Zadnje sem na Focusu obarval vijolčno-modro na spustu z Rogle.
Kak mesec so rabli, da so se ščistli obarvanosti, malo so še zamazani po površini in delajo kot prvi dan.
Z večjimi ne bo nič rešil, razen če te pregreva in potem po lužah vozi, da jih warp-a. Druga možno pa je tudi krepko pregrevanje in potem nenadni postanek. Pa se disk v čeljusti počasneje ohlaja kot izven, ker se avto ne vozi več.
Pa ko imas razdrte celjusti in ko namazes "tulke" se normalno gibljejo ven/notri, ce jih pritisnes ? Da ni tebi slucajno prsla voda notri v te odprtine na celjustih kamor grejo "tulke" in ti je notri zarustalo? Gume oz. tesnila ne rezi, ker bos naredil samo se hujse in bo na koncu cela umetnost dobiti tulke sploh ven.
To sem imel v mislih:
Tako je. Na Alfi mi je en zaroštal noter. Je moral s brenerom gret. Pol pa je za s fleksom spucal pa namazal.
In seveda novi diski in pakne.
Vedel pa sem da nekaj ni ok, ker je samo desni disk zadaj na zunanji strani začel postajat rjav.
Verjetno jebil kriv sneg, ker mi je zimo prej kolo zametlo. In je ziher zmrzal gumico malo stran potegnila.
Hvala! Da, iskreno, njega tudi ne moreš zgrešiti med objavami, ampak sem bolj ciljal na neuradne mojstre. Se pa strinjam, da če že firma, bo najbolj ziher prav Pelko...
Jaz tega ne bi delal pei neuradnih mojstrih. Predvidevam, da je to lep izraz za fuš mojstre oz. delo na črno. Pri takih posegih je res smiselno imeti račun.
In potem sem jaz, kreten, Mazdo 5 prodal, ker je "začela olje kurit": na servisni interval 20.000 km je šlo okoli 1,5 litra olja.
A to so zdaj sodobni eko motorji standarda EVRO 6, da se za njimi modro kadi? Včasih je za motor, ki skuri toliko olja, veljalo, da je zrel za generalko...
2003 A6 2.3 6 cilindrov, je na 15k km od novega zahteval 2x liter olja med intervalom.
Tak da to nima veze z Euro6.
pred 4 urami je NevLado napisal:
Normalno! In cx-3 2.0 in m6 2.5 mi pijeta olje, na servisu reči da tisto kar ostane od menjave olja da ti pustijo pol litra, pa potem po 10kkm ulij notri.
Meni računajo točno 5.05L olja.
Vem pa da Mazda in Alfa servis pa je nesramno zaokroževal.
Servis na 90.000 km M3 narejen. Poleg menjave olja, oljnega filtra, olja menjalnika, sprednjih in zadnjih zavornih ploščic, zavornega olja, filtra zraka, je mehanik po svoji presoji zamenjal še zadnje diske. Po neuspelem poskusu z nakupom zadnjih Zimmermann ploščic (niso bile za električno ročno zavoro), imam pa sedaj Zimmermann zadnje diske. Originalni zadnji diski so bili na notranji strani močno zarjaveli ...😪
Vedno sem videl samo prvo sliko novih. Ostalih ne.
Noro.
Kot da ti je pakna razpadla, pa je samo sredina bremzala.
Disk na naležni površini ne sme rjavet. Če kje drugje, naj.
Če je rja na naležni površini je problem. Zaštekana čeljust, "glazed" pakne in podobno.
Samo da znotraj rjavi, bi prej rekel pregrete bremze in je pakna postala "glazed", pol pa slabo prime.
Če vodila zaštekajo zunaj rjavi. Saj znotraj pritiska cilinder in ko znotraj je obloga na disku in še bolj stisneš, se vodilo premakne in se prisloni še zunanja.
Če ima avto 4 ali več batne čeljusti, tega ni.
Disk se zvije pogosto, ko ga pregrejemo in v lužo. Takrat se warp-ajo. Ali pa res pregreto, pa takoj vgasnit avto pozimi. Potem vroč del ostane med čeljustni, ostalo pa se hladi hitreje.
Na Alfi so mi vodila zaroštala, verjetno, ker mi je pozimi zametlo felno in je zmrzal odmaknila zaščitno gumico.
Bolj pa opažam "saturn" diske. Polo pri hiši je imel zadaj kocentrične kroge. Tudi Superb od kolega ima rjast krog sredi zadnjih diskov. To je pol slaba kvaliteta materiala.
Drugače pa pri autodocu gre 99% vse ok. Imam tudi potnika, ki mi naprej daje noro ugodno. Pa ga kdaj autodoc šije. Za kuplungo komplet za M2 Valeo sem dal 57€ pri potniku. Vprašaj mehanika, bo tiher 100€ vsaj. Dela ni v ceni.
Evo, iz Berlina (Autodoc) prišla zamenjava... ploščice kar vržene v paket .... brez originalne ATE embalaže....🙃😃
Sem dobil tak KYB nosilec za zadnji amortizer brez vijakov. Oba v škatlici, samo pri enem je falila vrečka z vijaki. Dal reklamacijo. Dobil dnar nazaj nosilec zmontiral s starimi vijaki. To bi moglo bit ceneje, za odprto/manjkajočo emblalažo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz pa pravim, če imaš EFB, daj EFB, če imaš gel, daj gel in če imaš AGM, daj AGM.
Na moji M2 pa je bil Panasonic, navadn. Zamenjal sem ga s Toplo JIS, ki je držala dlje in verjetno pri novem lastniku še drži.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani