nekaj krat sem obiskal stran poraba.com in se ?udil porabi omenjenega modela, namre? jaz imam enakega, pa mi na ra?unalniku pi?e 7.3, nekaj krat sem tudi ra?unal in je bila kar natan?na. Opravljam samo relacijsko vo?njo gorica-ljubljana( tempomat na 130), zato se mi zdi poraba previsoka.. na porabi pi?ejo o povpre?ni porabi 6,3-6,8...
v ?em bi lahko bil problem?
mazda 6, 2007, 120 DPF
Na tvoji relaciji bi pri?akoval porabo malenkost nad 6 litrov, kar je ve?, se mi ne zdi ravno malo!
A tle je govora samo o rednem servisu? Se prav filtri (olni, benz, zra?ni in morda ?e kak kabinski), pa olja ene slabe 4 litre za v motor, pa morda sve?ke, ostalo pa recimo da je kul al je kaka posebnost?
al pa ce na expanzijski spodnjo cev odklopis da stece vse ven (seveda ujames) in zamenjas
To sem tut naredu, ampak s tem sem samo iz ekspanzijske dubu ven ene 0,5 litra placa al pa neki malga ve?! Pol sem pa ?e Kamenodobno metodo testiru in stisku gumi cevi, ki grejo v hladilnik in tam ?e neki pridobu. Skupno sem o?itno naredu placa za liter hladilne!
Zdej pa mi povejte, ?e moja matematka ?tima (re?mo da je u sistemu to?no 6 litrov teko?ine);
torej prej je bilo izmerjeno da dr?i 12 minusa, pa ko sem dal liter ven prvotne teko?ine in dolil noter modro teko?ono (koncentrat), se prav naj bi mi sedaj dr?alo nekih 20 minusa cca., al pa mogo?e 22, a mam prov al narobe ra?unam?
@Dejan - tale moj hladilnik je druga?en, ker ma avto klimo in vem da je bla naknadno notr dana, torej tud hladilnik ni prvotni, zato pa? nima pipce!
Zate bi rekel, da sploh ni nobenga problema, vsaj pri moji 323F, letnik 1993, sem klju?e ?tepal kar po teko?em traku (ne vem al sem jih mel 4 al 5 skupno), verjetno pri teb ni ni? druga?e!
Na?a 1.5 mazda nima nobene pipce (u stilu ?irafe v pivnicah)! Tko da pred leti ko sem to na Celici delal, sem mel avto zalaufan, segret in sem potem kar tisto gumijasto cev stiskal, katera pelje v hladilnik, no pa je voda malo - pomalo pljuskala ven!
Druga? mi od Vinkota (siriusa) ideja ni slaba, jo znam kar realizirat!
Kaj pa potem ko bo ?e spet nato?ena teko?ina, a ga moram ?e en cajta laufat, da vidim kok se ?e usede in da vem ?e je ?e kej treba dolit!
Kolk minusa naj bi potem nakonc dr?alo, ?e dam ?isti koncentrat (modrega) noter, a bo vsaj do 20, tko na pamet?
V 323F je v hladilnem sistemu teko?ina samo do cca. minus 12 stopinj (avto je vedno pono?i v gara?i). ?ez Silvestrovo zna bit fajn mraz in avto nekje zunaj, pa ne bi rad kake totalne notranje zmrzali do?ivel!
Torej kako je najla?je izto?it cca. liter (ve? mi ne rabi) - hladilne (noter potem jasno dolijem nerazred?eno za ?ivi mraz).
Se pravi ?e nateram liter obstoje?e teko?ine, pa dolijem liter najmo?nej?e (rabim modre barve Antifriz), za kolk minusa naj bi mi potem dr?al? Mislim da sistem vsebuje kak?ne 4 litre hladilne teko?ine, ve? ?e ne verjamem!
Ko je nekdo omenju 323f, naj povem da ta avto ne sodi ravno med Delikatne?e! Vanj namre? nalivam Leclerjev ole Extralub, z dodatkom Metabonda, pa laufa tiho kokr se zagre!
Zanimam se na prehod na mazdo 6 (z fiat bravota l98 ) letnik 05. Rad bi sli?al va?e vtise o 89 kW / 121 KM diesel motorju. Konkretno me zanima slede? avtomobil in kaj me ?aka pri servisih saj ima avto konkretnih 180k km. Koliko pogosto se kaj kvarijo turbine?
Kako se kaj obdr?ijo bencinski motorji z 120 konji letnik 05?
Hvala
Ko se bo? iz dizla 120 KM vsedel v bencinca 120 KM, se ti bo zdelo da ti je pol konjev nekdo pomoril in jih ma? dejansko krepko pod 100, glede na efekt v turbodizlu!
P.S. - da ne bo pomote, nisem nek dizel fan, skoraj obratno!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?ivjo Janez!
Lahko ti dam gsm od mehankarja Simona, je fajn dec?!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani