Točno tako naredi, kot ti je napisal mazdaman in nimas kaj faliti. Park senzorji so vezani na rikverc luč in se ti na plus priklopiš samo še s kamero. Modul od senzorjev imas pa skoraj zagotovo zadaj levo.
Ko me to zmoti k folk pravi ponaredek. A si mogoče kupil pri kitajcu ? Kupil si samo drugo znamko, katera je prva vgradnjo pri drugi znamki avtomobila. Jest sem kupil "ponaredek" amortizerje znamke bilstein, k so svetlobna leta pred OEM mazdinimi original. Bilstein je sicer tudi prva vgradnja pri BMWjih. Seveda se bili tudi bilstein obcutno cenejsi, kot pa original mazda.
Denso je prva vgradnja sveck za mazdo. Cena je 150€. Kupil DENSO na autodocu za 60€ in ne vidis razlike, ko das eno zraven druge. Celo na orignal mazdi svecki pise denso in nikjer mazda.
Bistvo je samo, da ima pooblasceni trgovec x2,x3 marzo. To je pa to.
Kaj je pa narobe, če menjaš olje na 20k km ? Tudi v servisni knjigi ti piše enkrat letno oz. na 20k km. Jest že celo življenje menjam na 20k km pa nimam nobenih problemov s prekomerno porabo olja ali počenimi glavami . To pač ni normalno in glede na to, da je teh okvar očitno kar nekaj je vrjetno slab material....
Tudi to, ampak bolj kot ne delam zaradi tega, da čeljust ne zašteka. Pri mazdi so tudi kritična tista dva šraufa (vodila) po katerih se čeljust premika. Če se ne čisti sproti, vodila zarjavijo in čeljust zašteka. Seveda se posledično prekomerno obrabi plošcica.
Pri narezanih diskih je problem, ker se luknce na disku zabasejo z zavornim prahom in se ne hladijo temu primerno. Zato pa odsvetujejo taksne diske.
Razlika med klasicnimi diski in naluknjanimi je pa itq samo iz vizualnega vidika. V praksi je isti k. Razen, ce si kupil nevem kaksne super duper sportne diske, katere pa spet ne rabis.
Predvidevam, da s stikalom prižge sprednje park senzorje.
pred 15 urami je Freak napisal:
Pozdravljeni, imam mazdo6 GH in mi ne delajo več parkirni senzorji. Sumim na stikalo pod prestavno ročico, saj ko dam v rikverc, mi je včasih 2x zapiskalo, da si vedel, da maš v vzratni prestavi. Sedaj pa mi to ne naredi več.
Je ime kdo že kak tak problem?
Zelo verjetno nimas OEM senzorjev in ti je crknu racunalnik za parksenzorje. Stikalo za vzratno nima veze, ker so parksenzorji vezani na vzvratno luc in ko das v rikverc dobijo parksenzorji 12v
Sprosti rocico za nastavitev volana in potem potegni volan ene parkrat ven in noter ter skrajno levo in desno. Tako bos podmazal volanski drog. To isto foro je imela sestka prve generacije. Problem je, da se kao mast nabere na skrajno levem ali desnem delu in ni pravilno podmazano in zaradi tega potem poka.
Celjusti so mazdina hiba. Vrjetno ti je celjust zastekala in ne spusti diska v celoti, zato slisis ta kovinski zvok, ker ploscica se vedno v izi drzi disk. Posledicno je ta disk tudi bolj vroc od drugega. Lahko pa da so samo vodila slabo podmazana in zaradi tega steka.
Sprednje celjusti lahko obnovis (batek in gumice) in so, kot nove. Medtem k se zadnje bolj kot ne splaca obnavljati, saj je cena obnove drazja od nove celjusti. Poleg tega je dost vec zajebancije z obnovo zadnje celjusti, kot s sprednjimi.
Diske kupi klasicne ate, zimmerman ali textar. Razlike med naluknjanimi pomoje nebos opazil razn tega, da se ti bojo luknce pri naluknjanemu disku zabasale v primeru, da bos imel "mehkejse" ploscice.
Jaz osebno imam vse komplet ate pa nimam nobenih problemov. Vmes je tudi ze celjust zastekala pa je bil disk zelo vrel in se ni zvil. Zamenjal celjust in gas naprej.
Tisti, ki imate naluknjane diske tudi pazite pri izbiri ploscice, ker ce so ploscice premehke se bojo luknce na disku hitro zapolnilne z zavornim prahom. To posledicno pomeni tudi slabse zračenje diska in lahko pride do pregrevanja. Seveda je tudi obraba ploscice vecja.
Problem je v materialu alex. Nikjer drugje. Fotru je druga generacija parkrat "zakuhala" k je bil termostat hin pa ni nobena glava pokala.
Sem imel prvo in prav tako drugo generacijo in se zdalec, da sem vsak teden haubo dvigoval. Je res, da je fajn na vsake toliko casa malo prekontrolira tekocine itd. ampak ne iskati krivdo v lastniku... Tudi veriga, katero imajo novodobni avtomobili montirano je tako debela, da je moja na kolesu debelejsa.
Kako je bil motor poln vode, a za olje si pa napisal, da je v redu? Ni mi jasno...
V glavnem, dobro rešite.
Zato sem pa jaz napisal, da ce ni nikjer luze, da avto sigurno pije oz. mesa antifriz z oljem. Je ze res, da v nekaterih primerih to lahko pogruntas tako da se na pokrovcku od olja nabere bela "sluz", vendar pa to ni pravilo. No to, da bi pa blok motorja pocil pa iskreno nisem pomislil.. Škoda in upam, da resis cimbolj ugodno in da bos potem imel mir. Je pa grozno to brati sploh pri relativno novem avtu...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Točno tako naredi, kot ti je napisal mazdaman in nimas kaj faliti. Park senzorji so vezani na rikverc luč in se ti na plus priklopiš samo še s kamero. Modul od senzorjev imas pa skoraj zagotovo zadaj levo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani