Evo, sem v našem koncu našel en servis - pa malo brskam po netu in ima ful dobre ocen ipd, vsi hvalijo transparentnost in tako dalje. Pa sem rekel, da malo povprašam glede pregleda klime in pa morebitno menjavo olja v menjalniku. Sem pričakoval odgovor po mailu v stilu, to je ccad toliko, to pa toliko , pa čakalna doba je 14 dni.
No na mail sem pa dobil konkreten predračun, ki ga lahko samo še potrdim. Obenem še termin in vse kar se tiče nadomestnega avta ipd..:) Presenečen, no predračun je pa takle, se vam to zdi drago, meni niti ne:
Je pa nadomestni avto za 1 dan 10 eur, urna postavka, če prinese stranka svoj material je 40, sicer pa 30 eur.
Razmišljam kaj bi bilo bolje. Pred 20 tisoč km je bilo v avt. Menjalniku zamenjano olje po drain out metodi. Razmišljam, če bi sedaj pri 93000km naredil enako, ali bi naredil to po Tim eckhart metodi?
Cena v prvem primeru je cca 200eur v drugem pa 400eur. Ali pa se še vozim do ene 120 tisoč in potem ukrepam?
Hja, jaz bi prej verjel sprit monitorju, kot pa temu vajinemu testu. Faktorjev ki bi lahko vplivali je veliko, od gum, aerodinamike vozila, motor + menjalnik (/čeprav če sta vozila na ac ravno, pol ajde recimo da tle ni take sile) potem lahko da je pač tvoja šestka bolj požrešna, če praviš da ti dela regeneracije na 150km, to pomeni da z avtom ni nekaj čisto v redu, oz. ne deluje optimalno.
A ni to ta servis, kjer so bili ful napol zastonj motorčki za ogledala
Cene so adijo pamet, pejdi k Pelkotu ali kak drug mehanik, oz še boljše prav specializiran zavorni servis, da ti še malo pregleda ostale zadeve okoli zavor.
Navodila za uporabo: 1. Površino dobro očistimo in posušimo
2. Dobro zaščitimo površine okoli luči z maskirnim trakom
3. Priloženi brusni papir gradacije 1500 skupaj z brusnim blokom pomočimo v vodo in obrusimo žaromet vertikalno in horizontalno. Dobro očistimo z vodo. Postopek ponavljamo toliko časa da odstranimo vse poškodbe. Na koncu prebrišemo z krpo. Po zaključenem postopku bo površina postala mat.
4. Ponovimo postopek s priloženim brusnim papirjem gradacije 2500.
5. Ponovimo postopek s priloženim brusnim papirjem gradacije 4000. V kolikor površina ni popolnoma brez poškodb postopek ponovimo.
6. Žaromet spoliramo s polirno pasto Ma-Fra Headlight s pomočjo polirne gobice ali mikro krpe. Poliramo z vertikalnimi in horizontalnimi gibi. Na koncu prebrišemo zčisto mikro krpo.
7. Odstranimo maskirni trak in dobro očistimo žaromete. Prebrišemo do suhega. Nanesemo Ma-Fra Headlight Sealer v zmernih količinah s pomočjo čiste krpe. Počakamo nekaj časa ( 5-10 min) in na koncu obrišemo do suhega z suho mehko mikro krpo. Zaščita zadošča za cca 3 mesece zaščite, zato priporočamo, da se nanese vsake 3 mesece.
Lahko greš polirati direktno z to pasto 3 v 1... 400,ki na koncu pusti tud lep lesk. Jaz sem jih že enkrat poliral.
Prav tako pridejo v poštev za poliranje starih, orumenelih-motnih lučeh spredaj.
Le, da je tam postopek drugačen (uporaba tudi brusenega papirja).
Moraš pa biti pazljiv z raznimi drugimi grobimi polirnimi pastami.
Znaš narediti več škode kot koristi.
Za luči sem mislel od očeta na 20 let starem pežoju, so čisto motne.
Sem pa z eno K2 grobo polirno pasto na moji mazdi na havbi lansko leto nekaj poliral, se je pa poznala potem konkretna megla, ki sem jo potem bp odstranil s tole menzerno.
@alex, a bi te paste lahko uporabil tudi za poliranje luči? Jaz imam doma že menzerno 2500, ampak je za ene praske na mazdi prešvoh se mi zdi. Nisem pa zadnjič upal z eno drugo polirno pasto ki je bolj groba , ampak če se bom res dosti sprehajal okoli avta, bom tudi to naredil
Mogoče dokupim tole 400-ko pa da vidimo kaj naredi
Ok, mene pa zanima, kako je možno, da stane motorček še enkrat ceneje na drugi lokaciji? Kaj nima Mazda nekega enotnega cenika? Oz ga najbrž ima, potem pa kaj - vsak po svoje nabija gor marže?
Če tole drži s 40eur na motorček, bi moral mal pompa naredit, pa da si nekateri malo zamislijo. Me zanima koliko pri Močniku stane tale motorček..
1. Backup and update the original SD card in Mazda Toolbox 2. Copy an image of the OEM SD nav card to a directory of choice using Win32DiskImager 3. Restore the above image to the backup SD card using Win32DiskImager 4. Adjust partition size on the backup SD card if required using MiniTool Partition Wizard 5. Verify the backup SD card using Mazda Toolbox
Evo sem samo naredil image s tem programom in ga zapisal na novo kartico, in vse dela.
A je kaj važno, katero microsd kartico kupim, ne vem da ni Mazdin infotainment kaj občutljiv na to. Oziroma al mora biti microsd, al je lahko kar tamala, pa jo vtakneš v adapter recimo. Toolbox vidim da ima že opcijo notri "move to empty card".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo, sem v našem koncu našel en servis - pa malo brskam po netu in ima ful dobre ocen ipd, vsi hvalijo transparentnost in tako dalje. Pa sem rekel, da malo povprašam glede pregleda klime in pa morebitno menjavo olja v menjalniku. Sem pričakoval odgovor po mailu v stilu, to je ccad toliko, to pa toliko , pa čakalna doba je 14 dni.
No na mail sem pa dobil konkreten predračun, ki ga lahko samo še potrdim. Obenem še termin in vse kar se tiče nadomestnega avta ipd..:) Presenečen, no predračun je pa takle, se vam to zdi drago, meni niti ne:
Je pa nadomestni avto za 1 dan 10 eur, urna postavka, če prinese stranka svoj material je 40, sicer pa 30 eur.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani