Evo eno pra?anje glede razlitja acc kisline. In sicer kako oz s ?im odstanit hudi?a, preproge ne ra?re, je pa ?e 1 teden mokra, ra?rlo mi je pa eno majico ?isto slu?ajno, potem sem pa neko ?otorko vrgel notr pa je kar ?ez usekalo, ruzaka kateri je bil gor pa niti ne upam gledat koliko ga manjka
destilirana voda... razdred?i? ene parkrat potem postane pa hlapljiva...
Kdo ve kak tt hudic dela?? Najprej na polno starta pol pa neha... pa je sam mlacen zic Ma kak termostat al timer al kko?? Da ko ti rit segreje ne greje vec??
Isti problem imam na svoji mazdi 6 2004 letnik,ker sem sam mehanik sem avto priklopil na tester in je napisalo napako na elektromagnetnem ventilu ko odpira lopute v sesalnem kolektorju,avto vlece normalno brez tezav,ce si iz okolice Maribora poklici pa bomo pogledali kaj je narobe.
Ta ventil sem imel tudi jaz ze na svoji 136gt menjan cuka mi pa nic ne... oziroma vsaj ne opazim ^^
Pri 120ki se nism cul tulit turbine, pri moji 136 pa se vedno v kabini cuje zvizganje
So pa kilometri ze godni za kaksno tako napako... In ce kadi je spustil lager na turbini in spusca olje v izpuh in posledicno kadi... Ni mus da tuli al pa kej lahko naenkrat lager gre v vecna lovisca
Mas v moji temi... 80? ti zrihtam Philips Ultinon D2S 6000K... cena za par ce te ne mot kolega konc nasledn tedna spet fura robo iz nemcije pa lohk prpelje
Od tam ko je ivar reku da je vakum pumpa za bremze se cuje pr ofjeni havbi pri 2500rpm koda bi blo not 2kg vijakov tako rozlja... Ko se peljem ni cut...
Hja ugotovil da so na servisu brcnil v temo BIG TIME... Oljna ?rpalka je na desni strani motorja... Ro?ljanje pa na levi... In koker je Ivar povedal je vakum pumpa za bremze ki mi ro?lja...
motat nisem ni? probal... Ker ne vem v ?em je kle problem... Na servisu pravjo pumpa za olje ko dro?nike ma?e, pelko prav da je pumpa na levi stran motorja... hmmm...
Ce te lucka ne moti das blendo vmes in adijo... Ce te pa moti pa ti nekdo naredi "simulator" ebako kot za DPF da ga racunalnik bere kot da je tam, dejansko pa ga ni... Sam bi sel v to smer, ker ko pa bo dejansko nekaj narobe z motorjem pa ne bos vedel zaradi ze obstojece lucke...
mokster sem klical... bodo mehanika povpra?ali tudi za sliko so prosili in sem link na mail poslal... Ne re?em da sta oba enaka prvemu ko sem dol vzel, pa ?e to sta ZDAVNAJ ZA ODPIS, da je pa en tak da ni ve? povr?ine in to gre mim mehanika pa ne razumem... Res ne in takega bi mu bremze dol pobral pa rekel da je to NORMALNO...
Da bi jaz to videl ?loveku klju?ev od avta ne dam nazaj dokler 70? ne da in da zadevo porihtam... Pa tut ?e ve? pride ni vredno zarad tega ko bi zablokiral letet pod kamion al pa nekam v maloro...
boss... hja ne vem kak?no je normalno stanje sam tole definitivno NI bilo.. Razen ?e dec vsakemu ko vidi to re?e ker se mu ne ljubi uro pa pol ?asa vzet (kar je men vzel ko sem prvi? razdiral zadnje ?eljusti) in zadevo popravit... Kolega je na debel pogoltnil ko je ugotovil s ?im hodi na ?iht pa otroke v ?olo fura...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ker kislina s kamnom v vodi reagira... rabis zato destilirano
If in doubt, flat out...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani