Nevem kaj tocno bi lohka blo, potegne zelo z zamikomikom. Rabi ene 3-5sekund ucasih pa ne do 2500rpm, ko ni popolnoma segret, pol ko ga mal bol prtisnes se zadeva precej omili. Ti podatki so ob polnem plinu. 2k-3k rpm. Tlak na comon rail je ok?
Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk
Katera aplikacija je to? Sam imam trenutno Torque, pa mi ne deluje dobro (lahko pa da nimam ustreznega OBD-ja).
zgodovina je bila preverjena, avto je imel narejene vse predpisane servise,zaradi domnevne kvalitete smo se tudi odlo?ili za nakup mazde, moram re?i da je avto zelo lep kakor zunaj tako znotraj, mo?an motor..., samo toliko te?av nisem imel niti z Volkswagnom, kakor tudi ne z renojem
Glede na opisane te?ave, je meni tudi kilometrina vpra?ljiva. Predvidevam, da se je preverila digitalna servisna knji?ica? Kakorkoli, upam, da zadevo sanira? s ?im manj stro?ki
avtocenter Leposa je poobla??en za popravila vozil mazda, volvo in kia, prej so prodajali mazde sedaj pa kio
OK, ima? prav. Tak?en avto bi jaz najraje vrnil nazaj prodajalcu, ki ga je uvozil in verjetno prodal kot popolnoma korekten avto (je pa la?je re?i kot storiti).
Je pa verjetno tudi korektno, da pri tak?nih objavah razlo?imo celotno zgodovino avtomobila, da ne me?emo po nepotrebnem slabe lu?i na znamko Mazda (ki v tem primeru po mojem mnenju ni ni? kriva).
Avto je bil kupljen lani Novembra pri kmag Maribor uvo?en iz Danske. Jermen je bil slikan lani decembra teden dni po opravljenem servisu pri poobla??encu, du?ilna loputa in ?i??enje saj je bila druga napaka, ki se je pojavila pred dvema mesecema, katero smo sanirali pri va?kem mehaniku-majster im sp. da ne bo pomote. Sedaj smo morali ?e tretji? klicat asistenco, ker spet pi?e da je motor v okvari, bomo videli jutri kaj je tokrat....
?e vedno ne vemo ali so slike iz poobla??enega ali kasneje izpod kozolca???? Ter nenazadnje kdaj ga je kupil
Jaz ?e vedno ne znam povezati pol razdrtega motorja z jermenom...................
Glede na to, da je napisal za kateri servis gre, te?ko govorimo o poobla??enem Mazda servisu... Se pa strinjam, da je zgodba nenavadna in precej nejasna.
Ni bila voda kriva, sem dolil pa isto s..., smo pa morali klicat v?eraj asistenco, ker se je med vo?njo pojavila lu?ka za motor in za kratek ?as rde?a lu?ka za olje
Uf, tole se ne sli?i dobro. Verjetno gre ?e za facelift verzijo?
Na uradnem servisu so z manometrom izmerili pritisk olja, ki naj bi bil kao ok. Nisem se kaj preve? vtikal v meritve (mi je zdaj kar malo ?al), ker se na servisu to baje ne dela, oni ?e vedo kaj delajo.
No zamenjali so senzor pritiska, olje in filter. Par km po vo?nji iz servisa se je lu?ka ponovno pri?gala, zato se vrnem nazaj, Seveda so bili mojstri zasedeni, rekel pa je, da je pritisk ok in da gre verjetno nekje za okvaro na elektriki in naj pridem pa? 1x kasneje, ko bodo imeli ?as.
Ok, vozim dalje in pritisk olja ob?asno po spremljanju na testerju pade, meni pa naraste
Seveda sem vse mo?ne kable in konektorje doma podrobno preveril in izmeril. Preveril sem tudi morebitne sledi glodalcev, vendar ni bilo zaslediti ni? posebnega.
No po?asi mi je bilo tega dovolj, zato smo se odlo?ili, da snamemo karter. Glej ga zlomka, kljub zatrjevanju na servisu, da se to ne dogaja, je bilo sito na oljni pumpi zabito in to zelo. Sito smo s?istili, zaradi nerodno ali pa namerno postavljenega vijaka (manjka kak cm, da ga do konca odvije?), se sita ne da sneti, brez, da ne bi odstranili oljno pumpo.
V nadaljevanju bomo videli, kako bo s pritiskom olja sedaj. V kratkem sledi tudi menjava podlo?k na injektorjih.
Glede na stanje sita, bi verjetno ma?ina ne ?la ve? dolgo.
Po omenjenem dogodku se sploh ne ?udim, da je toliko zaribanih mazd ne servisih.
lp, Samo
Hvala za opisano izku?njo.
Bi bilo mogo?e fajn pri podobnih problemih zadevo poslikati in prilo?iti na forum, da tudi drugi uporabniki vidimo kako to izgleda in kje je sr? problema.
Se pravi neverjetnih 20? razlike za en servis..........da se vam da....
?e se prav spomnim so meni za Mazda DPF 5W-30 ultra olje na prvem servisu ra?unali 27 EUR na liter. Na drugem servisu sem ga pripeljal s sabo za cca. 7,5 EUR. Za razliko cca. 100 EUR se kar spla?a kajne? S tem, da sem olje pripeljal s sabo niso imeli te?av, niti ni napisano v servisni knji?ici.
Pri zadnjem servisu mazde 6 (2,2 dizel, 2015) sem opazil da so mi dali olje Mazda dexelia DPF (5w-30). Po brskanju po internetu pi?e, da je priporo?eno olje Mazda original oil ultra DPF (5w-30). Podano je celo posebej opozorilo, da se dexelie naj ne bi uporabljalo ve? pri novih 2,2 motorjih, saj lahko povzro?i po?kodbe motorja. Kaj mi svetujete naj naredim?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Katera aplikacija je to? Sam imam trenutno Torque, pa mi ne deluje dobro (lahko pa da nimam ustreznega OBD-ja).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani