Gume sem na 2.8 pumpal ko smo bili polno nalozeni za na dopust. Druga?e imam letne 2.4 - 2.5. Zimske pa 2.4. Na leto delam cca 40k in oba kompleta mi zdrzita 5 let.
Tako da ta te je ?ejnega cez vodo peljal z 2.8 bara.
Je pa zanimivo da je za mojo 2008 2.5 filter goriva 15e. Meni so na servisu drgac rekl, da pri dizlih se to kao menja pri bencinarjih pa naceloma ne. To so mi rekli na treh razlicnih uradnih servis.
Pelko mi je rekel, da je benz filter dozivljenjski je to res? Trenutno tocim mobil super 2000 x1 10w 40 in res ni neke razlike-se vedno je poraba cca 1l na 5k km. Enkrat mi je dal pele v olje nek dodatek in se je poraba olja zmanjsala skoraj za polovico, ve kdo kaj uporablja? Lani je bil kar skrivnosten, ko sem ga vprasal in nisem zvedel nic Za zracni filter pa nisem vedel da je daljsi interval, ga bom letos kar pustil not. Kako pa je s porabo olja pri novejsih mazdah (predzadnja generacija)?
Filter goriva se da zamenjat in celo naro?i? ga lahko posebaj. Na mazdi ti lahko naflancajo tud solato ker se jim tega ne da delat dokler ne crkne pumpa. Tudi mene so probali nasopat da je samo ?tumf filter iz kovine, ohi?je filtra pa probali prodat za 600?. Cena filtra je nekje 50? na ebayu. Ko gres gledat diagram tega imenujejo ?tumf low presure, taprav filter pa high presure in tega high presure se nikomur ne da menjat ker je malo ve? dela z njim. Ko pa avto ne vle?e zaradi pomankanja bencina pa to ni prva stvar ki bi jo kdo gledal ker je kao dozivljenska. Nih?e pa ne pove da za njih dozivljensko pomeni nekje 7 let...
Kar se olja ti?e probaj najprej z drugim oljem. Meni je 323f pokurila 1l na 2000km. Ko sem zamenjal olje z drugo znamko je bilo pa pol litra na 10k. Zra?ni filter je tako poceni da ga lahko zamenja? vsaj na letni ravni.
Verjetno glavni racunalnik nima komunikacije z drugimi moduli. Druga?e bi se lahko povezal z diagnostiko. Preveri kable da niso bili slu?ajno nagrizeni, lahko bi bila tudi korozija na kontaktih. Je ceneje ko menjava modulov na pamet, razen ?e mehanik ?asti glupe diagnoze.
Preveri pa koli?ino zavornega olja ?e jo je dovolj. Mogo?e tudi pomankanje pri?ge vse te lu?ke naenkrat.
Ko sem kupil prejsnji avto mi je aku shodil v roku enega tedna, sem kupil toplo, ki je delala 8 let normalno tudi pri - 18. ko sem ga pa prodal je pa tipu shodil naslednji dan.
Mami je pa 2,5 leta star aku crknil pred merkatorjem ko je ?la po fasngo sredi poletja.
Ko sem kupil prejsnji avto mi je aku shodil v roku enega tedna, sem kupil toplo, ki je delala 8 let normalno tudi pri - 18. ko sem ga pa prodal je pa tipu shodil naslednji dan.
Majes je ful alergi?en na zatikajo? se menjalnik. Vsaj pred mano je stalno pizdil ?e ne znam tega namazat. Tko da on bo zih vedel kako se zrihta. Sarkazem off.
Pomoje ga ni avta da bi imel tako narejeno da bi nalegala plo??ica po celi povr?ini. Glede na sliko, bi rekel da je to normalno da je notranji rob tam kjer je in je panika za brezveze.
Daj preveri ?e ti delajo zavorne lu?i. Meni je tudi javljalo stalno za egr napako. Na morju sem odkril da mi ne dela tretja zavorna lu?, jo zamenjal in je napaka egr izginila. Prav tako sem ocistil egr pred tem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pavle ima predlog za hitri test: https://youtu.be/-fyKizH_oQ8
Povezava za deljenje
Deli na druge strani