Mi smo tudi vozili M5 iz Nove Gorice v BTC. Dokler je bilo treba menjat olje in filter ter pokasirati dobrih 300? smo imeli z njimi dobre izku?nje. Potem po enem servisu ni ve? delala klima. Opazili smo ?ele doma. Sledila je ?e ena pot v LJ. Bili so po?teni in dali 100? popusta naslednje leto na servisu.
Enkrat pa se je pojavil zvok, ki je bil odvisen od obratov motorja. Majes je povedal, da je lahko odkru?en zobnik na oljni ?rpalki. Izkazalo se je, da je zvok prihajal od le?aja od napenjalca mikro jermena. Menjali pa so napenjalec, mikro jermen in jermenico od kompresorja klime. Ra?un je bil ?ez 1000?, od tega jermenica 600?. Z jermenico od kompresorja klime seveda ni bilo ni? narobe, Majes pa je utemeljil, da je pokvarjena, ker smrdi in da je uni?ila napenjalec.
Od takrat naprej ne obiskujemo ve? tistega servisa. Smo ?li raje k Pelku, ?eprav je ?e bolj dale?.
Potem pa smo spoznali v Biljah mehanika, ki sicer ni poobla??en, ampak servisira ve?inoma mazde, kot Pelko. Pa ?e blizu Nove Gorice je. http://www.bizi.si/MIRAN-BIZJAK-S-P_BILJE/
pa ?e delal je na Mazdi, tako da ima izku?nje z njimi.
ma ni nujno da je ?e je odtrgan jermen da je veliko stro?kov, lahko da ventili sploh niso po?kovani..to pomeni velik servis, in nove dele, kateri so se odlomili ob dotiku bata ob ventil. Od jur?ka gor so pa vsekakor stro?ki ..:S
Lahko je nov, ni pa original, je kao kompaktibilen. Predlagam ti odstranitev in te?av bo konec - za vedno. In ko ti zasveti lu?ka, pomeni to?no to, zabit filter, poglej si tabelo.
100% je nekaj narobe okrog dpf-ja. Lahko da ima? avto stalno v regeneraciji, potem ko gre? na avtocesto in ga spiha? se ugasne. Preberi si manual glede lu?ke, prilimam pa ti samo en stavek, ki sem ga dobil v minuti v njemu:
NOTE: After replacing the DPF differential pressure sensor, several steps must be
performed to ensure its proper function (refer to the section ?Control System, Service
vi imate navaden vakuumski EGR ventil (rf5c motor) in poleg njega ?e ta senzor ?e prav sklepam? ?e vakuum ventil deluje ga ni potrebno menjat, ker on ne da nobenega signala elektroniki o stanju le-tega, signal da omenjeni del, katerega je za zamenjat..
Da malo obnovim temo: kje bi predvsem kvalitetno zatemnil ?ipe, druga?e re?eno, ne bi jih zatemnil, ampak samo prepre?il UV ?arkom segrevanja notranjosti. ?e obstaja folija brez zatemnitev, potem se lahko na?eloma za??iti tudi spredjo ?ipo?
tudi to je opcija, ?e ne bo ?la skoz tehni?ni. Sem se zanimal v Se?ani kjer to delajo. ?e mu prinesem katalizator je 300?-ni malo. Ne vem pa koliko bo to omejilo pretok plinov, verjetno bo bolj?e kot prej.
Na obletnico odstranitve sem se spomnil da moram ?e nekaj urediti glede filtra; ko sem odstranjeval filter sem mora tudi katalizator je je bil tudi ta zani?. Zdaj je noter prazno. Opazil sem da ima avto ve?jo turbo luknjo in ne gre rad na vi?je obrate. V bistvu se je zmanj?alo delavno obmo?je motorja, ker sklepam da turbina nima zadosti du?enja. Vpra?anje: kako, oz. s ?im zapolniti praznino? Dat direkt cev? Je kdo ?e delal kaj podobnega? Filtra ne bom dajal spet noter..
hm..o?itno ni ?e potrebe po zamenjavi, kot sem pisal malo vi?je. Sem imel malo ve? ?asa in ugotovil da manja teko?ina v njemu.. vsi ?udni simptomi v?iganja in lu?k so izginili. Upam da mi bo ?e slu?il kako leto-zima je namre? mimo
aha, potem pa ne poznam pravic, se bo ?e kdo oglasil ki bolje pozna zadeve. Tester bo najverjetneje pokazal kako napako. Skepam da pa da ima? ve? manj?ih napakic npr. zabasan egr ventil, IMV ventil kateri se poslavja, kak senzor fu?. ?e je prej?nji lastnik dobro skrbel za njo, ne bo hudega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ne, ker je pri?gana tudi lu?ka za motor. Priklopi na tester, je lahko marsikaj, verjetno pa je kak senzor.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani