Zanima me,?e bi ?le vzmeti od M6 2.0D na M6 1.8 ? Dizel ima verjetno tr?e vzmeti spredaj zaradi te?jega motorja in bi avto bil posledi?no spredaj verjetno vi?ji. Ali se motim? Imam namen menjati komplet amortizerje in bi sproti zamenjal ?e vzmeti. Amortizerji imajo pre?ve?enih ?e 250k km,verjetno so tudi vzmeti ?e mal zgubile svojo "pro?nost". Spra?ujem zato,ker lahko dobim oz. sem zasledil na bolhi oglas za nove OEM vzmeti za 90?.
Za Hondo vem,da se je dalo dobiti samo tisti pin,ki obra?a letev z druga?nim korakom in si imel volan bolj direkten,za Mazdo pa ne vem ?e tudi obstaja.
Poizkusi z Mobil 1 10w-40 ali pa kak?en Shell Helix. Dexelie in Castrola se probaj izogibati. Niso ravno dobra olja za te motorje pa tudi na splo?no niso ne vem kaj.
lp tudi na moji 6tici bo potrebno menjat xenon ?arnice. in me zanima katere priporo?ate in kak?ne sploh pa?ejo v mojo mazdo. mazda 6 2008 2 generacija.
Naj se ?e jaz pridru?im tej debati. Meni pomiki sicer delujejo,mi pa ne deluje avtomatski pomik. Tudi ?e poizkusim stekla "nau?iti" po metodi spustiti do konca in dr?ati stikalo cca 5. sek. in potem dvigniti in dr?ati s5 5. sek. Je imel ?e kdo tak primer? Gre se za M6 GG 2003 TE oprema.
Meni ga tut kar pije, zaenkrat se nebom delal generalke..katero olje pa dolivate, jaz imam dexelio vendar razmisljam o kaki alternativi, kako je z menjavo oljnega filtra, je dovolj enkrat letno?
Probaj mogo?e z 10w-40. Pa ne Dexelio. Valvoline,Sheel ali pa Mobil 1 ,lahko tudi Motul,?e ti ni ?koda ???,?e ti ga preve? spije. Samo verjemi,da nebo neke velike razlike.
Pri meni so bili oljni obro?ki ?ist zape?eni v batih. Sploh na 3. in 4.cilindru. Pa tudi tefloni so bili ?e precej zmatrani.Torej,?e bi se jaz v tem primeru odlo?il sam za menjavo teflonov,nebi naredil ni?...Tko da je bolje,ko ima? enkrat odprt motor reskirat ?e tistih dodatnih 100+ ? za obro?ke in le?aje,da potem res ve? kaj ima? pod haubo. Kolega je porabil 20ur za komplet generalko. S tem,da je sam na glavi zabil 5 ur,da je s?istil vse saje iz zgorevalnih komor in zlepal ventile ter jih na konc ?e spoliral v nulo.
?e en,ki ima problem z porabo olja pri L8 motorju. Lahk bi ?e kak fan club ustvarli. ?e ti ga po?re 1l na 5k km ?e ni tolk hudo. Ko ti ga bo po?rlo 1l na 1k km tko kot ga je men pri 220k km ,pol se pa sekiraj. Da ti ga ne bo "ni? ve?" spila te re?i sam generalka. Pripravi se na projekt v vrednosti od 600? naprej. Jaz sem tudi prvo probal z 10-40 ampak je bilo isto sranje. Skurila mi ga je glih tolk kot z 5-30. Vozi se in spremljaj porabo. ?e ti bo ostala pri tej kot jo ima? sedaj,brezveze generalko delat. Raje na leto 30? za olje. Odvisno pa koliko ?asa jo ?eli? ?e imeti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
za vse 4?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani