al pa ce na expanzijski spodnjo cev odklopis da stece vse ven (seveda ujames) in zamenjas
To sem tut naredu, ampak s tem sem samo iz ekspanzijske dubu ven ene 0,5 litra placa al pa neki malga ve?! Pol sem pa ?e Kamenodobno metodo testiru in stisku gumi cevi, ki grejo v hladilnik in tam ?e neki pridobu. Skupno sem o?itno naredu placa za liter hladilne!
Zdej pa mi povejte, ?e moja matematka ?tima (re?mo da je u sistemu to?no 6 litrov teko?ine);
torej prej je bilo izmerjeno da dr?i 12 minusa, pa ko sem dal liter ven prvotne teko?ine in dolil noter modro teko?ono (koncentrat), se prav naj bi mi sedaj dr?alo nekih 20 minusa cca., al pa mogo?e 22, a mam prov al narobe ra?unam?
@Dejan - tale moj hladilnik je druga?en, ker ma avto klimo in vem da je bla naknadno notr dana, torej tud hladilnik ni prvotni, zato pa? nima pipce!
Zate bi rekel, da sploh ni nobenga problema, vsaj pri moji 323F, letnik 1993, sem klju?e ?tepal kar po teko?em traku (ne vem al sem jih mel 4 al 5 skupno), verjetno pri teb ni ni? druga?e!
Na?a 1.5 mazda nima nobene pipce (u stilu ?irafe v pivnicah)! Tko da pred leti ko sem to na Celici delal, sem mel avto zalaufan, segret in sem potem kar tisto gumijasto cev stiskal, katera pelje v hladilnik, no pa je voda malo - pomalo pljuskala ven!
Druga? mi od Vinkota (siriusa) ideja ni slaba, jo znam kar realizirat!
Kaj pa potem ko bo ?e spet nato?ena teko?ina, a ga moram ?e en cajta laufat, da vidim kok se ?e usede in da vem ?e je ?e kej treba dolit!
Kolk minusa naj bi potem nakonc dr?alo, ?e dam ?isti koncentrat (modrega) noter, a bo vsaj do 20, tko na pamet?
V 323F je v hladilnem sistemu teko?ina samo do cca. minus 12 stopinj (avto je vedno pono?i v gara?i). ?ez Silvestrovo zna bit fajn mraz in avto nekje zunaj, pa ne bi rad kake totalne notranje zmrzali do?ivel!
Torej kako je najla?je izto?it cca. liter (ve? mi ne rabi) - hladilne (noter potem jasno dolijem nerazred?eno za ?ivi mraz).
Se pravi ?e nateram liter obstoje?e teko?ine, pa dolijem liter najmo?nej?e (rabim modre barve Antifriz), za kolk minusa naj bi mi potem dr?al? Mislim da sistem vsebuje kak?ne 4 litre hladilne teko?ine, ve? ?e ne verjamem!
Ko je nekdo omenju 323f, naj povem da ta avto ne sodi ravno med Delikatne?e! Vanj namre? nalivam Leclerjev ole Extralub, z dodatkom Metabonda, pa laufa tiho kokr se zagre!
Zanimam se na prehod na mazdo 6 (z fiat bravota l98 ) letnik 05. Rad bi sli?al va?e vtise o 89 kW / 121 KM diesel motorju. Konkretno me zanima slede? avtomobil in kaj me ?aka pri servisih saj ima avto konkretnih 180k km. Koliko pogosto se kaj kvarijo turbine?
Kako se kaj obdr?ijo bencinski motorji z 120 konji letnik 05?
Hvala
Ko se bo? iz dizla 120 KM vsedel v bencinca 120 KM, se ti bo zdelo da ti je pol konjev nekdo pomoril in jih ma? dejansko krepko pod 100, glede na efekt v turbodizlu!
P.S. - da ne bo pomote, nisem nek dizel fan, skoraj obratno!
Miha, upam da te bo ?im cenej vse skupej pri?lo ter da ti bo Mazdura potem slu?ila kot se za Japonski stroj spodob, namre? ?e bi ?elel imet stalne neke te?ave, bi verjetno kupu Francoza!
Napake se da tko specjalno skrit, da to kar ni res, nekdo ki ma pa ?e posebi "?ilco" in voljo za to in se ?e mal potrud, pa lahko pol misli? da ma? prakti?no nov avto, pa bi bil realno ?e za na odpad!
samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.
Na takile relaciji bi pri?akoval, da bo? imel porabo nekje (bli?je) 5 kakor pa 6 litrom, kaj ?ele 8!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No pol se nisem zmotu - gre? do Klju?avni?arja, ga ure?e? k zmaja in pelje? (isto kot sistem Zastava 750, letnik 1970)!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani