Ne vem zakaj se ne vidi mogo?e sem kaj narobe naredil.
To?no tak?na je. Zdaj sem bil pri vulkanizerju in sem pogledal ko je dal gumo dol je res en kabel z izoler trakom povit samo nisem mogel dobro pogledati ker je bilo vse mokro pa ?e gu?vjo je imel pa se nisem tam motal preve?.
Je res potrebno samo zbrisati napako?
?e enkrat BU?E, ti prodaja!
Avto je letnik '94 in takratni ECUji niso ravno blesteli kot spomninski moduli. Sta pa ECU in ABS kontroler lo?ena. ECU je pod radiem, ABS pa pod sopotnikovim sede?em.
Edino kjer lahko pobri?e? napake je v ECU, ki pa z ABS nima veze. Poka?e pa samo pribli?no, kaj je narobe.
Na netu je polno raznih service/workshop manualov o MX-3 in si potegni dol pa ima? tam Troubleshooting guide.
Si ziher, da ni varovalka zani?? Je bila napetost na varovalki, ko si jo meril, na obeh kotaktih? Je ?e kak?na druga oprema, ki ne dela? Ponavadi je ve? zadev vezanih na eno varovalko.
Si ziher, da rele preklopi? Da ne sli?i? samo stikala, ko naredi klik? Pritisni ?e ostale gumbe za klimo in meglenke in ?e isto naredi?
Stikalo je priklopljeno?
.....
Nekje je napaka in se je potrebno poglobit, kar tako na pamet nekaj re?evat ne gre. ?e ne druga? pa pelji avto nekomu, ki se spozna?
Premeri kontakte na releju, ?e pride do tja ?trom in ?e gre naprej. Kako si pa preveril ?ice, ki gredo do zadnjih kontaktov? Tudi jih pomeri, ?e ni slu?ajno kje na poti do zadaj precvikano.
Rele je lahko zani? in preklopi, ima znucane kontakte ali pa umazane.
?e ja, potem mora? vzeti ven srednji zra?nik, tam se ti potem odpre luknja, kjer vidi? zadnjo stran kontrole ventilacije. Pribli?no na sredi je pa ena lu?ka, je pa ista kot W5W (brez grla) samo manj?a je
Preveri nivo zavorne teko?ine, ker zelo verjetno ima isti rezervoar. Ker med potjo lahko dobi? zrak v sistem ali ?e huje ti odpovejo bremze. Nekako zaplombiraj cevko proti sklopki, da ne bo kaj narove. Ne vem pa kako bo? vozil brez sklopke.
pomoje je blo govora o lajtngi, se pravi od servota pa do bremze. Tisto pa pomoje ni noben problem vmes dodati nekaj nove cevke, samo pravo orodje je treba imet.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prav zanala?? sem ?el slikat lu?ko
MX-3 v evropi ni imela "check engine" lu?ke, samo za ameri?ki trg.
Tema je bila pa prestavljena, ker je govora o te?avah in vzdr?evanju
Povezava za deljenje
Deli na druge strani