Ja moj je tudi LF avtomatik letnik 2006 in sem ?el gledat v knji?ico in mi isto pi?e 4,3l ampak toliko olja bi bilo preve?, ?e 4 l kanto samo zlijem pa mam na vrhu merilne palica pa ?e raje malo ?ez, moram biti kar previden s 4l olja. V glavnem mi ostaja olje.
Aaaaa, jaz imam ro?ni menjalnik. Lahko da je v tem kaka razlika ker meni prav lepo 4 litr?ki sedejo noter.
Vidim, da imava potem tudi midva razli?ne motorje ker v mojega gre z menjavo oljnega filtra 3,5l tako, da 4l kanta mi je kar preve?.
Hmmm, moj je 2006, LF. 6st menjalnik in enak je naprej v novi 6ki potem nekaj ?asa bil. Potem je pri?el DISI motor in pol ?e novej?i. A ti ima? starega do 2006? Tam pa je itak predpisano olje 5w40.
Ja meni je prav ?al, imam doma motor 24 let star in lavfa vedno na MOTOUL in ni? ne pije olja, Mazda pa ga, sicer je moj motor verjetno druga?en kot tvoj.
Glede ?paranja kot lahko sam ugotovi? razlike viskoznosti za temperaturna obmo?ja so majhna, poglej razpredelnico v navodlih, bolj pomembno je oznaka ali je A ali je C itd. Kar se pa ti?e viskoznosti 0W30 je po moje previskozno ?e posebaj ?e ima? verigo.
Ampak za mazdo da pokuri 1,5l olja to je pa preve?, ja to je pol olja v motorju.
Niti ne, 4.3l je cca polna kapaciteta vo?enega motorja. 1 filunga gre ve? k v tovarni vlijejo. Sedaj pa ko je bila zima pa ni? stiskanja pa ni? porabe olja. Hecno...
?e bi samo olje stalo cca 50?, je to dejansko na 20 000 km stro?ka na 100 prevo?enih kilometrov 0.25?, kolk da? za benz na to razdaljo, kolk je registracija, kolk so gume ?
Đabe ?parat, ?e ima? pol te?ave s kurjenjem olja al pa v najslab?em primeru da ribne.
Jaz imam zdaj ?e 2ig? noter Motul Xclean+ 5w30 C3 pa ga tudi ne pije. Pa pred tem imel Motul XCess 5w40 ?ez poletje in sem ga res teral po najve?ji vro?ini ?ez celo Yugoslavijo pa ga je ?lo cca 1,5l ampak me ne presene?a. lp
Ma s temi testerji mam izredno dobre izku?nje, kadar koli pride? pove da ni? ne poka?e ali drugi odgovor tukaj sicer nekaj ka?e samo ne vemo kaj ka?e tako da...
Ja sem pogleda, pa na strani 8-11 ?e se ne motim ti pove temperaturno obmo?je katero je zelo majhno, skoraj nobene razlike. se mi zdijo tiste oznake A3 pa SLA ali kaj ?e pi?e, sem pustil v avtu knji?ico, ali kdo ve kaj tisto pomeni. Po mojem so tisto pravi podatki za olje, ne pa to 5W40 to je bolj tko, tko.
Ja oznake A3 - pomeni visoka za??ita, A5 - pa olje za manj?o porabo, API SL, SM, SN pa za USA so to ozna?be. Ma ti kar 5w30 C3 olje kupi pa ima? in za??ito, in za ni?jo porabo, in nizko vsebnost ?vepla-pepela itd...
Evo sem ?el ?e k sebi pogledat, ko sem menjal gume, ker sem ?e kar nekaj postov prebral, da so diski in zavore pri mazdi zani?.
Mazda 6 2.0 avtomatik pri 150.000 km.
Jaz sem na 95tkm dal Textar plo??ice na original diske in sedaj pri 105tkm ni? ne cvili, piska ali ?kripa. Na?eloma bi se za Textar komplet odlo?il. lp
En off topic vpra?anje pa vendar. Za moj avto so priporo?ena motorna olja 5w-30, 15w-40 in 20w-50. Zanima me, ?e lahko uporabim olje 5w-50, ki naj bi bilo uporabno ?ez celotno temperaturno obmo?je? Ker delam malo kilometrov, olje zamenjam enkrat letno, tako da imam isto olje pozimi in poleti.
Z Dexelio ti avto ne bo zaribal pa ?eprav so na tgu tudi bolj?a olja. Motul gear 300 in Gear 300 sta razli?na olja in ta oglas je nekoliko zavajajo?! Jaz bi izbral Gear 300.
Mazda 3 CD110, 1.6 dizel motor. 155.000 km, letnik 2010: danes mi je motor med vo?njo po avtocesti ugasnil (brez kakr?nekoli opozorilne lu?ke). Motor se ni ve? odzival na pedal, po ponovnem v?igu pa je normalno deloval.
Bil sem na poobla??enm servisu, kjer niso detektirali nobene napake - dolili pol litra aditiva in "na hitro regenerirali" DPF, niso pa bili ?isto prepira?ano, da je to tisto pravo...
Dogovorjen s S. Pelkom, da on v pon. pogleda...verjamem da bomo asap ugotovili oz. potrdili (DPF) za kaj gre...
Malo sem se prebijal ?ez ostale podobne teme - pri dveh skoraj identi?nih primerih nisem na?el jasnih ugotovitev. Va?i komentarji, mnenja, izku?nje? Ker tole je pa res malo scary, ko ne ve? kdaj bo ?el pedal v "prazno"...?ena zihr ne bi bla preve? sre?na, da se njej tole pripeti;)
Pozdravljeni! Mehanik je ugotovil, da je zani? luftmeser. Nekaj ?asa gori potem pa spet ugasne lu? za egr ventil. Ampak smo ugotovili da ni egr zani? ampak zaradi premalo tlaka pri luftmeserju potem pokaze napako za egr. Egr smo tudi o?istili. Zdaj pa me zanima koliko stane nov luftmeser? Ali se spla?a kupiti rabljenega od kake razbit mazde? Lp.
zanimivo: sem malo poiskal in dobil eno temo o pokanju na forumu. Volan malo pomiga? iz ene to?ke v drugo, gor in dol, ven, noter, in pokanje naj bi za nekaj ?asa izginilo.... sem poizkusil in res ne poka ve?, niti malo, zaenkrat
Imam enako prakso. To je neka standardna fora pri 6kah kolikor vem. Extra mazanje z neko posebno "kremo" baje re?i zadevo. Ve kdo kaj o tem?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani