Skoči na vsebino
MAZDA 2 (2012)
Napisano

Si stran pogledu 😇

Led luči že v osnovi motijo nasproti vozecega. Led luč, pa še tako pametna, ne ve, kje imam jaz oči. To na vseh novih avtih, ki jih srečujem na cesti. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉  

 

Za takšne nezakonite prakse, potem ceno plačujemo vsi. Podobno, kot so pred meseci v gozd skipali na desetine ton komunalnega blata, sanacijo pa je plačala država (mi davkoplačevalci). Ne bo dolgo, ko bodo odsotnost filtrov zaradi prepogoste prakse začeli preverjati na tehničnih pregledih, ki se bodo na ta račun za vse nas podražili.

 

In potem starši za zaščito zdravja svojim otrokom ne pustijo potiskati palčk v nos ali nositi mask. 🙃

 

Da ne bom preveč modroval. Take prakse ne odobravam. Kljub temu pa bo zanimivo videti kapljico olja ob novem načinu obratovanja.

 

 

👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Za težave z DPF skoraj nikoli ni kriv sam DPF ali pa kak senzor na njem, temveč sistemi prej. Najverjetneje vbrizgavanje (šobe) ali pa EGR. Je pa res, da menjava štirih Denso šob stane "ohoho" denarja, za čiščenje EGR pri 2.2 SkyActiv-D  pa je treba "pol motorja" razdreti.

 

Bomo videli, kako se bo Pelko s tem ubadal, ko bo več starih modelov z lepo kilometrino na cestah in posledično servisih. Če greš kaj takega reševat na uradni servis, lahko bankrotiraš.

👍

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Hvala bogu, da ima mazda motorje brez turbine. Si pa vag koncern nabavi. 

Turbo mlinček je samo za prvega lastnika in malo km. Miselnost je tista, ki odloča. Če ima sosed, moram tudi jaz...pa čeprav slabo... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

DPF je kot dimnik. 

Če kuriš frišna drva in če dušiš ogenj, boš imel zabit dimnik in veliko saj. Če pa imaš fina suha bukova drva in odprt zrak, je pa saj skoraj nič. 

Kaj je pol zabit dimnik? Vzrok ali posledica? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.

V tretji prestavi ne... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.