Baje da majo neke ?udne bakrene podlo?ke pod enim ?obam neko vezo z ve?jo porabo bencina, ups, dizla, ne, shit, olja in da se posledi?no nabere svinjarija na nekem cedilu in potem olje ne gre nikamor. Vsaj meni so mehankarji razlo?il, da kao zaradi tega lahko ribne motor.
Podlo?ke so BAKRENE opilki pa iz ?eleza, tako da to ni glih za verjet.
Je pa res ?e podlo?ke spustijo, pa res pride do pove?anja porabe olja.
huh ja, navor je kriv, ?e serviserji ne opravijo dela al pa folk ne vozi na servise
Boss, tista ?rna mazda, ki je lani bla najni?ja na jap meetu, je tud zaribala, in to na poti z rednega servisa, prej?nji lastnik je bil z tega servisa, sedanji lastnik pa je tud nekaj ?asa tam delal.
Pa ponavadi zariba motor ?e je brez olja, tle pa je lahko olja do vrha, pa prav tako ribne, tud bencinar ribne brez olja, v ?ivljenju pa ?e nisem vidu, da bi ribnil zarad zama?enega cedila v karterju.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako.
To je moja izku?nja. Uro?.
Bu?e, da glava pe?e, v tistih cevkah je itak zrak in ne teko?ina.
Picajzlar, napaka v sistemu proti zdrsevanju....nisem dr. zaMazda....
Lej da nebo? ?ekakih okrog trosil, sistem proti zdrsu gnanih koles dela s pomo?jo senzorjev ki "merijo" hitrost vsakega kolesa posebej in ?e se eno kolo prehitro zavrti sistem to zazana in ga rahlo zabremza da se prenese navor na drugo koli ki ima ve? oprijema.
Ti senzorji pa imajo enako funkcijo pri ABS sistemu, ?e kako kolo prehitro zgubi hitrost, ga sistem "sprosti" da ne zablokira in tako lahko avto obvladijemo tudi pri mo?nem zaviranju.
Potem pa je ?e tretja funkcija pri kateri senzorji zaznajo da nas zana?a(prevelika hitrst, spolzka podlaga, ..) in spet elektronika-mehanika tako zavira kolesa da se ?e vedno peljemo tja kaomor imamo obrnjen volan.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e bi ga ?e imel, pol bi ga takoj najdu, je pa na levi strani motorja proti ?ipki za kontrolo olja (gledano od spredaj), nad alternatorjem ima rjav konektor in 2 ?ici.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Meni pri prej?nji po 14 letih in 287 kkm ni kazala ?e NOBENIH zankov "umiranja", takrat so ?e delali avte da jih vozi? 10-15 let brez problemov, sedaj pa da je garancija mimo pa je vse narobe.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pozdravljeni, imam te?ave z avtomobilom u prostem teku se uga?a, na forumu sem zasledil da je IMV ventil, in baje da ga je simpl k pasulj zamenat, na?el sem sliko kako izgleda na forumu ampak lokacije pa kje se nahaja pa ne, imam seveda mazdo 6 / 120 dizel. letnik 2004
Nahaja se na visokotla?ni ?rpalki, edina stvar ki ima nataknjene gor ?ice.
Ventil ?e ima? ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno
Ej oprosti kaj pa je to ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ti se na robovih malo ?udno zvijajo (originalni so bili iz mehkej?ega materiala). Pa obrobljeni so bili originalni malce lep?e. Ampak za ta denar, vseeno super
Pri FE-GO, sel hako zmeni? , kak?en materijal(ko sem bil jaz tam so jih imeli 5 razli?nih :ne vem: ), kak?no barvo, kak?en rob, kak?no podlogo pod pedali,....
Samo tja se je treba zapeljat in vse zrihtajo tako ot ho?e?, ?e pa ne vpra?a?, pa ti naredijo iz "standardnega" materiala-tistega ki ga narod najve? vzame.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da si nau? kaj naredu vzem en ampermeter in pomeri, odstopek je do max 1A.
Pa ti je iz prakse, razen ?e se mi je sanjalo.
Recimo M6 ima od 7-8A, pa je lahko na najni?ji hitrosti ali pa v najvi?ji.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani