?eljusti od FL verzije, torej to kar je prva vgradnja in seveda nova roba. 320 mm kvalitetni diski spet niso 40 EUR komad. Kakorkoli, big brake kiti obstajajo, seveda brez homologacije, ampak na tehni?nem verjetno ne bodo imeli ni? proti, ?e bodo bremze (bolje) delovale: https://corksport.com/2014-mazda-3-big-brake-kit.html
Aja, pa ?e ena ideja za lastnike M6 3gen predfacelift, velika verjetnost je da pa?ejo zavorne ?eljusti od facelift dizelce z 320mm diski, zato bi bilo smiselno swapat te ?eljusti in ene aftermarket kvalitetne diske in je zmaga.
Btw: 320mm diski zahtevajo min 17col, ?e bi slu?ajno kdo ?el v swap.
To?no o tem sem razmi?ljal, ko sem ?e imel svojo. Menjava na garancijo bi verjetno odpravila tresenje za eno leto, potem pa spet nezadovoljstvo. Sicer vpra?anje kako drag ?pas bi to bil, a verjetno ?eljusti pridejo ca. 300 EUR komad, nove kvalitetne plo??ice in diski vsaj toliko komplet, torej recimo ca. 1000 EUR vlo?ka, da na lastno pest odpravlja? neumnost proizvajalca. Meni osebno preve?, sploh ker avte (pre)pogosto menjam...
OK, od MY 2018 naj bi res bilo bolje in celo 320 mm pri dizlu...kar kon?no izgleda spodobno pri 19 col plati??ih. Skoraj 100 kg ve? je pa? potrebno ustaviti enako spodobno, kljub temu, da se je skyactiv tehnologija lani s tem izneverila.
Menjal dva krat pod garancijo, tretjic sem se odlocil da menjas z zimermann ploscicami in diski z luknjicami, od takrat imam mir. Cena diskov in ploscic je bila skupaj 220?.
To ima? ?e zadnji facelift in dizla s 320 mm zavorami?
Enake zavore imajo vse 3. gen, sicer so katalo?ke razli?ne, a je vedno enako velik in debel disk. Izjema so edino dizli od zadnjega 2018 fl naprej, tam je 320 disk spredaj (in ate). Kon?no.
Trojka ima ATE, za 6 ali CX-5 pa nisem prepri?an, upam da je tudi tako...
Kakorkoli, upam da so ugotovili, da je bolje, da ga nehajo stari in po neporebnem ?koditi ugledu znamke. Naj dajo 100 ali 150 EUR manj popusta na avto in posledi?no spodobne zavore, pa bomo potro?niki zadovoljni. Verjamem, da za proizvajalca med najcenej?imi in ATE diski/plo??icami ni ve? kot toliko razlike na proizveden avto.
Seveda je odvisno tudi od voznika, a pri vseh avtih imam isti na?in vo?nje, bremzam veliko z motorjem, ve?krat intenzivneje in na kratko namesto, da bi se obesil na zavorni pedal ob spustu po strmem klancu... torej tako kot je pravilno.
Zavore so pa? rak rana mazde, vsaj za njihovo tresenje. Za te?ave z za?tekanimi ?eljustim pa so krivi vozniki (preredka neuporaba ro?ne) oz. mehaniki, saj vodil nekateri ob menjavi zavor ne o?istijo in nama?ejo.
Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...
Teoreti?no ja, seveda pa naj ne gledajo preve? ven, tako kot original, najve? 1 cm razlike naj bo. ?e se zgodi nesre?a pa lahko v najslab?em primeru popi?ejo tudi plati??a, prav tako preglednik na tehni?nem, ?e ima slab dan.
Olje v avtomatskih menjalnikih se menja na vsakih 60.000km. Tak menjalnik bo pre?ivel ?ivljenjsko dobo avta.
?e olja ne menjamo, se menjalnik ne bo pokvaril takoj. Zdr?al bo nekih 150.000km-250.000km. Ko bo za?el cukat, bo notranjost menjalnika ?e uni?ena in bo potrebna popolna obnova, ki bo draga in mogo?e ne bo ve? ekonomsko upravi?ena.
Proizvajalci v?asih napi?ejo, da menjava olja ni potrebna. Oni so s tem ubili 4 muhe na en mah:
Ne, kje pa, ni? ni potrebo odstranjevati. Plo??at v tanek sloj tkanine oble?en izvija? in malo ob?utka, pa gre. ?e se ne motim, je potrebno izvija? vtakniti v re?o in hkrati pritiskati not in vstran. V navodilih za uporabo je sicer opisano precej dobro. Sam sem jih zamenjal pri 2013 in 2016 brez prask in zlomov plastike.
Dajm, hvala za prestavljanje, pa sn probu searchat, pa ni ni? najdl pod besedo "usb".
Torej, ?e prav razumem je zadeva taka, da je treba menjat modul, ?e ho?em odpravit te?ave "predvajanja prve pesmi"? Ajajaj, ja ni? se bom ustavu v Celu pr Selmarju, pa da vidmo, kaj bojo povedal.
To?no. Vsekakor pri?aku?, da vedno delajo med po?asno vo?njo (recimo pod 5 km/h) oz. manevriranjem na parkirno mesto. In ?e ima avto 2 metra dolg motorni pokrov namesto 1, kot je bila navajena, se je pa? u?tela.
?e smo ?e pri tej temi; zakaj pri mazdi ni tako, da bi se prednji senzorji aktivirali sami pri po?asni vo?nji? Recimo upo?asnjevanje in samodejna aktivacija pri recimo 8 al 5 km/h. Ostale znamke imajo to lepo re?eno, tudi ?e bolj proletarske (renault, opel). Mojo bolj?o polovico je to stalo udrtine na prednjem odbija?u, ker avta ?e ni bila navajena in si je mislila "saj bo za?elo piskat". Pa seveda ni, ker ni pritisnila gumba.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dokler ne za?nejo na tehni?nih merit izpusta delcev, je safe...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani