoraj (manj?i) je pa oljni hladilnik, ki je lahko priklopljen pri oljnem hladilniku, v blok itd...
Po meni znanih podatkih turbine hladi le in samo olje. hladilna teko?ina ne gre skozi.
O ja majster pa gre. ?e ?ez turbino mojega zdaj ?e 20 let starega Nissana sta ?la olje IN voda. Olje jo podma?e, voda pa hladi. Oboje v turbini sicer zavre zato ko ugasne? (tudi, ?e ga prej ?e ?para?) sli?i? brbotanje vode, ki se nahaja v turbini in ceveh okoli nje.
Klima pobere kar nekaj konjev, tu ni vpra?anja. Ne vem to?no ampak nekje sem gledal dyno graf avtomobila z vklopljeno in izklopljeno klimo. Razlika je bila mislim, da ?ez 10 konjev na Civicu 1,4. Imajo pa eni avti to urejeno tako, da se pri polnem gasu izklopi. Isto praksa iz Nissana.
Elektro avti imajo klimo ampak doseg se zmanj?a za skoraj polovico.
Ni blema, samo najavi se prej pa bova zrihtala spotoma, ko se bo menjalo bremze. Pa se jih po?tima, speska, po?triha, ni da ni.
ATE mast za mazanje cilindrov-batov v zavornih cilindrih.
Daj povej kje ti to dobi? ker sam je nimam. Za vodila in plo??ice uporabljam bakreno mast oziroma tesnilom prilo?eno turbico masti zanje. Pa batek ponavadi nama?em z zavornim oljem preden ga vtaknem noter.
Pa ko bo tole narejeno bi bilo res pametno, da se prepuca in prestavi v DIY.
Hehe, obnova ?eljusti je meni lu?tno delo, pa ?e pi?tolo za peskat imam. Problem je, ker so tesnila za Mazdo svinjsko draga. Bom pa do spomladi spet (ve?je) ?eljusti pucal za Cliota, da jih vr?em gor.
Po mojih izku?njah jih ne bo? toliko raztegnil. Imam pa doma pomoje ?e 2 taki, eno rde?i in eno rumeno, to?nih dimenzij pa ne vem. Vem pa, da se ne raztegujejo ne vem koliko in 7mm na eni bo ?lo zelo te?ko, ?e sploh, 11 je pa najbr? ?e misija nemogo?e.
Se mi pa zdi, da se tale vseeno malo bolj raztegne (65/76mm) ?eprav za 11 mm spet dvomim, je pa vsaj na eni strani OK.
Ekspanzijska posoda je pri avtih ponavadi, da se notri zadu?i zvok, se pravi ne rabi? nujno.
Oddu?ek ima pa moj intake kit ?e v ?tartu tako narejeno, da je na filter?ek in gre ven tako, da spet ni nobene panike pomoje. Bojo pa povedali ostali kako se jim na ?estakih obnese. Pri meni ni problemov, niti se ne zapaca ali, da bi bilo sploh opaziti, da prihajajo ven kak?ni hlapi.
Tile Japonski proizvajalci so kar se ti?e rezervnih delov dobesedno idioti. Ironija je, da je tak?na cena baje za DSG za novega Polota. Lahko bi imeli malo ni?je cene za avte, ki jih ni na trgu ?e 5 let in ?e cenej?e za avte, ki so na trgu ve? kot 10 let in sem prepri?an, da bi tudi servisi kdaj dobili kak ? ve? ker bi tudi lastniki starej?ih avtov ?e vedno hodili na uraden servis.
Zelo verjetno res menjalnik ali pa diferencial, je notri kaj polomilo in blokiralo kolesa. No lahko je tudi glavno gred polomilo v motorju (to je storilo prijatelju in so isto blokirala kolesa) ampak potem bi zelo verjetno kje kaj usekalo ven in bi avto spustil lu?ico. Karkoli je ?e najbr? ne bo poceni, dele pa bo? dobil (?e sploh, ker teh avtov vseeno ni veliko ) na avto.net, bolhi, ali pa kak avtoodpad.
Za 323C ne vem ?e ima pipco, 100NX in 200SX sta imela pipco, Clio je isto nima.
Druga?e pa jaz bi raje bencin cuzal kot antifriz ker je baje kar strupen. ?e ?e, lep stakni cev dol, sto?i ven vse pa daj novo me?anco noter pa ima? mir za lep ?as. Pa ko da? novo teko?ino noter imej pokrov?ek na kilerju odprt, gretje do konca (da gre teko?ina tudi ?ez pe?ko v avtu!) in po?akaj, da se pri?ge ventilator. ?e bo treba, ?e dolij. Tako bo? vedel, da se je termostat odprl, da je teko?ina za?ela kro?iti in bo sistem prezra?en.
Tako nekako so mene u?ili, za morebitne po?kodbe in okvare na va?em avtomobilu avtor te objave ne odgovarja.
Ko je nekdo omenju 323f, naj povem da ta avto ne sodi ravno med Delikatne?e! Vanj namre? nalivam Leclerjev ole Extralub, z dodatkom Metabonda, pa laufa tiho kokr se zagre!
najprej pucat cedilo (pred oljno pumpo) potem menjaj olje..probaj dat kaksno kvalitetno olje (moji recimo castrol bolj lezi kot valvoline)
Lu?ka je zaradi zama?enega cedila v karterjeu, ?e se bo? vozi bo ribnil motor(zariba oljna ?rpalka, zvije glavno gred + ?e kaj) in ne bo prvi !!!!
Ropot pa je verjetno na desni strani motorja(?e gleda? avto od spredaj), nad menjalnikom, tam je vakumska ?rpalka za servo oja?evalec in pa oljna ?rpalka za servo volan, poglej olje, ?e je tega dovolj se ti verjetno sli?i vakumska ?rpalka(?e je to to po ni panike, ker pri ve?ini ropota enim manj drugim bolj). lahko pa da ropota ker je premalo olja, ker oljna ?rpalka(za mazanje motorja) ne da dovolj prtiska.
drugi?: pri nizkih temperaturah se sli?i pumpa za servo volan, na levi strani zravn akumulatorja,
razlog je povsem druga?en, olje je uni?ilo turbino in ne obratno, ?e ve? ?e ima? kr neko olje notri in zapacano cedilo ti bo ?la ?e nova + motor ki se ne maze
ja to je to!
meni tudi ko je hladna dokaj glasno klepa!SERVO ?RPALKA!
?e enkrat, ali zaradi zama?enega sita v karterju avto ropota in trese??? eno ali drugo??? ali ni? od tega?
torej menite, karter dol???
Ne ne dat karterja dol, ne spucat cedila in ne nih?e nima pojma zakaj ti trese in ropota.
NI RES da si ne dam kaj dopovedat, samo bojim se, da ?e bom dal spucat cedilo, da nebo kaj bolje...zato bi rad sli?al ?e kak?en predlog, mogo?e je imel kdo isti problem...
So imeli. Tisti, ki niso vedeli kaj se dogaja jim je zaribal. Tisti, ki so spucali cedilo (nekateri so imeli ?e oreng zabitega!) jim avto ?e kar dela.
prvi?: v motor nalij olje DEXELIA-mazdino original olje,
p.s. a turbina ti je crknila kar iznenada?kolk stane nova?
olje pa prvo menjaj z originalnim! bo ?e najmanj stro?kov!cca. 100? s filtrom vred!
1.) A tebe pla?ujejo, da dela? reklamo za original Mazdino olje, ki je klump?
2.) Tema o turbini je na forumu
3.) Miha666 spucaj cedilo, daj drugo olje in vsaj enkrat stori nekaj kar ti re?ejo ne pa, da potem ?e kar filozofira?. ?e pa ne misli? poslu?ati dobrega nasveta pa ne vem zakaj sploh spra?uje??
Sori Yavarye ampak mogu sem zdaj grem pa lahko v banovce.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Enkrat sem gledal nek test za enega izmed teh novih ?tromarjev in vem, da se avtonomija oreng pozna. Ne vem pa res to?no koliko.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani