Ali kdo od vas ve, kaj pomenijo te funkcije oziroma tipke na pri ro?ici avtomatskega menjalnika ?
Ne najdem jih nikjer, tudi v navodilih ne.
HOLD sem ozna?il z rde?o, POWER pa z zeleno barvo.
Hvala za pomo? in nasvete!
The Power switch changes the shift points of the transmission to allow the engine to rev higher before upshifting. It also causes the transmission to downshift earlier when decellerating under load. The overall purpose is to keep the engine in its optimal power range.
The hold button prevents the trasmission from upshifting so you can use the engine to keep speed in check as when going downhill or when going uphill, to keep the trans from downshifting.
Torej glavni testi so s podro?ja Hrva?ke. Pri nas nisem zasledil nevtralne kontrole kakovosti dizla. Verjamem pa, da velikih razlik ni, saj so ponudniki skoraj isti.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Odkar tankam v makedonij ni vec TDI zvoka. Soba se ne slisi vec pa tudii mi ne cuka. Ne razumem kaj bi blo narobe. Ker v slo naj bi bla nafta bistveno boljsa.
A nisi nek "penicilin" dodajal v dizel. :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Aluminijski delci so lahko samo od bata. Ojnica ni iz aluminija. ?e je blok motorja iz aluminija imajo cilindri jeklene vlo?ke. Torej edina razlaga je, da so to delci od bata. ?im prej razdret od spodaj in preveriti stanje batov.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Evo avto bil v?eraj na diagnostiki. Ugotovitve: nobene!!!! Blindiral mi je EGR in pregledal vse parametre tudi med vo?njo. Vse BP. Injektorji pa najverjetneje drugi teden, ker Ar?on iz Bosch servisa nima ?asa. MOgo?e je ?e to zadnja ?ansa za kaj ugotoviti, druge je ni ve?. ?e so pa ?e injektorji v redu, potem se je pa? avto rodil tak. No danes ga grem iskat in vidim rezultate EGR-ja in o?i??enih senzorjev.
Blokada EGR na dolgi rok ni najbolj?a re?itev, ker povratni plini zni?ujejo delovno temperaturo v izgorevalni komori, pri hladnem motorju pa pomagajo k hitrej?emu ogrevanju. Tako podalj?ujejo ?ivljenjsko dobo motorja. Najbolje je, ?e EGR deluje tako kot je predpisano, zato je potrebno tiste ventile, ki nimajo samo?istilno funkcijo, ob?asno o?istiti. Seveda pa je, ?e je ventil blokiran v neki poziciji in ne "diha", s ?i??enjem pa ga ne moremo pripraviti do pravilnega delovanja, bolj?a re?itev blokada povratnih plinov.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ewo par dni nazaj, sem dodal en (zadnji) ?tofl?ek megasela v tank. In avto dela kot da ni? ni bilo. Precej lep?e kot prej..bolj 'mehko', cuka ni?. Zdej, kaj je to zaen magi?en zvarek ne vem. O?itno bo nekaj na temu.
Sirius, so ?obe ?e boge, pa megasel mal pomaga? In tut tisti ropot v nizkih vrtljajih je izginil. O?itno ni ?ponar ali kaj drugega, ampak ?obe? swa?ta.
?obe imajo zelo stresno "?ivljenje". Nenehno so v pogonu "po?irajo" pa razli?ne vrste kvalitete goriva. Smolasti ostanki izgorevanja in saje ne vplivajo prav ugodno na majhne luknjice ?ob in tudi na os, ki odpira pot gorivu na te luknjice. ?obe niso ni? drugega kot visokofrekventni ventili za ?asovno precizen dovod goriva v komoro izgorevanja. ?e majhne nepravilnosti v delovanju imajo velik vpliv na pravilno delovanje motorja. O?itno ima megasel mo?no ?istilno funkcijo in, ?e dodamo tu ?e metabondov inovativen na?in zmanj?evanja trenja, lahko pri neprevilnem delovanju ?ob dobimo zelo ugodne rezultate.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
jaz bi bil odlicen kandidat...preden gre 6-ka v pokoj
Ne smem preve? reklamirati vendar ima bond ?e nekaj ?asa v ponudbi tudi politure (3 vrste). Glede na dokaj presenetljiv rezultat, ki sem ga z lastno izku?njo dosegel, se mi zdi prav, da forumovce obvestim o njem. Dobi? ga po ceni 11,7?. Ve se kje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pozimi se je zgodilo. Enega ?lana dru?ine je nadobudna mladenka z starim golfom oplazila po odbija?u spredaj desno in po 2/3 izbokline prednjega desnega blatnika. Plo?evina ni utrpela po?kodb, ostali pa so grdi risi po barvi blatnika in odbija?a.
Odlo?il sem se za preizkus politure za nekoliko huj?e po?kodbe z imenom K 5. ?ele, ko sem uspe?no odpravil sledi na blatniku mi je "kapnilo", da bi lahko poslikal po?kodbo pred in pozneje.
Takole je izgledalo pred poliranjem (tudi prva tretjina blatnika):
In tako po drgnjenju s polirno teko?ino K 5
K 5 odpravi manj?e povr?inske po?kodbe in odstrani "nasprotnikovo" barvo tako, da v naravi zgleda "popravilo" dokaj neopazno. Seveda ne more odstraniti globlje rise, ?e pa upo?tevamo, da je ob odbija? in blatnik podrsal po celi levi strani golfa je rezultat odli?en.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pa saj se vidi kdo uporablja v filtrih aktivno oglje. To je vidno ?e posebej v Ameriki. Tisti, ki uporabljajo sisteme z aktivnim ogljem pridejo iz avtomobila ?rni. Zato nekateri samo mislite, da obstajajo ?rnci. So namre? samo ljudje, ki uporabljajo v avtomobilih aktivno oglje in tisti, ki ne.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Bi se dalo ta dva injektorja dobiti na test. Poskusil bi jih z enim bondovim sprejem spraviti v pogon. Gre zgolj za test bondovega proizvoda, ki ima izjemno prodornost, poleg tega pa ?e ?isti in ma?e. Marsikatero blokirano re? je ?e spravil v pogon, mogo?e uspe tudi ta dva injektorja. Predpostavljam, da je osovinica, ki odpira dostop goriva do ?obic (luknjic) na injektorju zavirana v delovanju.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
V slu?aju da ne najde? pipice , nabavi 1,5 -2m prozorne plasti?ne cevi in na natego povleci hladilno ven. Cev naj bo dalj?a, da ti teko?ina ne pride v usta (ker ni ravno u?itna, oziroma je lahko tudi strupena). En konc cevi da? v rezervoar hladilne na drugem pa vle?e?. Vle?i mora? nekje pri tleh, kjer ima? pripravljeno neko ni?jo posodo. Ko vle?e? gleda? kako gre hladilna skozi cev in odneha?, ko se pribli?a ustom. Hladilna potem sama, po principu natege, ste?e v ni?je le?e?o posodo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!
Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!
Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?
Nekaj ru?i sistem. Ko ra?unalnik dobi kak parameter, ki ni v mejah zahtevanega, gre na rezervni program. To vsekakor ni dobro, ker te lahko "nategne" v kakem prehitevanju. S ?asoma se intervali prehoda na rezervni program skraj?ujejo.
A se ti ob izgubi mo?i na?gejo signalizacije motorja, ESP in ABS?
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pri mazdi 6 vidim pametno re?itev, ki omogo?a vstavljanje akumulatorjev razli?nih velikosti. Pri mojem Francozu z 2,2 HDI motorjem pa to ni mo?no zaradi omejenosti prostora za akumulator. Najve? kar spravim noter je 77Ah in deluje. Pri prej?njem 2.5 TD s klasi?no ma?ino (bosch ?rpalko) pa je zadostoval akumulator 75 Ah, pa je bila ma?ina, da je bilo kaj za videt. Tako, da pri 2.0 dizlih bi moralo zadostovati nekaj nad 70Ah. Pomembno pa je, da ima ?im vi?ji zagonski tok.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Po simptomih, ki si jih navedel, je najverjetneje akumulator ope?al. To, da ima zadostno volta?o ?e ne pomeni, da ima tudi zadosti zagonskega toka. Z leti pa? akumulator oslabi. Pri navedbi te?ave je pomembno navesti tudi starost akumulatorja. Za 2.0 dizel bi moralo biti zadosti 74 Ah. ?ivljenjska doba pri dizlih je okoli 4 leta, pri tem je pomembno tudi, ali avto vo?en na kratke,ali dolge relacije in ali mu je kdaj zmanjkalo destilirane vode v elektrolitu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Nekaj je narobe z delovanjem motorja. Mogo?e ne deluje dobro sistem za spremembo kota lopatic. To poru?i razmerje gorivo zrak in ra?unalnik spro?i rezervni program, po katerem so performase motorja precej slab?e. Zadostujejo za zasilno vo?njo do servisa. Mogo?e so tisto napako slabega polnjenja turbine vzeli preve? na lahko. Mo?no, da so lopatice turbine blokirane v nekem polo?aju, ali je sprememba kota lopatic ote?ena in nezadostna. Ra?unalnik si ne izmi?ljuje analizira samo tisto kar v nekem trenutku sporo?ajo senzorji. Lahko pa, da je tudi kak senzor v okvari. O?itno na servisu niso odpravili napake in se bodo morali ponovno pozabavati z njo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e enkrat, ali zaradi zama?enega sita v karterju avto ropota in trese??? eno ali drugo??? ali ni? od tega?
torej menite, karter dol??? je ?e pametno kaj drugega postorit?
Jaz bi na tvojem mestu bil vesel, ?e bi za ropot bil kak?en drugi razlog namesto sita oljne ?rpalke, ker ?e je sito vzrok si ga naje..al. Postopno ma?enje sita postopoma zmanj?uje u?inkovitost oljne ?rpalke, kljub temu, da je v karterju zadosti olja, pritisk po?asi pe?a. Torne povr?ine se po?asi segrevajo na vi?je temperature kot obi?ajno, kar ?e dodatno red?i olje med mazanimi povr?inami in po?asi pridemo do stopnje, ko torne povr?ine drgnejo druga ob drugo in zaribajo in ma?ina zaropota, naslednja stopnja pa je blokiranje motorja za razli?nimi stopnjami te?avnosti okvare. Ne re?em, da se je to ?e zgodilo (ropot mislim), je pa nujno potrebno preverit stanje sita, saj nima? pojma koliko km to vozilo dejansko ima in kako je bilo do sedaj vzdr?evano. Foruma? LabiGT se je tam nekje pri 220.000 prevo?enih km za las izognil zaribavanju, pa je njegova mazda redno vzdr?evana na preverjenem servisu. Torej to ni tak stro?ek, da se nebi spla?alo pa tudi tisti ropot je verjetno kaj drugega. Je pa potrebno re?evati te?ave po stopnjah prioritete in sito je pri vrhu le te.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ok, kaj pa ?e je umazanija tolk 'mejhna' da gre mim filtra? A to je tut mo?no?
To pomeni, da bo ?la tudi skozi ?obo in zgorela, ali pa tudi ne v cilindru. Po mojem ni sporna faza vbrizga, sporen je proces po eksploziji, ko se na stene izgorevalne komore in tudi po delu injektorja, ki ?trli v njo postopoma lepijo ostanki izgorevanja.
Tako nekako izgleda vbrizg. Na stenah in tudi le?i??ih ventilov se lepijo ostanki izgorevanja. Na 100.000 km se porabi okoli 6500 litrov dizla, ?e to podelimo na injektorje, pripada vsakemu cca. 1625 litrorv dizla. Torej obstaja velika verjetnost, da motor ne deluje ve? optimalno. Nekaj na ra?un saj na batnih obro?kih, nekaj na ra?un sede?ev ventilov in nekaj na ra?un pravilnega razpr?evanja injektorja. Zakaj torej ne bi te ostanke o?istili v zadovoljivem obsegu (idealno bi bilo mehani?no ?i??enje, vendar ni ekonomi?no) z nekim dodatkom za gorivo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ok, kaj pa ?e je umazanija tolk 'mejhna' da gre mim filtra? A to je tut mo?no?
To pomeni, da bo ?la tudi skozi ?obo in zgorela, ali pa tudi ne v cilindru. Po mojem ni sporna faza vbrizga, sporen je proces po eksploziji, ko se na stene izgorevalne komore in tudi po delu injektorja, ki ?trli v njo postopoma lepijo ostanki izgorevanja.
?ist injektor umazan injektor
Tako nekako izgleda vbrizg. Na stenah in tudi le?i??ih ventilov se lepijo ostanki izgorevanja. Na 100.000 km se porabi okoli 6500 litrov dizla, ?e to podelimo na injektorje, pripada vsakemu cca. 1625 litrorv dizla. Torej obstaja velika verjetnost, da motor ne deluje ve? optimalno. Nekaj na ra?un saj na batnih obro?kih, nekaj na ra?un sede?ev ventilov in nekaj na ra?un pravilnega razpr?evanja injektorja. Zakaj torej ne bi te ostanke o?istili v zadovoljivem obsegu (idealno bi bilo mehani?no ?i??enje, vendar ni ekonomi?no) z nekim dodatkom za gorivo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
The hold button prevents the trasmission from upshifting so you can use the engine to keep speed in check as when going downhill or when going uphill, to keep the trans from downshifting.
Read more: http://wiki.answers.com/Q/What_do_the_two_...o#ixzz1ghc92cwr
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani