Pri nakupu mazde 6 z ve? kot 120.000 km, je vedno potrebno pogledati v servisno knjigo ?e je bil opravljen servis. Ne govorim o navadnem servisu, tem ve? o velikem servisu, ki se opravlja na 120.000 km, kjer ti menjajo ogromno stvari in ki te stane med 1000 in 1300 eur.
Lep pozdrav Uro?.
Prvo kot prvo spra?uje za bencinarja.
Drugo bencinar ima VELIKI servis(kar je reden servis + menjava v?igalnih sve?k in olja v menjalniku), in je super duper pocen, v primerjavi z navorom, ker nima zobatega jermena in ostalega ?ita.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
jaz imam mazdo 6 136 KM dizel letnik 2005.?ez vozne lastnosti nimam kaj pripomnit.Ima pa brezvezno tako reko? bolezen.Pri speljevanju in ali zaviranju mi nekaj tol?e po pedalkah,kot da bi volanski drog imel lufta.pa smo dvigoval avto,gledal gumice stabilizatorja pa ni?...Skratka kar neki.Rolo prtlja?nika se je ?e tudi pokvaril,a sem ga k sre?i fantov na forumu zrihtal,nato sem imel velik servis-ne vpra?aj kolk stane....Sedaj pa mi je intercooler po?il,pa to na obeh ceveh-dovodni in odvodni.Grem na servis v ljubljani -BTC.Sicer priznajo da je to kao serijska napaka,ampak ker nisem do sedaj avta servisiral pri njih in ker je avto iz tujine mi seveda tega ne morejo popraviti zastojn.
Le?aj na fixnem delu desne polosovine, te verjetno jeb...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lej model,sam tolk, da se ti nau kj naredl, pa drugi? prever predno pi?e?, ker zarad tipala temperature VSAK auto zalaufa - dela in najve?krat takoj vklopi ventilator na hladilniku kar tako iz preventive.
Senzor pretoka zraka je poa zelo pomembna stvar, zaradi katere hladen avto vseeno zalaufa, samo na mestu ne dela - takoj ugasne, tople pa te?ko ali pa sploh ne v?ge.
PS: Teb se ne da dat pametnega nasveta ker tako ?udno vpra?a? da noben ne kapira ?isto kaj bi rad ,potem pa ti posku?amo pomagat, pol si pa ti general.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zna bet, da je senzor za temperaturo. Bubina ne vem ?e, ker bi ti hladen po mojem ?e toliko te?je v?gal. kaj pa kabli, a so vredi, ?e ne malo s?isti volka, tudi na razdelilni kapi.
nima tega.
Preveri senzor odmi?ne gredi, rad serje ko je motor vro?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri benzu je manj sestavnih delov(motor) ki lahko nagajajo, nima zobatega jermena ima verigo tako je veliki servis samo sve?ke in olje v menjalnuiku in pa reden servis olje v motorju in filter olja, redni servis je cenej?i pri benzu, ker je pa? manj olja, kot v dizlu.
Navor ima jermen manjava pri ?u?..., ne bo cnej kot 500-600 ? z materijalom seveda.
?e bi gledal z DPF, potem je potrebno tudi vedeti da ima ta motor posebno olje ki ne sme vsebovati ?vepla, in cena je skoraj 1X dra?je od normalnega olj ki je v navadnem dizlu.
Res pa da ima 1X ve? navora kot bencinar.
Sam imam 2.3 benz (166 KM)in se vozim do nekje do 9.5l/100km plina ali pa 8.5 litra benza ni nevem kaka poraba, glede na to de se NE ?para .
LPG 9.5 l/100km plina je 9.5 *0,669 ?=6,35?/100km (poraba zaokro?ena na gor-oziroma moja najve?ja poraba LPG)
Benz 8,5 l/100 km benza 8,5* 1,204?=10,23 ?/100km (8,5l/100 km sem imel povpre?je prvih 20 kkm,pri ne ?paranju )
Diesel 6,1l/100km nafte je 6,1*1,125?=6.86?/100km (tako porabo ima fotr na svoji 120 km M6 - penzić)
Vgradnja LPG sistema je cca 1200+-100? odvisno koliko preserava?.
Servis(menjava filtra za plin) na 20 kkm cena pa je cca10?.
?e naredi? do max 30 kkm letno(?e pa ve? pa ?e prej) si stro?ek pokrije? v tem ?asu naslednje leto pa se fura? za vasj 1/3 cnej. Sama zmogljivost je enaka na LPG al pa na benz, meni celo bolj mirno laufa na LPG kot benz. Kar se pa tankanja ti?e, ko zmanjka LPG sam prestavi na benz tako da ?e oboje nabutam prevozim v ?usu brez te?av tam nekje od 1100 do 1250 km, brez da bi zavil na pumpo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Drugo bencinar ima VELIKI servis(kar je reden servis + menjava v?igalnih sve?k in olja v menjalniku), in je super duper pocen, v primerjavi z navorom, ker nima zobatega jermena in ostalega ?ita.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani