Skoči na vsebino
Mazda cuka...
Napisano

Spucal maf in map senzor in ni ni? bol?!

Sem malo pre?ekiral italijanski forum in je kar nekaj zapisov na to temo. Ve?inoma ro?ni menjalnik. En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Delovanje diezelskih motorjev
Napisano

Meni traja par sekund, okoli 10s

V tem ?asu lepo odprem vzvratna ogledala, se udobno namestim, kliknem radio in potem ?tartam :)

A nima? avtomatskih vzvratnih ogledal? Kako pa radio ugasne? oziroma v?ge?? Kolikor je meni znano se ga ne da, lahko da? Mute ali pa potiho.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Delovanje diezelskih motorjev
Napisano

Okoli 10s je normalno. Segreva se katalizator ne voda. Voda se v teh 10s ne bo segrela.

Sej sem napisal, da je to zaradi katalizatorja. Voda pa se tudi posledi?no segreje. Ko speljem, je pri meni temperatura vode ?e okoli 50?C.Tudi gretje za?ne pozimi delati zaradi tega prej.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Delovanje diezelskih motorjev
Napisano

Pri nas ni 30s. Je bistveno dalj ?asa. Poleg tega smrdi..tako, da mora? po v?igu gara?o prezra?iti. Tudi s temperaturo okolice ni povezano. Neglede na stopinje,se to dogaja. Najbolj ?udno je, da se lahko ponovi. Motor zalaufa, se ti obrati porihtajo, torej padejo na nekje 900, pa ob ponovnem zagonu po kratkem ?asu (miruje mogo?e pol ure) spet isto...

Mislim, da so se tu poklopile dve stvari, hladen v?ig in regeneracija. Pri regeneraciji pride do smrada, ko dpf filter se?iga saje. Najbr? ne po?aka?, da dokon?a regeneracijo do konca in ugasne? avto. Ko ga ponovno v?ge? se nadaljuje in ?e naredi? veliko takih kratkih vo?enj se to stalno ponavlja. Kar se ti?e obratov, je normalno, da se tudi drugi? isti dan zgodi enako. Razen, ?e je motor ?e topel in ga kmalu v?ge?. Takrat se to ne bo zgodilo.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Vsako olje z pravimi specifikacijami je dobro in ne bo ma?ini ni?. Sej niso Mazdini motorji nek nasin izdelek, da potrebujejo to?no tako olje, kot oni predpi?ejo. Se pravi, ?e bi mazda priporo?ala toyo gume, bi bile samo te prave in nobene druge.Vedno,ko ti nekdo nekaj turi na silo, se jaz tega izogibam.Imam opravka z dobavitelji in vem, kako to poteka in kje je bit vsega skupaj.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Delovanje diezelskih motorjev
Napisano

Letnik 2018 je...Kaj jaz vem, pravijo, da je to zaradi ?i??enja dpf filtra in, da je to normalno, a meni ne izgleda tako

Tako pravijo Mazdini in?enirji:

 

After a cold start, the regulator valve and the wastegate valve are fully open to enable the exhaust gas to flow through the turbochargers without loosing much exhaust gas heating capacity. Also the VVL mechanism slightly opens on exhaust valve per cylinder during intake stroke in order to recirculate a certain amount of high temperature exhaust gas back to the cylinder.

This is for early activation of catalytic converter and improved gas purification. This does not indicate defect of the parts.

 

Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.

 

Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.

 

Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.

Pa ?e tole:

 

Skyactiv Technology Tips

 

Have you noticed that your engine sounds different on some cold mornings? If so, you're hearing a unique piece of SKYACTIV combustion technology at work. The Accelerated Warm up System (AWS) uses higher engine RPM (about 1500 rpm) and a different combustion process to quickly warm up the catalyst for cleaner exhaust emissions. Listen closely and you can hear the engine sound get quieter and the RPM drop when the catalyst is up to temperature (this takes less than 30 seconds after a cold start).

 

NOTE: You don't need to wait for this warm up process before driving.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Tale motor se, tam nekje pri 1900 obratih pri konstantni hitrosti v nizkih prestavah, ne po?uti najbolje. Pri pospe?evanju ne bi smel cukat pri konstantni hitrosti pa je bolje, da pri tej hitrosti da? ?e v ?etrto ali celo peto.

Se strinjam. Meni se je to tudi zadnji? dogajalo,ko se je izvajala medtem regeneracija. Ko sem dal v vi?jo brzino je cukanje nehalo.In, ?e si prej spu??al ?e po klancu navzdol brez gasa je to toliko bolj verjetno. Je pa zoprno, ko je omejitev 50/uro in majhen klan?ek navzdol in ne more? dati v ?etrto, ker si takoj prehiter.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Delovanje diezelskih motorjev
Napisano

@alex: dokler se temperatura cesa ne dvigne ma 50? motorja?

Ja.Ampak to ni poglaviten namen. Segreva katalizator.

Jaz tudi pravim da ni normalno da mu dela to eno minuto.

Sej ni eno minuto. Traja pa? toliko ?asa,dokler se motor ne segreje. Opazujte kazalec temperature, kako se dvigne na dolo?eno temperaturo.Verjetno je to pri enih motorjih hitreje pri drugih traja malo ve? ?asa. Poleti se to ne dogaja.

Ne vem, sam men se to ne dogaja. :ne vem:

Mogo?e pa pri novej?ih motorjih tega ni ve??

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Delovanje diezelskih motorjev
Napisano

To je normalno. Ko je temperatura pod 10?C nekje, se to ne dogaja.To "nabijanje" naj bi trajalo toliko ?asa, dokler se temperatura ne dvigne na 50?C.Takrat obrati padejo na normalno vrednost. Je dobro po?akati in ?ele potem odpeljati.Ni ni? narobe, samo gasa. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

0w30 ali 5w30 ACEA C3

?eprav bi jst priporo?al bolj 5w30, ker Mazde rade me?ajo gorivo v olje in posledi?no postane olje redkej?e.

Res je bolj?e 5W30.Jaz nisem opazil nobenega dviga nivoja olja pri nobeni menjavi do sedaj. Olje vedno na max in to od menjave so naslednje menjave. Najbr? posledica, da vozim Mazdo na kratke izlete, ko se dela regeneracija in ne uga?am takrat. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Dokler se dr?i? predpisanih tovarni?kih specifikacij lahko nalije? bilokatere znamke.

Se strinjam.Na trgu je veliko odli?nih olj.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Kaj pa vem. Mojo skromno mnenje je, da je bilo delovanje motorja in ostalih pomoznih sistemom optimizirano na original Mazda olje (po starem Dexelio). Iz tega stalisca bi lahko z menjavo proizvajalca naredil vec skode kot koristi.

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Noben motor ni optimiziran za nobeno olje. Mazda je pa? partner Francozov, ki so ponudili najni?jo mo?no ceno.

Olje je pa? v redu in ni? ve? in gre skozi zahteve mazde za normalno delovanje motorja.

Verjetno bi si ?eleli kakega bolj?ega dobavitelja a cena in trg pa? prevlada. Zato tudi cena 7? za liter dextelia olja.

To je podobno kot pri pohi?tvu, ikea je tudi pohi?tvo a je veliko bolj?ega na trgu. Je pa poceni... :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Izbri?i T in to sm dajal zdej notr,.. sam nevem al bi mogo?e kak Motul vseeno dal notri neke grozne razlike v ceni :/

To bo moje naslednje olje ob menjavi. Zagotovo eno izmed najboj?ih olj.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cena servisa
Napisano

Hehe, saj tudi Mazda kot avto ni ni? specialnega.

Total olje je o?itno zadosti dobro za bolj specialen Aston Martin, tak je zadosti dobro tudi za Mazdo.

Hja, pol pa ko je kaj narobe z ma?ino, pa mi ne vemo ni?, to je va? problem.A si ti siguren, da dajejo to isto olje v aston Martin? A uporabljajo isto gorivo za dirkalnike in navadne avte?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.