Opozorilo - posodica ima indikator - pu??ico, ki mora gledati v smeri vo?nje po vgradnji nazaj, druga?e lahko plovec narobe ka?e
saj druga?e niti ne more? priklopit cevke, ker so ?e tak name??ene in cele trde, da morajo pasat na mero... posodica se pa druga?e tud neda skup dat, ker ima na eni strani feder?ek
kot sem na forumu zasledil je nekdo objavil slike filtra v rezervoarju in seveda, ker mi ni pustilo miru sem se lotil ?i??enja tudi na moji mazdi 6 .
Moram povedat da ima avto 160.000km in si nisem mislil da se nabere toliko umazanije v tem filtru za diesel.
Pred kratkim sem pa tud zamenjal filter za diesel, ki je pod haubo .
in tako sem se lotil dela:
1. odvijemo dva vijaka, s katerima je pritrjen sede? ,za voznikovim sede?em (uporabimo 12 klju? )
2. sede? obrnemo navzgor in ga z ne?im pritrdimo za vzglanik, da nebo lezel nazaj dol
3. odvijemo ?tiri vijake na "za??itnem plehu"
3. nato okoli mehanizma vse lepo o?istimo. Jaz sem kar prvi? vse s krpo pobrisal, pa tisto umazanijo spravil dol, nato pa vzel sesalec in lepo posesal vso umazanijo ven, da slu?ajno kaj ne pade v rezervoar, ker je druga?e kar nekaj svinjarije naokoli (kot se vidi na sliki). Seveda kasneje mehanizem ?e lepo po?istimo
4. Odklopimo "zeleno" in "oran?no" cevko, ki so narejene na principu hitre spojke ,ter kabel (zapomnimo si kako sta bile cevke priklopljene, da kasneje nebo kak?nih te?av )
5. odvijemo "veliko" ?rno matico ,jaz sem porabil kar 1h da sem jo dobil dol... pa previdno da ne po?kodujemo ali poteremo kak?ne plasti?ne del?ke . Dobil sem jo pa dol s posebno "doma?o" pripravo, tako kar z roko ne gre....no vsaj meni ni ?lo, pa sem probal na vse mo?ne na?ine .
Med tem kako odvijamo matico, bo mehanizem po?asi rivalo navzven, ker je vzmetno narejen (saj boste videli) . Ko stvar odvijemo ?e pazimo na "plovek", ki nam skrbi za prikaz goriva in seveda pazimo da nam tesnilo ne pade v gorivo. Priporo?am da si v avto daste najprej neko posodo v katero, polo?ite cel mehanizem ko ga odvijete, saj je v njem ?e kar nekaj goriva (in da vam avto nebo smrdel ?e cel teden po gorivu )
6. tukaj sedaj vidimo, kak?na umazanija se nabere v na?em rezervoarju,
?al dalje nisem slikal, ker sem imel vse zapacane roke . Vendar postopek je naslednji, to posodico previdno razstavimo (si zapomnimo ali poslikamo kako je bila sestavljena) in jo o?istimo in prav tako o?istimo (?e bolj?e, zamenjamo - seveda ?e ga imamo na zalogi) filter za gorivo.
Nato pa po obratnem vrstnem redu nazaj sestavimo in dobro zategnemo matico , da nam ob tankanju nebo uhajalo gorivo pod sede?
za 1x ?e nisem ni? riktal ...ampak slej ko prej bom...sam se mi zdi malo ?udno...se lihm v?eraj nastavljal vi?ino ?arometov, pa kot da sploh ?arometi nebi imeli motor?ka ...ker za ro?no nastavljanje ima...to je vse mal ?udno...
Vendar pred zimo, ko je hitro tema bo treba nabavit nove ?aromete ...
Pred 2 mesecoma sem kupil M6 in par dni nazaj sem sku?al nastavljat vi?ino sprednjih lu?i s stikalom, ki je v kabini, vendar ni odziva... snop lu?i ostane v isti poziciji kot je bil..pogledal sem ?e varovalke, vendar nobena ni pregorela in niti nisem na?el kje bi lahko bla varovalka za te motor?ke...
?udno mi je pa tudi, da lu?ka za nastavljanje snopa nad tistim stikalom v kabini ne sveti...
kje bi lahko bila te?ava??? se mi zdi malo ?udno da bi oba motor?ka pregorela....pomoje je problem v ne?em drugem...
Zanima me ?e ima kdo kak?ne izku?nje z diagnostiko M6 ,s katerimi softwaerji ste delali diagnostiko, in katere kable ste uporabljali???
Jaz imam sicer ELM327 (1.4) kabel in program PCMSCAN, vendar se mi na za?etku pove?e z avtom, nato pa connection fail...pa mi ni jasno kaj bi lahko blo narobe(mazda 6, 2.0 diesel, 2003)?!?
Sem pa ?e delal diagnostiko na ve? avtih in ni blo problemov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazda 6 CD136 TE
Povezava za deljenje
Deli na druge strani