Skoči na vsebino
Mazda 6 diski
Napisano

Aja, pa ?e ena ideja za lastnike M6 3gen predfacelift, velika verjetnost je da pa?ejo zavorne ?eljusti od facelift dizelce z 320mm diski, zato bi bilo smiselno swapat te ?eljusti in ene aftermarket kvalitetne diske in je zmaga.

Btw: 320mm diski zahtevajo min 17col, ?e bi slu?ajno kdo ?el v swap.

 

To?no o tem sem razmi?ljal, ko sem ?e imel svojo. Menjava na garancijo bi verjetno odpravila tresenje za eno leto, potem pa spet nezadovoljstvo. Sicer vpra?anje kako drag ?pas bi to bil, a verjetno ?eljusti pridejo ca. 300 EUR komad, nove kvalitetne plo??ice in diski vsaj toliko komplet, torej recimo ca. 1000 EUR vlo?ka, da na lastno pest odpravlja? neumnost proizvajalca. Meni osebno preve?, sploh ker avte (pre)pogosto menjam...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 diski
Napisano

OK, od MY 2018 naj bi res bilo bolje in celo 320 mm pri dizlu...kar kon?no izgleda spodobno pri 19 col plati??ih. :) Skoraj 100 kg ve? je pa? potrebno ustaviti enako spodobno, kljub temu, da se je skyactiv tehnologija lani s tem izneverila.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 diski
Napisano

Jaz sem na moji 6-ti 2018

Menjal dva krat pod garancijo, tretjic sem se odlocil da menjas z zimermann ploscicami in diski z luknjicami, od takrat imam mir. Cena diskov in ploscic je bila skupaj 220?.

 

To ima? ?e zadnji facelift in dizla s 320 mm zavorami?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 diski
Napisano

Enake zavore imajo vse 3. gen, sicer so katalo?ke razli?ne, a je vedno enako velik in debel disk. Izjema so edino dizli od zadnjega 2018 fl naprej, tam je 320 disk spredaj (in ate). Kon?no.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 diski
Napisano

Trojka ima ATE, za 6 ali CX-5 pa nisem prepri?an, upam da je tudi tako...

 

Kakorkoli, upam da so ugotovili, da je bolje, da ga nehajo stari in po neporebnem ?koditi ugledu znamke. Naj dajo 100 ali 150 EUR manj popusta na avto in posledi?no spodobne zavore, pa bomo potro?niki zadovoljni. Verjamem, da za proizvajalca med najcenej?imi in ATE diski/plo??icami ni ve? kot toliko razlike na proizveden avto.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 diski
Napisano

Seveda je odvisno tudi od voznika, a pri vseh avtih imam isti na?in vo?nje, bremzam veliko z motorjem, ve?krat intenzivneje in na kratko namesto, da bi se obesil na zavorni pedal ob spustu po strmem klancu... torej tako kot je pravilno.

 

Zavore so pa? rak rana mazde, vsaj za njihovo tresenje. Za te?ave z za?tekanimi ?eljustim pa so krivi vozniki (preredka neuporaba ro?ne) oz. mehaniki, saj vodil nekateri ob menjavi zavor ne o?istijo in nama?ejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 diski
Napisano

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano

Teoreti?no ja, seveda pa naj ne gledajo preve? ven, tako kot original, najve? 1 cm razlike naj bo. ?e se zgodi nesre?a pa lahko v najslab?em primeru popi?ejo tudi plati??a, prav tako preglednik na tehni?nem, ?e ima slab dan. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano

 

 

Olje v avtomatskih menjalnikih se menja na vsakih 60.000km. Tak menjalnik bo pre?ivel ?ivljenjsko dobo avta.

?e olja ne menjamo, se menjalnik ne bo pokvaril takoj. Zdr?al bo nekih 150.000km-250.000km. Ko bo za?el cukat, bo notranjost menjalnika ?e uni?ena in bo potrebna popolna obnova, ki bo draga in mogo?e ne bo ve? ekonomsko upravi?ena.

 

Proizvajalci v?asih napi?ejo, da menjava olja ni potrebna. Oni so s tem ubili 4 muhe na en mah:

-ni?ji stro?ki vzdr?evanja pritegnejo kupce

-avto bo garancijo pre?ivel

-kmalu po preteku garancije se bo pokvaril

-potreben bo nakup novega avta

 

Ne razumem, zakaj se pri nas tako izogibamo vzdr?evanja avtomatskih menjalnikov. Atf olje ni nobena eksotika. Na vsakem Petrolu ga imajo na zalogi in sploh ni drago, 4L stane 21,9?. https://eshop.petrol.si/sl/petrol/petrol-atf-matic-dx-iii-4l/

X2

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 gl g165 opozorilo
Napisano

Ne, kje pa, ni? ni potrebo odstranjevati. Plo??at v tanek sloj tkanine oble?en izvija? in malo ob?utka, pa gre. ?e se ne motim, je potrebno izvija? vtakniti v re?o in hkrati pritiskati not in vstran. V navodilih za uporabo je sicer opisano precej dobro. Sam sem jih zamenjal pri 2013 in 2016 brez prask in zlomov plastike.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 III USB problem
Napisano

Dajm, hvala za prestavljanje, pa sn probu searchat, pa ni ni? najdl pod besedo "usb".

 

Torej, ?e prav razumem je zadeva taka, da je treba menjat modul, ?e ho?em odpravit te?ave "predvajanja prve pesmi"? Ajajaj, ja ni? se bom ustavu v Celu pr Selmarju, pa da vidmo, kaj bojo povedal.

Edina re?itev je menjava modula.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Parking senzor
Napisano

To?no. Vsekakor pri?aku?, da vedno delajo med po?asno vo?njo (recimo pod 5 km/h) oz. manevriranjem na parkirno mesto. In ?e ima avto 2 metra dolg motorni pokrov namesto 1, kot je bila navajena, se je pa? u?tela.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Parking senzor
Napisano

?e se prav spomnim, je odgovor oboji.

 

?e smo ?e pri tej temi; zakaj pri mazdi ni tako, da bi se prednji senzorji aktivirali sami pri po?asni vo?nji? Recimo upo?asnjevanje in samodejna aktivacija pri recimo 8 al 5 km/h. Ostale znamke imajo to lepo re?eno, tudi ?e bolj proletarske (renault, opel). Mojo bolj?o polovico je to stalo udrtine na prednjem odbija?u, ker avta ?e ni bila navajena in si je mislila "saj bo za?elo piskat". Pa seveda ni, ker ni pritisnila gumba.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.