Posnetka ?al ni, pa tud vpra?anje kolk in katere frekvence bi se sli?ale..najbol, da se zmenva enkrat za test v ?ivo
?e zdj pa raj povem, da ra?unaj na vsaj 700-800? za nekaj pametnega in kvalitetnega, ?e bi pa rad ?e kolektorje, da je potem vse v kompletu zamenjano in izpuh do konca spedenan kokr se da, pa cca 1000?.
Aja, nimam pa edini miate z aftermarket izpuhom;
-peri?nik iz jevnice ima na svoji oran?ni tud zlo lep zvok, ampak bo o tem raj sam povedu, da ne bo kaj preve? javno
-stepski volk z jesenic ima dvojni izpuh, prav tako homologiran
-moja biv?a mx5-rde?i vrag je bla ubistvu brez cata in imela sredinsko name??en straight-through Remus lonec, ampak je blo tist ?e res mal extremno dretje (trenutno mislm, da je nov lastnik nazaj cat dodal in ma tud pre?no name??en en drug izpuh, ki pa ga ?e nism sli?u)
-?e kdo??
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Treba je tud upo?tevat, da gre auspuh po voznikovi strani in je po kak?ni uri vo?nje res fajn segret..no taprvo poletje me je mogo?e mal motil, pol pa hitr postane to normalno. Aja, vozm pa zdj ?e kr neki ?asa bos, mogo?e tud to pomaga
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Kot so napisal,za probat bi ble druge sve?ke al pa o?istit omenjen throttle hody-po slovensko loputa. Lahko pa je tud samo senzor/potenciometer na loputi, ki potem napa?no informacijo javi ra?unalniku.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Tistedva prostor?ka v merilniki hitrosti sta ABS in (HOLD),vsaj pri moji NBFL sem zadn? tko vidu,ko sm spet eno ?arnco menju. Ker pa absa nimam,niti ni? od tega ne more svetit
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Tudi sam lahko omenim podobno situacijo..namre?, kar naenkrat se ni dalo odpreti voznikovih vrat, ne od zunaj in niti znotraj. Odklepanje in zaklepanje je delovalo normalno, tako da sem imel na sumu enako te?avo kot pri Zmaju in sem prav tako na dr. Pelkovo priporo?ilo peljal avto k servisu ?re?nik, kjer so v nekaj urah zadevo re?ili, stro?ek je bil pa kot ?e re?eno 60 ali 70?
Najbolje, da pokli?e? Pelkota, ker se z lastnikom servisa ?re?nik dobro poznata in bo zrihtal neko ugodno ceno za re?itev te?ave. Druga?e pride menjava celotne klju?avnice z novo okoli 150? + delo
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ne rabi? nujno novih 'gumi pokrival' kupvat, razen ?e si ?e razstavil in vse strgal? Alternativa bi bla lahko kak?na folija s katero ponavad temnijo/rde?ijo zadnje lu?i, ker original je res dober vpra?anje kje bi imel. ?e na kak?nem uradnem servisu bi te mogo?e sam debel gledal..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Prej bi rekel, da je ta njihova pamet nekam pav?alna No, pa ?e so se ?e ravno spotaknili ob 'bistveno prekora?itev servisnega intervala', ?e prilagam dejanski scan potrjene servisne knjige.
..Od?kodninski zahtevek po povrnitvi stro?kov se zaradi bistvene prekora?itve servisnega intervala v skladu z garancijskimi pogoji v celoti zavrne.
Lep pozdrav,
Jurij Ker?mar
servisna: intervali:
1. servis narejen 2.000km po predpisanem intervalu - torej, ker je bil to moj edini avto in imam nestalno terensko delo, je to lahko prevo?enih tudi v enem tednu.Hkrati imajo za redne servise predvidenih ve? kot premalo prostih terminov in ni re?eno, da si v enem tednu ?e na vrsti..
2. servis narejen 1.000km po predpisanem intervalom - ubistvu prevo?enih v nekaj dneh, s tem da sem bil naro?en na termin tudi ?e s skoraj 1.000km 'rezerve'
3. servis narejen prakti?no to?no, glede na to, da je servis v Celju, jaz pa sem z gorenjskega konca.
Vse skupaj; prvi? 10%, drugi? 5%, tretji? 0%, povpre?na prekora?itev je?? In tud to ma veze s ?kodo na ventilih kako ?e??
Skratka..prst v rit in lp.
Vseeno Jure, hvala ?e enkrat za pomo?.
?eprav gre ubistvu za isti avto, ampak pa vseeno pravijo, da se dober glas ?iri v deveto vas, slab pa ?e dlje, se tudi jaz pridru?ujem TOPLEMU ODSVETOVANJU VGRADNJE PLINSKEGA SISTEMA PRI PODJETJU G-1 D.O.O.
..v kratkem jim ?e po po?ti po?ljem omenjeno servisno knjigo, ker je ne bom ve? potreboval, se naro?im pri konkurenci na vgradnjo elektronskega dodatnega mazanja ventilov, reklamo pa seveda z veseljem brezpla?no naredim, v kolikor bo koga zanimala vgradnja pri g-1 oz. ga potem ne bo ve? zanimala..
Prav tako, dovoljujem vsem ostalim vzeti moj primer, za svetovanje/odsvetovanje in sem vam na voljo, v kolikor bi kdo ?e potreboval preostale scane/fotke dokumentacije. Seveda pa prosim brez mojih osebnih podatkov.
Zelo so prijazni
Spo?tovani,
moramo Vas opomniti, da Vas bomo, v kolikor boste blatili ime podjetja iz nekrivdnih razlogov od?kodninsko preganjali.
Lep pozdrav,
Jure
Ker se tu nima vec smisla prerekati prosim da nekdo zaklene temo - in jo pusti vsem v branje.
G1 sedaj grozi in zeli diskusijo le po pravni poti. To lahko odloci le lastnik vozila - Gaso.
Jaz bi z velikim veseljem poslal tozbo, se kolega odvetnik bi tole prevzel pro bono, ker pravi da imamo primer v tockah 3h zakonov. Potrosniskega, garancijskega kot tudi evropskega zakonika.
Mi bomo ze preko klubov, srecanj tudi zastopnika blagovne znamke Mazda nesemo sporocilo naprej...
Kot bi rekel Labi - tipicen primer komunizma.
Hvala vsem
Jaz imam neizpodbitni dokaz krivdnega razloga-ra?un za servis po?kodovanih ventilov in tehni?no poro?ilo, zakaj je do tega pri?lo.
Za ustrahovanje sem jim pa osebno dosegljiv na telefon.
Vseeno zaklepam, ker smo do sedaj objektivno pri?li do zaklju?ka in naj situacijo vsak presodi po svoje, dejstvo pa je, da sva jaz oz. tudi prej?ni lastnik avtomobila ?al razo?arani stranki.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Avto je sedaj ?e popravlen in doma, ponovno pa lahko Simona Pelkota le pohvalim. Ra?un servisa in tehni?no poro?ilo pa sta bla posredovana dalje in se ?aka vgrajevalca plinskega sistema. Preden pa se bo kaj dogovoril in vgradil mazanje, se bo vozil lepo na bencin.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Kaj pa ?e zamenja? z navadnimi ventil?ki in vzame? lu?ko ven iz armature
Res, da so to tehnike preprodajalcev avtov, ampak ?e pravi?, da gre vsako leto 100? za tako malenkost..lahko vsaj zaustavi? te stro?ke, dokler se ne odlo?i? prodati avta. Pred prodajo pa spet vse nazaj natla?i?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Glede te to?nosti seveda tud js nisem prepri?an, sem pa povpra?al Primo?a iz Sigasa, kaj se zgodi ob predoziranju flashluba in je potrdil, da ?e ne drugega, se katalizator prej obrabi. Vpra?anje je potem kolk prej, ampak spet igra vlogo tip motorja. Za primer je lahko dobropoznana 'predsedni?ka' 6ka, ki je na plin prevozila ?e dobrih 270.000km z vgrajenim flashlubom, in vsaj kar se katalizatorja ti?e, deluje kot more.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?e je mo?no daj malo pofotografiraj ventile in sede?e ventilov.
?e prav razumem navedbo o stro?ku popravil, bo za sedaj dovolj le posneti sede?e ventilov in pobrusiti ventile. Bil sem prepri?an (o?itno zmotno), da tako malo ?tevilo km ne more tako zaznavno narediti ?kodo. Obstaja mo?nost, glede na navedbo G1, da za ta tip motorja ni predvideno mazanje, da je proizvajalec navedel druga?ne podatke od dejanskih in spravil v zmoto lastnika in monterja plinske napeljave. Seveda to (?e je res) nekoliko zaplete medsebojno razmerje stranke in monterja ter garancije. Vendar se, kljub temu da stvar sporazumno re?iti in v bodo?e upo?tevati nova dejstva pri vgrajevanju plinskih napeljav.
?e se bo dalo ?e to pofotkam, se mi pa zdi, da je zdj ?e skoraj skup sestavljeno.
Ni mi ?isto jasno po katerem kopitu to?no se odlo?ijo kateri tip motorja rabi dodatno mazanje in kateri ne?
Odvisno je predvsem od materiala, iz katerga so notranji deli motorja zgrajeni. Nekateri zdr?ijo ve? obremenitev in jih mazanje samo po nepotrebnem zaliva, drugi so pa lahko tolk hitr suhi in skurjeni, da jih neki more hladit.
Mazanje ne ?kodi NOBENEMU, razen tistemu ki ga nima in mu je stro?ek cca 50? prevelik, pol pa je stok.
js isto pravim. To ni al je treba al ni treba, to se mora!
No tuki je zanka..za tiste tipe motorjev, ki ne potrebujejo mazanja in se ga vseen vgradi, so posledice prav tako negativne. Najve?krat je 'samo' skurjen katalizator, ?e pa motor zalije? z ne?im nepotrebnem pa je ?e poznan problem kot z rx8kami..
No kokrkol, zadnjih nekaj dni sem predelal nekaj materiala na to temo in na koncu ugotovil, da so najpomembnej?e po vsej verjetnosti baze podatkov, kaj gre skupaj in kaj ne, ?e pa nekdo na pamet govori, potem pa hitro pride do takega primera kot pri meni
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Da bo ?e malo bolj to?na kronologija, dopi?em ?e okvirno ?t. prevo?enih s plinom, ker so se prve te?ave najprej pri?ele malo pred rednim servisom v 2013 z manj?im nihanjem obratov, ampak ?e ni bilo zelo opazno.
Torej kronologija:
- vgradnja sistema l2011 -0km
- redni servis 2012 -22.000km
- prva nihanja obratov hladnega motorja -40.000
- redni servis 2013 -41.000km
- ve?ja nihanja obratov hladnega motorja -50.000
- redni servis 01/2014 -60.000km
- prvi pojavi uga?anja hladnega motorja -61.000km
- diagnoziranje okvare Avto Pelko d.o.o., ki je eliminiral vse motorne dele (senzor pretoka zraka, kabli, sve?ke, ?rpalke, filtri)
- izmera kompresije je takoj pokazala napako na ventilih
- odprtje motorja pa je zgolj potrdilo sum
- vsa zadeva je diagnozirana in zabele?ena pri Avto Pelko d.o.o., ki z G1 ?e sodeluje
Kot opomba je na mestu tudi to, da so bili pri G-1 do sedaj vedno profesionalni, saj sem pred zadnjim servisom opazil, da se pod uparjalnikom ob?asno nakaplja malo antifriza in so zadevo uredil brez dodatnih stro?kov, tako da pohvalno spo?tujejo garancijske pogoje.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zadnje leto sm se res bolj kot ne edino js s tem ukvarjal in nekak uspe?no zrihtal, pa da je seveda ?e vse legalno
Za za?etek poglej mojo temo; http://www.mazda-si.net/topic/7285-baby-viper-predstavi-svoj-vozni-park/?p=305857
Posnetka ?al ni, pa tud vpra?anje kolk in katere frekvence bi se sli?ale..najbol, da se zmenva enkrat za test v ?ivo
?e zdj pa raj povem, da ra?unaj na vsaj 700-800? za nekaj pametnega in kvalitetnega, ?e bi pa rad ?e kolektorje, da je potem vse v kompletu zamenjano in izpuh do konca spedenan kokr se da, pa cca 1000?.
Aja, nimam pa edini miate z aftermarket izpuhom;
-peri?nik iz jevnice ima na svoji oran?ni tud zlo lep zvok, ampak bo o tem raj sam povedu, da ne bo kaj preve? javno
-stepski volk z jesenic ima dvojni izpuh, prav tako homologiran
-moja biv?a mx5-rde?i vrag je bla ubistvu brez cata in imela sredinsko name??en straight-through Remus lonec, ampak je blo tist ?e res mal extremno dretje (trenutno mislm, da je nov lastnik nazaj cat dodal in ma tud pre?no name??en en drug izpuh, ki pa ga ?e nism sli?u)
-?e kdo??
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani