Sem nov na tem forumu, in imam neko vprasanje, upam da tema ze ne obstaja ce pa, naj ga admin prestavi v pravo temo.
V lasti imam avto Mazda 6 letnik 2004 in imam naslednjo tezavo...
torej odspredaj pri motorju ima oz ropota cuden zvok(tk tk tk tk), ki ga pa ne znam opisat, se pa pojavi pri speljevanju in sicer ce volan namotam v desno ali levo, ce pa je volan naravnost se tega zvoka ne slisi. Prosim za pomoc mojstrov ki so mogoce ze to slisali,...
Na servisu se nisem bil zaradi praznikov, bi pa rad slisal vasa mnenja, saj nebi zaradi uporabe avta, motor se bolj poskodoval(seveda ce je kaj narobe).
Nekaj lastnosti avta:
letnik 2004
kilometri malo pod 60.000
motor je diesel 100kW/136kM
servisi redni
Hvala za pomoc in LP
Dejan
nosilec motorja ti poka! 99%!
sem mel isto te?avo, pa kolega tudi tako, da skoraj sigurno!
180? sem dal v Avstriji na servisu, pri nas pa ne vem kolk stane!
imajo pa fantje tudi prav!vse ka?e na zglob, samo zglob pri 60.000km??skoraj nemogo?e!
najbol? da gre? na servis pa ti bodo brez stro?kov diagnosticirali!
Ob?asno se mi na Mazdi 6 diesel (2003), ob npr. ?akanju v kri?i??u vrtljaji prostega teka dvignejo na 1500 obratov in potem nekaj ?asa laufa pod tak?nimi obrati!
lu?ka se ne pri?ge nobena tudi drugih te?av potem ko peljem ni!
Nekaj ru?i sistem. Ko ra?unalnik dobi kak parameter, ki ni v mejah zahtevanega, gre na rezervni program. To vsekakor ni dobro, ker te lahko "nategne" v kakem prehitevanju. S ?asoma se intervali prehoda na rezervni program skraj?ujejo.
A se ti ob izgubi mo?i na?gejo signalizacije motorja, ESP in ABS?
NI? se ne pri?ge!nobena lu?ka ni?!
pa? tak zgleda kot da turbina nebi delala, pol ko pa motor ugasne?, pa ponovno za?ene? pa kot da ni ni?!laufa s5 normalno!
je pa res, da to dela takrat ko je hladen!pa ga ne ?enem hladnega!
Nekaj je narobe z delovanjem motorja. Mogo?e ne deluje dobro sistem za spremembo kota lopatic. To poru?i razmerje gorivo zrak in ra?unalnik spro?i rezervni program, po katerem so performase motorja precej slab?e. Zadostujejo za zasilno vo?njo do servisa. Mogo?e so tisto napako slabega polnjenja turbine vzeli preve? na lahko. Mo?no, da so lopatice turbine blokirane v nekem polo?aju, ali je sprememba kota lopatic ote?ena in nezadostna. Ra?unalnik si ne izmi?ljuje analizira samo tisto kar v nekem trenutku sporo?ajo senzorji. Lahko pa, da je tudi kak senzor v okvari. O?itno na servisu niso odpravili napake in se bodo morali ponovno pozabavati z njo.
jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!
Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!
Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?
Torej NIMA? prav olje notri, ve? za C1 standard mazde???? ?e je servis delal ta tvoj maher potem je sigurno dal 'olje za dizel motor' ampak to ni PRAVO olje
EJ kaj fanta tolk prepri?ujete glede olja ?e si ne da dopovedat! pa naj gre v Hofer pa kupi olje v akciji ter ga nalije v motor mogo?e pa kak?en dan res ne bo ve? klepal potem zna bit pa ve?no popolnoma tih motor! Bo ?e najbolje!
Dexelia je Mazdino olje narejeno posebej za motorje z DPF!
Pa ne delam reklame!!!tudi jaz bi najraje dobil zastonj olje pa ga vlil noter ?e bi ?pilalo potem, samo kaj ko to ne gre!!
Vpra?ajte koga ko ima bencinarja glede olja!vse drugo skurijo razen Castrol (pa ?e to mora bit vsaj 5W40)kaj ?ele kaj druzga!
Lu?ka je zaradi zama?enega cedila v karterjeu, ?e se bo? vozi bo ribnil motor(zariba oljna ?rpalka, zvije glavno gred + ?e kaj) in ne bo prvi !!!!
Ropot pa je verjetno na desni strani motorja(?e gleda? avto od spredaj), nad menjalnikom, tam je vakumska ?rpalka za servo oja?evalec in pa oljna ?rpalka za servo volan, poglej olje, ?e je tega dovolj se ti verjetno sli?i vakumska ?rpalka(?e je to to po ni panike, ker pri ve?ini ropota enim manj drugim bolj). lahko pa da ropota ker je premalo olja, ker oljna ?rpalka(za mazanje motorja) ne da dovolj prtiska.
ja to je to!
meni tudi ko je hladna dokaj glasno klepa!SERVO ?RPALKA!
olje pa prvo menjaj z originalnim!bo ?e najmanj stro?kov!cca. 100? s filtrom vred!
o?itno meni moja mazda ni nikakor usojena...problemi se kar vrstijo
kot sem ?e povedal mi je ?la turbina+injektor....vse zamenjano , sedaj pa nove te?ave...
prva te?ava: ropot-mehanik pravi da je dro?nik, ropo?e (po?teno) med 1000-1500 obrati+opazil tresenje, (jaz ciljam na injektor-ampak to verjetno ni), sem pa prebral da so mogo?e ojni?ni le?aji, sploh ker je avto ?el v iberture...kaj menite? v primeru da so le?aji ali takrat prihaja do tresljajev-tudi samo med 1000-1500? od 1500 naprej je vse ok, avto pa tudi gre ko sulica.
2.te?ava: lu?ka za olje-?el na poizkusno vo?njo, torej poln gaaaas, nato obstojim in za?ne lu?ka utripat, pribl. 5x na sekundo...ko odpeljem naprej lu?ke ni ve?...poskusil 3x zaporedoma-vedno isto... ?e vozim normalno ne duha ne sluha o kak?ni lu?ki...
avto imel na ra?. in ne najde nobene te?ave...a res je, da nisem bil na uradnem servisu...
prosim za pomo?...pa upam, da bo ?imprej pri?el ?as, ko ne bom ve? rabil odpreti nove teme
prvi?: v motor nalij olje DEXELIA-mazdino original olje, drugi?: pri nizkih temperaturah se sli?i pumpa za servo volan, na levi strani zravn akumulatorja, tretji?: lu?ka za olje utripa zaradi pregostega olja!Mazda 6 nujno rabi 5w30, ?e posebej pa, ?e ma? DPF!
p.s. a turbina ti je crknila kar iznenada?kolk stane nova?
ja so mi! ej 1x ali pa ?e ve?krat ceneje je kot pa pri nas!
npr. velik servis (jermeni pa olje pa vse)sem dal 610? pa ma? potem tudi MES garancijo, pri nas mi je v Veleju dal predra?un okroglih 1200?!!!!!!!, ?erbinek pa je rekel okrog 1000, kar pomeni pol pa ?e to pa ono pa...sma na 1200 spet!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
je pa res, da mi to dela odkar sem menjal IMV ventil(ventil prostega teka)!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani