Zanimivo, ko je na vrsti anketa, je v bistvu skoraj zanemarljivo števo primerov. Ko pa bereš v jamranju, bi pa rekel, da je to problem pri skoraj vsaki mazdi. Toliko o zanesljivosti in resničnih podatkih, ki so ponavadi v anketah. 😉
Pri menjavi desnega motorčka (v garanciji) so mi spretni mehaniki na Avtoplus Kp razbili ogledalo (je šla šipca na 1257 kosov). Čakal na novo šipco en teden. Takrat sem bil brez avta 10 dni.😊 Od takrat naprej je teoretično mir. V praksi pa vsake toliko pošprejam z anti friction dry PTFE sprajem. Ogledala so vedno naavtomatsko sklapljanje.
Sem zadnjič vprašal na servisu glede ogledal na premium mazdi cx30.
Serviser mi je odgovoril, da pač kot celoten avto so tudi ogledala na tem avtu premium.To se vidi takoj tudi po izdelavi. Napram tem so na 6-ki ogledala kot igračke.
Po moje je bolj problem, da je voda zmrznilav ogledalu pa je malo za hrskalo in je bila zadeva dokončana, ko je malo po zobnikih preskočilo. Pozimi oziroma, ko je pod nulo sam nikoli ne zlagam ogledal. Pač tak sem.
To je en primer na 50000 prodanih cx30. Pri ostalih Mazdah je pa razmerje dva ogledala na vsak prodan avto. 😄
Arhiv je javno dostopen... 🤪 nisem pa še senilen, da se ne bi spomnil za slab mesec nazaj ... ... Sploh ker Alexa poznam, kot nekoga, kateremu je lak na avtomobilu nekaj svetega ... in ga boža bolj nežno, kot lastno ženo ali ljubico ...
Lak se mora svetit. Pika. Avto mora bit vedno opran. Pika. Kaj si že hotel povedati?
Mislim, da se tega ni za bati. Tudi gelipterju ga na zadnjem rednem servisu v Kopru niso oprali.😊
Kaj pa, če je to zaradi tega, da ne opraskajo barve? 🤔Kar se mene tiče lahko to komot vsakokrat preskočijo. Glede na njihovo nerodnost oziroma neznanje bodo še kako neumnost skuhali že pri samem pranju.
Navodila za uporabo: 1. Površino dobro očistimo in posušimo
2. Dobro zaščitimo površine okoli luči z maskirnim trakom
3. Priloženi brusni papir gradacije 1500 skupaj z brusnim blokom pomočimo v vodo in obrusimo žaromet vertikalno in horizontalno. Dobro očistimo z vodo. Postopek ponavljamo toliko časa da odstranimo vse poškodbe. Na koncu prebrišemo z krpo. Po zaključenem postopku bo površina postala mat.
4. Ponovimo postopek s priloženim brusnim papirjem gradacije 2500.
5. Ponovimo postopek s priloženim brusnim papirjem gradacije 4000. V kolikor površina ni popolnoma brez poškodb postopek ponovimo.
6. Žaromet spoliramo s polirno pasto Ma-Fra Headlight s pomočjo polirne gobice ali mikro krpe. Poliramo z vertikalnimi in horizontalnimi gibi. Na koncu prebrišemo zčisto mikro krpo.
7. Odstranimo maskirni trak in dobro očistimo žaromete. Prebrišemo do suhega. Nanesemo Ma-Fra Headlight Sealer v zmernih količinah s pomočjo čiste krpe. Počakamo nekaj časa ( 5-10 min) in na koncu obrišemo do suhega z suho mehko mikro krpo. Zaščita zadošča za cca 3 mesece zaščite, zato priporočamo, da se nanese vsake 3 mesece.
Tukaj vidim pomanjkljivost v tem, da začneš z granulacijo papirja 1500. Papir 1500 je zelo fin za finiširanje (pred poliranjem) in ti ne bo odstranil bolj globokih ris, če obstajajo. Tudi zaščitnega original laka, ki pride na lučeh ne boš mogel s tsko finim papirjem v celoti odstraniti.
Papir se takoj zapacka. Čeprav bo izgledalo na koncu vse skupaj čisto, boš na svetlobi pod kotom videl še vedno rise, ki jih papir 1500 ni odstranil.
Te drobne rise so pa zelo slabe, ker lomijo svetlobo luči.
Za luči sem mislel od očeta na 20 let starem pežoju, so čisto motne.
Sem pa z eno K2 grobo polirno pasto na moji mazdi na havbi lansko leto nekaj poliral, se je pa poznala potem konkretna megla, ki sem jo potem bp odstranil s tole menzerno.
Za vse, ki bi radi spoliral sprednje luči.
Postopek za poliranje luči spredaj :
1.Pripravi malo posodico z vodo v katerega kapneš sredstvo za pranje posode.
Najprej namočiš brusni papir granulacije 400 v posodico z vodo in na mokro s krožnimi gibi na rahlo pobrusiš celo prozorno plastiko luči. Plastika postane motna. Nadaljuješ z vse bolj finimi papirji vse do 2000.
Nato spoliraš z grobo polirno pasto 400, nato 2500 in na koncu še 3500.
Prelakiraš z uv odporni prozornim svetlečim lakom.
Za zadnje luči je dovolj groba polirna pasta 400 brez brušenja. Nato 2500,3500.
@alex, a bi te paste lahko uporabil tudi za poliranje luči? Jaz imam doma že menzerno 2500, ampak je za ene praske na mazdi prešvoh se mi zdi. Nisem pa zadnjič upal z eno drugo polirno pasto ki je bolj groba , ampak če se bom res dosti sprehajal okoli avta, bom tudi to naredil
Mogoče dokupim tole 400-ko pa da vidimo kaj naredi
Tudi za poliranje zadnjih luči so super.
Lahko greš polirati direktno z to pasto 3 v 1... 400,ki na koncu pusti tud lep lesk. Jaz sem jih že enkrat poliral.
Prav tako pridejo v poštev za poliranje starih, orumenelih-motnih lučeh spredaj.
Le, da je tam postopek drugačen (uporaba tudi brusenega papirja).
Moraš pa biti pazljiv z raznimi drugimi grobimi polirnimi pastami.
@Alex, daj prosim napiši recept za armaturno plastiko.
Ene 37 let nazaj smo do Golfa II prišli tako, da ga je šel oče osebno vplačat z gotovino (DEM) v Nemčijo, potem pa ga je šel čez nekaj dni osebno iskat v BIH, v tovarno TAS. Avto je domov pripeljal tovarniško konzerviranega in sem tisto plast voska spravil dol s krpami s pomočjo petroleja. Ker je bil temnomodre barve je od blizu izgledal grozno popraskan. Nekaj časa sem se sekiral, potem pa pozabiš.
Recept je preprost. 😊
Kupiš ta komplet zelo kvalitetnih, profi polirnih past. (te lahko zelo dobro uporabiš tudi na avtomobilskem laku za odstranitev hologramov).
Uporabljamo jih tako za strojno kot tudi ročno poliranje. Jaz z njimi med drugim poliram kitare do vosoko-klavirskega sijaja. 😊
Najprej na grobo s pomočjo aplikatorja za nanos polirnih past (ali kosa vate) poliraš s bolj grobo polirno pasto 3 in 1... 400.
S tem odpraviš bolj globoke rise. Nato nadaljuješ z fino 2500 in na koncu je za piko na še super fina 3500. Če narediš prav in potrpežljivo, se mora na koncu svetiti bolj kot, ko je prišlo iz tovarne.
Pod pravim kotom in soncem jih tudi pri naših najdeš kar nekaj prask, tako na sprednjih šipah, kot na zaščitni plastiki armature. Najprej malo zaboli, potem pa je to vedno manj pomembno. Zato pa imam rad stare avte.
Še kot mulc sem slišal soseda, ki je rekel, da če samo enkrat pade krpa ali goba za avto na tla, jo je treba zamenjat z novo. Če hočeš biti 100% je to res, ker krpa postane šmirgel papir, ko se nanjo zataknejo mikrometerski kamenčki.
Po mojem za čiščenje-brisanje tudi papirnati robčki niso OK. Sam uporabljam bombažne krpe od starih majic, nogavic, ... (oprane seveda ).
Te risice na plastiki se da vse spolirati, da pride kot novo. Sicer pa tudi če ti krpa za brisanje avta ne pade na tla, jo je potrebno vsake toliko zamenjati.
Namreč, ko pereš avto, ga nikoli ne opereš do zanjega cm. Vedno ostane kaj praha na kaki koloni, znotraj pri vratih...
In ko to brišeš, pristanejo tej mikro delci na krpi. Krpa se posuši in tako dobimo zelo, zelo fin mikro brusni papir. Posledično se pojavijo te mikro sledi na avtomobilskem laku in plastiki. (to se še posebno dobro vidi na črni klavirskio črni obrobo stebričkov na vratih.)
To se da vse rešiti z dobro polirno pasto in nekaj potrpežljivosti. 😊
Razen par svetlih izjem, so vsi ostali uradni servisi nateguni. Da ne govorimo o tem, da tri četrt tam zaposlenih mehanikov razen menjave olja in filtrov nima pojma o šraufanju.
Meni so razbili drugič, ko so menjavali levi motorček ogledala, steklo ogledala.
Nato sem moral čakati dodatnih deset dni, da so dobili novega. Kakšni amaterji v Kp. 🙄
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bravo. Zadetek v polno. 👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani