proba? vzet ?rafciger pa kladu in s strani nabija? ,driga zadeva je da matico za?aga? in jo tako odbije?,?e ho?e? se lahka malo skup pomatrava sm pa v okolici ?rnu?
Nekako bi ?e zjebala tisti ?ravf
?raufncigarja je ?koda ?e ?e vzame? ti."majzl" ga nabrusi? in parkrat orng useka? in si 100% zmagal.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ne sem sam ?elel vedeti ?e bi bila pol kej mehkej?a saj je hull trda sedaj
M6 ima pa? "sportsko" trdo kuplungo, ne bo? odkril tople vode, se da malenkost izbolj?at ?e poddma?e? vzvod ki ga pritiska cilinder, lahko pa da trdo laufa cilinder pri pedalu ali pa na menjalniku, pa je pol problem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Bom, hvala. Zanima me ?e nekaj, glede menjave tega ventila. Nekje sem prebral, da je zelo enostavno to zamenjati, baje sta samo dva vijaka za odvit. Je to res? Ali raje prepustim zadevo mehaniku?
Dva vijaka in en konektor in to je to, 5 min dela.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kakorkol, vulkanizerji so v veliki ve?ini ignoranti, ki za svojih 50? kolikor nam iz ?epa ukradejo naredijo ve?krat ?kodo namesto koristi. Kot prvo, bi moral vsaj prvih nekaj navojev zavrteti na roke, da se vijak/matica usede. Kot drugo, pi?tola ja, kot prihranek ?asa in za odtegovanja, ampak ne na polno, da potem z momentom nima? kaj ve? po?eti. In kot zadnje, z momentom okol avta. Ma? pa en kup "mojstrov" ki pravjo da ima? ob?utek, mamo jim. Ne vem a so potem moment klju?i za amaterje? Amatersko orodje ne ko?ta po 100 in ve? ? kolikor je verjetno potrebno dati za dober moment klju?.
Sam nikol ne nabaavlam robe iz nekega xychepashopa, men modeli orodje prpeljao v firmo al pa domov in zadevo sprobam in ?ele potem kupim, kar pa kupim pa je ?, samo ?ivljenska doba pa je tud X kra dalj?a.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa da to en z navorom napi?e to je bogokletno.
Druga?e ?e ?e dizla-navor pol absolutno brez DPF.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani