Skoči na vsebino
pred 10 minutami je Aless napisal:

Hmh, saj dizel ni tolk problematičen kot se piše, je pa res da mu vožnja na kratke razdalje ne ustreza in to prav zaradi DPF filtra. Ta mora pri mestinih vožnjah delat regeraneracije bolj pogosto in posledično prihaja mešanja nafte med olje in življenska doba DPFa se skrajša. 

Tak da ja za kratko mestno vožnjo imaš 2 varianti:

1. Kupiš bencinarja, pa čeprav je bencinar bolj len. 

2. Kupiš dizla in daš odstranit DPF in nimaš več nobenih problemov. 

Za vožnjo vsak dan 40 kilometrov bo dizel top. Tudi, če bo delala vmes vsakih 220-250 kilometrov regeneracijo, jo konča v 16-18 kilometrov. Se pravi, da jo bo  najbrž  naredilo vmes med vožnjo. Pa tudi, če bo ugasnil vmes parkrat avto ne bo panike. Kot sem že parkrat napisal, meni se nivo olja ne dvigne niti milimeter, sklepam, da je pri FL ta problem preteklost. Je pa na začetku res to bil problem, ko so morali zamenjati olje na 5Kkm.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Pri dizlu je pa temperatura olja še najmanjši problem.

 

Alex lahko pa vzameš kakšen metabond izdelek in dotočiš tisti deci.

A misliš, da bi šlo to v naše motorje? In kaj v bistvu ti pripomore ta metabond? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Ja nič, potem bo 5 litov olja več kot dovolj, če je taka situacija. Ampak, kaj vzame tovarna za merilo, 5.1 litra - - - do polovice šipke, na 3/4 ali do max?🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)
pred 47 minutami je Scr3am napisal:

Pelko vem, da pri dizlu ne napolni olja do max oznake, ampak na 3/4. Ravno zaradi narascanja olja.

 

 

A to resno? 😳Mislim, da to ni glih odgovorno ravnanje. Kaj pa, "e ostane na 3/4 ali je potem to v redu? 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 4 minutami je NevLado napisal:

Drgač šalo na stran, ampak a ni samo pri dizlu ta procedura, da je potrebno menjat olje zaradi pogostega porasta nafte? Še palčko za motorno olje imate tako zacahnano, da veš, kdaj je preveč brozge v motorju? Tega pri bencinarjih ni.

 

Sem naredil že 5k s trenutnim oljem, še vedno na istem nivoju, ni niti padlo niti naraslo, nevem, očitno narobe vozim, da nimam teh pojavov. :huh:

Pri meni je po 10 K kilometrov tudi olje normalno na max. Ne manj ne več kot ko sem ga zamenjal. Do črtice x max manjka še 2.5 cm. Mogoče je bil to problem pri prejšnjih modelih, izgleda da pri FL je to rešeno.Upajmo.🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 15 minutami je NevLado napisal:

Verjetno je razlika med poln/prazen filter? Kupi 5, ker ne rabi bit olje na max - če bo na 3/4 je čist zadost. :) 

To je bolj za vaše benzinarke, kjer se obilno meša benzin z oljem. Mislim celo, da je pri benzinarji dovolj kaka dva litra. 😛In to olje 50w 60.Ko se zmeša z benzinom je ravno prave viskoznost-prva dva meseca. Nato je že potrebno razmišljati o menjavi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

A ve kdo točno, koliko olja gre v skayactiv dizel 2.2?.

Nekje piše 5 litrov, drugje sem zasledil 5.1 litra. 

"e velja to drugo ga je treba potem kupit 6 litrov? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

@Alex ja to je sigurno da so ciklusi regeneracij dalši ker ima olje manj pepela.

Malo primerjave 5w30 C3  olj glede pepela:

Motul X-Clean+ ima SulphatAsh 0,61%

Motul X-Clean FE 0,83%

Redline EuroSeries 0,66%

Mobil1 ESP 0,89%

Ravenol VMP 0,70%

Ravenol REP 0,88%

Total Quartz Ineo ECS 0,55%

Motul Specific 0720 0,49%

Mazda Original Oil Ultra DPF 0,74%

 

Kdo pa je uvoznik za slovenijo za Redline?? 

Ja cene za Redline so pretirane ja, pa čeprav so kvalitetna olja. 

 

@Scr3am@Scr3am Ja Valvoline Maxlife štima po specifikacijah Acea A3(hths3.5mPas), A5 secifikacija pa je z znižano HTHS viskoznostjo med 2.9-3.5mPas. Pomeni bolj  eco, manjša poraba.

Drgač Mazdino olje je Acea A5 specifikacije.

Aja pa še to tudi če daš po lastnostih, aditivih...najboljše olje še ne pomeni da bo olje zdržalo 20. ali 30.000km. Načeloma ob neki normalni vožnji bi na olja zdžala 20.000km interval, ampak ne moreš 100% rečt, odvisno je od vožnje, stanja motorja, od same konstrukcije motorja... 

Zato je najbolj ziher interval 10.000km to zdržijo skor vsa olja  tudi pod težkimi pogoji, npr mestna vožnja, mešanje goriva v olje,... 

 

Saj to je po mojem kar pomembno, koliko bomo zabili naše dpf filtre. Ostale karakteristike so itak  precej podobne pri vseh oljih(razen pri dexteliji, ki je najslabše od vseh😛). Tako. da bo Motul moja izbira. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
Pred eno uro je Scr3am napisal:

A pa po specifikaciji stima maxlife? Originalno je za bencinarje

 

API SL ali ACEA A3/A5

API SL/SM ali ACE A3/A5

 

pri long life je pa :  ACEA A3, ACEA B3, ACEA B4

 

https://www.autodoc.si/valvoline/13625537

 

 

Rajsi bi videl, da dam malo boljse olje in ga menjam na 20k km, kot pa na 10k km.

Rad vidim, da je kdo poznavalec za določene stvari in rad poslušam predlagane rešitve. Bravo. Če pa kdo slučajno rabi kak nasvet glede kitarske opreme lahko mene vpraša za kak nasvet. 🎸😁

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Zadnji stavek je najpomembnejši, več km kot imaš, prej naredi servis oziroma prilagodi servisni interval načinu vožnje (mesto/relacija/ac, penzič/dinamičar/racer) in to je to. :) 

Castrol serije magnatec je na lastna ušesa pred mano utišal 2 dizla. S tem, da sta bili različni olji, eno 5w30 A5, drugo 5w40 AB34, seveda po specifikaciji. Pa ne samo prvih 20 km ampak tudi po 5k.

"Utišal" za vedno tako, da je prišla avtovleka po njih ali kako si mislil? 😛Ne rabim olja, ki utiša motor tako da ta ne dela več. 😎

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 37 minutami je Aless napisal:

@Alex Ja Redline se da nabavit v tujini ja, edino če Scania ima kak pameten kontakt za nabavo Redline olja po dobri ceni.

Glede tvoje izbire pa jst bi raje Mobil1 ESP, sicer je tudi tvoja izbira ok, ampak ima v primerjavi z Mobilom slabše manj additivov, manjši TBN(koliko je sposobno olje nevtralzirati kisline), manjši VI, večji Noack. 

Motul ima edino manj pepela, na račun manj aditivov, kar pomeni da manj obremenjuje DPF. Za dobro DPFa je ta motul odličen, ostalo pa 

Btw. : po viskoznosti je tvoj Motul skor identičen z Original Mazda oljem, ima pa malenkost manj aditivov😉

 

@Scr3am Ne nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.

V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.

Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše. 

Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja. 

Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda. 

Jst na tvojem mestu bi  ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km. 

 

Sej glih zaradi dpf filtra in manj obremenjenosti le tega sem gledal za Motul oljem. Na mazda forumih(Nemčija) ga hvalijo, da naj bi bil z njim regeneraciji ciklus daljši (več kilometrov med regeneracijami.) 

Našel sem uvoznika za redline. A kaj, ko stane liter 21€.😥

Toliko pa ne mislim dati za liter olja. Ja, tudi Mobil sem gledal in ga zelo hvalijo.Bdw,baje da olje redline izredno "utiša" motorje. Dizel motorji naj bi delali tiho kot benzinarji. Tako vsaj zagotavljajo proizvajalci. . Kaj potem ostane še benzinarjem? 😎

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

@Bini To sem zbral za vsakega nekaj v 5w40 Acea A3/B4 specifikaciji, od bolj race olj ki imajo najboljše sestavine in aditive, do cenovno ugodnejših olj ki imajo še zmeraj odlične aditive kot so elf, total in mannol.

Za ostale specifikacije bi bila izbira olj drugačna, je treba pač pogledat kake specifikacije so zahtevane za motor in pol lahko izbiraš med različnimi olji. 

 

@Alexkateri motul si izbral?? Za dizla z 5w30 C3 specifikacije če že nočeš Mazdinega olja in hočeš olje z najboljšimi sestavinami in aditivi, bi ti jaz priporočal Redline EuroSeries (je po vsej sestavi najmočnejše olje), Mobil1 ESP,  Ravenol REP, Ravenol VMP, Motul X-Clean FE (s tem da ima to malo velik Noack-pomeni več oljnih hlapov).

Če že hočeš bestofbest Redline EuroSeries😉

Gledal sem tole. 

https://www.motornaolja.com/produkt/motul-8100-x-clean-plus-5w-30/

Predvidevam, da se da nabaviti to redline olje edino v tujini? 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Jaz bom probal z motulom.Nekako mi je najbolj všeč pa tudi pri uporabnikih je izredno dobro ocenjen. Bomo videli, kako se obnese v naši dizel mašini. 😁

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 42 minutami je Scr3am napisal:

Saj na to sem mislil :). Alex tudi ce bos dal original mazda nebos nic falil. Mazda ima super menjalnik. Je pa res, da je ta red line top shit zadeva :)

Vem, da je menjalnik mazd odličen. Ampak s tem oljem postane pa baje res neverjetno mehak-kot puter. Ne dajejo ga zastonj v dirkalne avtomobile in v super športnike. 

Naredi boljše in lepše če se le da. To je moje mnenje. 😁

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)

A ima mogoče kdo kontakt od člana foruma  Scania? 

Namreč kmalu bom imel servis pa bi rabil  od njega olje za ročni menjalnik  redline mtl 75w80. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2010) - Bose
Napisano
pred 32 minutami je Shrek napisal:

Za poročila in muziko na 202 je čist ok ozvočenje... 😇

Res je... pa za kake modrijane poslušat tudi. 😛

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2010) - Bose
Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je Boss napisal:

Ma glej... men je v čist dobr. Alex je pač muskontar in logično, da ma višja pričakovanja. Ampak vseeno avto ni glih akustična dvorana, tako da za moje pojme je bolje, da si za doma kupiš kaj bolj fensi.

Se strinjam. Sicer pa tudi bandi ne dajo več toliko na kvaliteto posnetkov kot nekoč(vse se več ali manj snema v domačih studiih, sobah) in nima več smisla pretiravati z muziko v avtih. Lahko zamenjaš kak visokotonce, zvočnik in to je v glavnem vse. Tako, kot sem sam "friznil" moj bose je vrh kape, da vse skupaj bolje igra vsaj za silo.

Ja,za povprečno poslušanje glasbe in poročil v avtu je v redu. 

pred 9 minutami je amatej napisal:

Ma ja sej to. V tistih parih kvadratih vseh 10 zvočnikov niti ne zapoje dobro. Gre bolj zato ker me najedajo cene in hreščanje... Kličem na servis koliko stane zvočnik. Ja ne vem kerga pa imate, imam dva v katalogu. Cena xyz ali pa 2x xyz... sem rekel zih je dražji 😕 

 

Sem pa bral, da imajo tele mazde probleme glede Bose in da notri niti ni Bose kvaliteta ampak en “kartonski” zvočnik. Bolj oz firbca me zanima ali imajo novejše Mazde tudi probleme z ojačevalci itd... Glede kvalitete zvoka v prih kvadratih pa ...

Saj bose je to -cheap zvočniki. Pri novih mazdah je problem ta, da zamaka pri šipah in posledično se odlepi membrana na zvočnikih. Sicer se ga da enostavno popraviti z malo veščine. Nov za sprednja vrata pa pride nekje 330€.

Čista kraja. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2010) - Bose
Napisano
pred 4 urami je amatej napisal:

Sigurno ni mogoče uporabiti istih kablov? Ok, mogoče so konektorji drugačni ampak a sigurno ni pretvornikov? To si se zanimal pri kakšnem avtoakustiku?

Lahko bi  uporabil originalne kable za vrata in visokotonce. A tej kabli, ki so uporabljeni, niso neka resna zadeva.  

Če bi zamenjal samo originalne bose zvočnike z kakimi dobrimi 2ohm after market, bi zveneli grozno. To pa zato, ker je mazdin bose ojačevalec zelo švoh in ne bi mogel poganjati v redu takih zvočnikov, ki potrebujejo več moči, da  "zadihajo". 

Vedeti moramo, da so original bose zvočniki cheap z kartonastimi membranami.Drugo kar je še bolj važno je to, da ima bose ojačevalec vgrajen procesor in kretnice in pošilja že "sprocesiran" in equiliziran zvok do zvočnikov.Vse skupaj je nastavljeno na "flat" zvok, poudarek je na mid-basih, brez pravih basov.Original bose zvočniki imajo tudi velik izkoristek, tako da že z malimi vati (nekje 25W po kanalu) igrajo. Tukaj nek resen aftermarket zvočnik "še spi". 

Se pravi, če bi hotel narediti kaj resnega za zvok, bi moral vgraditi nov 4 kanalni ojačevalec (še bolje dva, enega samo za sub woofer) ali 5 kanalni, povleči nove power kable in kupiti komplet nove zvočnike. V glavnem, staro ven, novo noter. 😏

Edina svetla točka pri vsem je obstoječi radio-CD player. 

Menjava vsega ozvočenja te stane takoj prek jurja. Jaz se nisem na koncu odločil, ker mi je brez veze dajati toliko denarja v to.Neke vmesne poti ni.😬

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2010) - Bose
Napisano
pred 19 minutami je amatej napisal:

Imam Mazdo 3 2010 letnik, ki ima Bose ozvočenje. Zadnje čase (1 leto -.-) se mi dogaja, da mi levi spodnji zvočnik hrešči (ali pa sploh ne dela). Prav tako so težave pri visokotoncu (ne deluje).

Bi rekel, da je šel ojačevalec. Popravilo mislim, da je cca. 300€ ampak razmišljam v smeri, da bi vse pometal ven in zamenjal ozvočenje.

 

Je že kdo počel kaj takšnega? Sem klical enega avdio opremo in je samo kašljal, ko sem mu povedal ceno novega ojačevalca :)

Torej je že kdo metal ven Bose zvočnike?

Jaz sem to nameraval a sem si premislil. Ven moraš dati vse vključno z kabli in vse na novo na peljati.Je pa to velik strošek. Od bose ti ne pride v poštev nič, ker dela na 2 Ohm normalno ozvočenje pa na 4ohm.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tlak v gumah
Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Aless napisal:

Pri 2.gen M6 če se dobro spomnim opozarja ko pade tlak pod 1.8 bara. Ima pa direktni sistem prek senzorjev v ventilih.  

Drgač pa je pri meni fajn to da lahko vsak trenutek pogledam kolk je ktera guma napumpana in kolk je temperatura gume. 😎

IMG_20190416_140501.jpg

A pred vožnjo kaj segrevaš gume ali štartaš kar z mrzlimi? 😛

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tlak v gumah
Napisano
pred 2 urama je Slash13 napisal:

Na koliko barov polnite oz priporočate za pnevmatike 225/45/19? M6 2016

Priporočeno je 2,3. Jaz sem jih polnil na 2,4 spredaj in zadaj. Je pa odvisno od znamke gum in trdote bočnic. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.