Skoči na vsebino
Zginja antifriz
Napisano (urejeno)

Se opravičujem in je cena za liter. Bo sedaj boljše ? :)

5L je 20,49€ (+DDV) (količina 1)

količina 0,2 je en litr.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zadnji amortizer
Napisano

Ko me to zmoti k folk pravi ponaredek. A si mogoče kupil pri kitajcu ? Kupil si samo drugo znamko, katera je prva vgradnjo pri drugi znamki avtomobila. Jest sem kupil "ponaredek" amortizerje znamke bilstein, k so svetlobna leta pred OEM mazdinimi original. Bilstein je sicer tudi prva vgradnja pri BMWjih. Seveda se bili tudi bilstein obcutno cenejsi, kot pa original mazda. 

 

Denso je prva vgradnja sveck za mazdo. Cena je 150€. Kupil DENSO na autodocu za 60€ in ne vidis razlike, ko das eno zraven druge. Celo na orignal mazdi svecki pise denso in nikjer mazda.

 

Bistvo je samo, da ima pooblasceni trgovec x2,x3 marzo. To je pa to.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Kaj je pa narobe, če menjaš olje na 20k km ? Tudi v servisni knjigi ti piše enkrat letno oz. na 20k km. Jest že celo življenje menjam na 20k km pa nimam nobenih problemov s prekomerno porabo olja ali počenimi glavami . To pač ni normalno in glede na to, da je teh okvar očitno kar nekaj je vrjetno slab material....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Tudi to, ampak bolj kot ne delam zaradi tega, da čeljust ne zašteka. Pri mazdi so tudi kritična tista dva šraufa (vodila) po katerih se čeljust premika. Če se ne čisti sproti, vodila zarjavijo in čeljust zašteka. Seveda se posledično prekomerno obrabi plošcica.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ko zategnejo na koncu vijake  z moment ključem veš, da so pravi mojstri .

 

To je osnova, ampak gledu na to da je dandanes že vsak tadrug "mojster" si lahko vesel, ko vidiš nekoga, da zateguje z moment ključem.

pred 2 urama je NevLado napisal:

Ploščice pa diske dol, čeljust spucat pa na novo z mastjo podmazat vodila in nazaj gor.

To jaz delam sam vsakič, ko menjam gume (zimske/letne) in sicer že od samega začetka lastništva mazde. To je pač hiba mazde oz. japoncev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Pri narezanih diskih je problem, ker se luknce na disku zabasejo z zavornim prahom in se ne hladijo temu primerno. Zato pa odsvetujejo taksne diske. 

Razlika med klasicnimi diski in naluknjanimi je pa itq samo iz vizualnega vidika. V praksi je isti k. Razen, ce si kupil nevem kaksne super duper sportne diske, katere pa spet ne rabis.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Polomljena loputa turbine (male) mazda 6, 2,2 dizel
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Upam, ker je ta mazda 6 začetek 2014, da so to pri novejših letnikih popravili na bolje. Ker tako od blizu mi je vse skupaj izgledalo zelo bogo. 🙄

 

 

 

 

Seveda, da so brez skrbi. Tako kot so popravili bremze in zadnje čeljusti od 2003 do sedaj.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ne delajo parkirni senzorji?
Napisano (urejeno)

Pa saj sem rekel, da ima aftermarket senzorje. In ce modul crkne logicno,da ni nobenega piska, ko prestavis v vzvratno.

 

Kupi nov komplet pa je. Strosek 20-30e pa slabe dve ure dela.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ne delajo parkirni senzorji?
Napisano

Predvidevam, da s stikalom prižge sprednje park senzorje.

pred 15 urami je Freak napisal:

Pozdravljeni, imam mazdo6 GH in mi ne delajo več parkirni senzorji. Sumim na stikalo pod prestavno ročico, saj ko dam v rikverc, mi je včasih 2x zapiskalo, da si vedel, da maš v vzratni prestavi. Sedaj pa mi to ne naredi več.

Je ime kdo že kak tak problem?

Zelo verjetno nimas OEM senzorjev in ti je crknu racunalnik za parksenzorje. Stikalo za vzratno nima veze, ker so parksenzorji vezani na vzvratno luc in ko das v rikverc dobijo parksenzorji 12v

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pokanje M2 ob obračanju volana na mestu
Napisano (urejeno)

Sprosti rocico za nastavitev volana in potem potegni volan ene parkrat ven in noter ter skrajno levo in desno. Tako bos podmazal volanski drog. To isto foro je imela sestka prve generacije. Problem je, da se kao mast nabere na skrajno levem ali desnem delu in ni pravilno podmazano in zaradi tega potem poka.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)

Celjusti so mazdina hiba. Vrjetno ti je celjust zastekala in ne spusti diska v celoti, zato slisis ta kovinski zvok, ker ploscica se vedno v izi drzi disk. Posledicno je ta disk tudi bolj vroc od drugega. Lahko pa da so samo vodila slabo podmazana in zaradi tega steka.

 

Sprednje celjusti lahko obnovis (batek in gumice) in so, kot nove. Medtem k se zadnje bolj kot ne splaca obnavljati, saj je cena obnove drazja od nove celjusti. Poleg tega je dost vec zajebancije z obnovo zadnje celjusti, kot s sprednjimi. 

Diske kupi klasicne ate, zimmerman ali textar. Razlike med naluknjanimi pomoje nebos opazil razn tega, da se ti bojo luknce pri naluknjanemu disku zabasale v primeru, da bos imel "mehkejse" ploscice.

Jaz osebno imam vse komplet ate pa nimam nobenih problemov. Vmes je tudi ze celjust zastekala pa je bil disk zelo vrel in se ni zvil. Zamenjal celjust in gas naprej.

 

Tisti, ki imate naluknjane diske tudi pazite pri izbiri ploscice, ker ce so ploscice premehke se bojo luknce na disku hitro zapolnilne z zavornim prahom. To posledicno pomeni tudi slabse zračenje diska in lahko pride do pregrevanja. Seveda je tudi obraba ploscice vecja.

 

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)

Problem je v materialu alex. Nikjer drugje. Fotru je druga generacija parkrat "zakuhala" k je bil termostat hin pa ni nobena glava pokala. 

Sem imel prvo in prav tako drugo generacijo in se zdalec, da sem vsak teden haubo dvigoval. Je res, da je fajn na vsake toliko casa malo prekontrolira tekocine itd. ampak ne iskati krivdo v lastniku...  Tudi veriga, katero imajo novodobni avtomobili montirano je tako debela, da je moja na kolesu debelejsa.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Kako je bil motor poln vode, a za olje si pa napisal, da je v redu? Ni mi jasno...

 

V glavnem, dobro rešite.

Zato sem pa jaz napisal, da ce ni nikjer luze, da avto sigurno pije oz. mesa antifriz z oljem. Je ze res, da v nekaterih primerih to lahko pogruntas tako da se na pokrovcku od olja nabere bela "sluz", vendar pa to ni pravilo. No to, da bi pa blok motorja pocil pa iskreno nisem pomislil.. Škoda in upam, da resis cimbolj ugodno in da bos potem imel mir. Je pa grozno to brati sploh pri relativno novem avtu...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.