to je tisti servisni meni kjer tudi porabo ?tela? - +/- 15% za to?nost prikaza. en izmed korakov pa je test ne samo lu?k ampak tudi vseh 4h kazalcev in piska?a
Back to topic, kaj si ugotovil ?e potem, kaka napaka na avtu?
Napako imam na "master brake cylinder pressure senzor", ki se z razliko od ostalih avtov, pri ve?ini mazd nahaja v pumpi od ABS-a in jo mora? v tem primeru celo menjati...
Na stari ?estki lahko bere? in bri?e? napake ter gleda? parametre, na novej?rih nisem imel ?e prilike testirati...
Po celem ve?eru brskanja po netu in po celem popoldnevu sprehajanja okrog motorja od avta, sem ugotovil da se senzor pritiska zavornega olja nahaja v pumpi od ABS-a in da jo je treba celo zamenjati. Eno sem na?el z ene rabljene mazde, ampak ima druga?no serijsko ?tevilko, mislim da je razlika v tem ali ima ASR.
Zanima me, ?e imate vsi na ?estkah DIESEL prve serije 02-05, ASR sistem proti zdrsovanju koles...prosim vsaj par odgovorov
kaalman in alex vem da imajo sigurno ASR, ker se jim lu?ka pri?iga kot pri meni po nepotrebnem
Men se je pri M5 2.0d pri?gala lu?ka za motor pri 114000km. Ugotovili smo, da je EGR ventil. Mehankar mi ga je o?istil, resetiral error in sedaj je ok.
En ?as bo? imel mir, potem bo treba ponovit postopek...kdaj pa je odvisno kak?ne relacije vozi?
?e bo? odstranil dpf, ti na tehni?nem pregledu ne bodo ugotovili. Za ga odstraniti je potrebna fizi?na odstranitev in predelava elektronike. kar se ti?e turbine, pa ?e sanjalo se ji ne bo da tam odzadaj ni ve? dpf-ja
Da spet obudim temo. Takrat, ko sem nazadnje pisal, smo zamenjali tudi mikro jermen in skripajo? zvok pri mrzli ma?ini pod ?tand gasom ostaja in ga je zadnje ?ase zmeraj ve? se mi zdi. Ko dodam gas (nad cca. 1300 obratov), pa zvok izgine. Se mi zdi, da prihaja iz zaprtega plasti?nega dela, kjer je visokotla?na ?rpalka (zadeva na alternatorjem). Je kaj narobe z zobatim jermenom? Od menjave je minilo ene 4 leta in 75000km. Za pomo? se lepo zahvaljujem.
Zanima me, ali je kdo ?e preizkusil MES storitve na cesti? Bodisi v SLO ali izven in kak?ne so izku?nje? V predpostavki, da so pogoji za MES izpolnjeni (servisi itd)
oz.
Ali se je komu zgodilo da so mu zavrnili MES, ker je kak poobla??enec pozabil v DSK vpisati opravljen servis
Spra?ujem, ker smo je holandec z Mazdo6 2009 imel incident v kampu (to se zgodi. ?e ne zabremza? po?itni?ke prikolice...), pa sem mu pomagal s servisom v Puli, kjer so dejali da njegova mazda ima 89.000km a v DSKju ni servisa na 40 in 60....ostali so, sam pa je dejal da so vsi servisi opravljeni in to na istem mazda servisu....
?e epilog in pohvale Puljskemu servisu, poklicali so v ta servis, sporo?ili VIN, in drugi dan so bili servisi v DSK...
Jaz sem ostal na cesti z mojo mazdo, takrat je bila stara 6 let in je imela prevozenih 160.000 km, servisirana je bila vedno pri pooblascenih servisih. Ko sem poklical na MES sem bil presenecen nad storitvijo, avtovleka je prisla v 20 minutah. Ko, so odlozili avto pred avtoplusom v Kopru, so me se enkrat poklicali in me vprasali ce je bilo vse uredu in ce rabim prevoz do doma
Sem lastnik mazde 6 (2006) dober mesec zato morda malo ?udno vpra?anje.
Vedno bolj ?utim, da mi po ravni cesti ?ez luknje odnese zadnji konec (mislim da ves ?as) v levo.
V?asih se prav sli?i kako poradira guma. Recimo na celov?ki cesti proti ?entvidu kjer je 70 omejitev skoz vozim 60 zaradi slabega filinga. Pa to ne pomeni da mi ga odnese toliko, da bi moral avto loviti... toliko da se zmeraj ob?uti odna?anje ali zibanje levo-desno...
Najprej sem krivil da zato, ker prej sem imel bravota (''kupe''), sedaj pa karavana s te?jim zadkom in zato tak ob?utek... Zdaj pa sem pri?el do tega, da to ni to...
Kaj bi lahko bilo? Zani? amotrizerji? Kak?ni stabilizatorji?
Mislim da mazda boljso lego na cesti kot bravo, ne glede na to da je mazda karavan. Po moje je problem v amortizerjih...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani