La?je ga bo ker se bo pri zagonu manj spraznil kot prej?nji, skratka alternator bo delal samo ?e za ?trom ki se porablja pri vo?nji, akumulator mu bo najmanj?a obremenitev.
?e poraba bo padla !!!
Sam klinc ziher je te?ji, jebe? pol ?paranje z porabo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Bu?e, alternator zjebe? samo ?e z enim v?gamim avtom v?iga? drugega, tam je preobremenitev in zjebe alternator. Sedaj bo tvoj alternator MANJ obremenjen kot je bil prej predno ti je prej?nji crknil.
Ti samo teraj, priznam pa da je zelo veliko Ah kot za bencinarja, jaz imam samo 50 Ah.
PA ?e nekaj PREMO?NI akumulatorji NE obstajajo, obstajajo samo pre?ibki in zani? akumulatorji.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mah dejte se s ?im bolj pomembnim ukvarjat kot kako so nelje zamenla bremzole, js ga zamenjam olschool pa nobenega stroja al pa pripomo?ka pa NIKOLI te?av, jebe? tehnologijo oldschol baby !
Zelo enostavno, zavorni sistem je zaprt sistem in naprava vzdrzuje vakum, morebiten zrak ki ga posesa pa 'odvrze ven'
Jaz bi se prej zamislil kako je ce imas stare raztegnjene (mehke) cevi, ker ko to sopa ti jih loh napihne
Bistra, kaj pol dela ?ele ko stopi? na bremzo ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ti ima?, tako kot vsi bencinarju, mikrojermen ki poganja servo,klimo, alternator in vodno pumpo in GA JE POTREBNO menjat, po potrebi, ko razpoka al pa crkne neglede na kilometre. Meni ga je je odtrgalo po cca 60 kkm, ampak NOBENE ?kode, samo izgubljena ura in pol.
Zobatega NIMA? in ima? verigo, ki se menja po potrebo v?asih celo NIKOLI.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ni res bencinarja lahko "zalije?" za zajtrk, ?e ga hladnega zalaufa? samo za cca pol minute minuto, in potem ugasne?, naslednjo rundo zelo te?ko prdne, to se mani dogaj pri Micri,suzukiju,prej?nji 2.3 mazdi in pri sedanji, tega ne marajo niti pod razno.
Zakaj ?
Ker je motor hladen si dozira VE? bencina ki ne zgori in ostane v cilindrih ko motor ugasne?, naslednjo rundo pa je potem PREVE? bencina v cilndrih(ostanki od prej in nov bencin) ni pravo razmerje in NI eksplozije ker je premalo zraka-kisika. Zato ?e se to zgodi gas do daske in verglat max 45-50 sekund razen ?e prime(?e ne prime po?akaj par minut in ponovi vajo, problem je da ne pregreje? ?tarterja), potem pa takoj spustit gas in pazit da ne ugasne, v?asih ga je treba, z gasom dr?at tud minuto na 2k rpm, da prime na vse cilindre, druga?e ga trese al pa celo ugasne, kar samo pove?a sranje.
@Jures
Senzor na odmi?ni ponavadi-vedno nagaja ko je motor vro?, ne ?koduje mu sonce in mraz ampak temperatura motorja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Js pa ravno obratno VEDNO potegnem ro?no, sicer ne na fertik razen ?e je klanec, ker zaradi NEUPORABE je ?e ve? sranja z ro?no, in jaz NIKOLI ?e nisem imel te?av z ro?no niti pri jugotu.
?e jo skozi drka? nima ne ?asa i ne mo?nosti zarjavet in posledi?no ?tekat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz sem jih zamenjal pred letom in pol. Opazil sem,da s ?asom so vse bolj bele.Nato postanejo vijola in grejo...Sedaj Imam noter Philips D2S 35W 85122 +.
Prej sem imel neke no-name ?unga lunga in so ?le rakom ?vi?gat v roku enega leta.Toplo odsvetujem.
Bi pa probal ?e z ?arnicami OSRAM D2S COOL BLUE 66240 CBI INTENSE XENARC,5500 K.
Naj bi imele za 20% ve?jo svetilnost in ?eprav so 5500 K naj bi imele lepo belo svetlobo.Vsi, ki so jih vgradili jih hvalijo.
Ali ima ?a kdo od vas vgrajene te lampe?
Vredne vsakega centa.
Philips al pa ordinary Osram xenarc = Piece of shit, samo pa je treba vedet da je cena tud skoraj X2.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
La?je ga bo ker se bo pri zagonu manj spraznil kot prej?nji, skratka alternator bo delal samo ?e za ?trom ki se porablja pri vo?nji, akumulator mu bo najmanj?a obremenitev.
?e poraba bo padla !!!
Sam klinc ziher je te?ji, jebe? pol ?paranje z porabo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani