Pri zagonu motorja, oziroma pri kontaktu...kako se regulirajo luči pri mazdi6 letnik 13, ki ima aktivne xenon žaromete. Meni grejo luči narazen in skupaj. Je to normalno, ali morajo tudi gor in dol...?
Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉
Za takšne nezakonite prakse, potem ceno plačujemo vsi. Podobno, kot so pred meseci v gozd skipali na desetine ton komunalnega blata, sanacijo pa je plačala država (mi davkoplačevalci). Ne bo dolgo, ko bodo odsotnost filtrov zaradi prepogoste prakse začeli preverjati na tehničnih pregledih, ki se bodo na ta račun za vse nas podražili.
In potem starši za zaščito zdravja svojim otrokom ne pustijo potiskati palčk v nos ali nositi mask. 🙃
Da ne bom preveč modroval. Take prakse ne odobravam. Kljub temu pa bo zanimivo videti kapljico olja ob novem načinu obratovanja.
Za težave z DPF skoraj nikoli ni kriv sam DPF ali pa kak senzor na njem, temveč sistemi prej. Najverjetneje vbrizgavanje (šobe) ali pa EGR. Je pa res, da menjava štirih Denso šob stane "ohoho" denarja, za čiščenje EGR pri 2.2 SkyActiv-D pa je treba "pol motorja" razdreti.
Bomo videli, kako se bo Pelko s tem ubadal, ko bo več starih modelov z lepo kilometrino na cestah in posledično servisih. Če greš kaj takega reševat na uradni servis, lahko bankrotiraš.
Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Si bom sposodil temo...
Pri zagonu motorja, oziroma pri kontaktu...kako se regulirajo luči pri mazdi6 letnik 13, ki ima aktivne xenon žaromete. Meni grejo luči narazen in skupaj. Je to normalno, ali morajo tudi gor in dol...?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani