Prosim ?e se prizemljite, in ne pretiravate, pri 260+ konjih po mestu niti pod razno ne pridem blizu zgoraj napisani ?tevilki, pa tudi ?e bi pri?el, me nebi jebale ?obe,tesnila na ?obah, IMV ventil, oljna pumpa, DPF lampa, spe?l olje,.....
Pa dobr no, sej ga ne rabi? spravljat v ?e slab?o voljo... dejmo ugotovit kaj je narobe, ker to ni normalno pa ne glede na to, da ti dieslov pa? ne mara?. Se pravi je nekje en vzrok sam ugotovit je treba kje.
Probaj z gasom malce dvignit obrate, da simulira?, kja se dogaja recimo pri 800 al pa 850 obratih. ?e tam ne trese jih pa? rahlo dvigne?, ?e ne pa res zna biti kak nosilec motorja fu?, lahko pa tudi kaka izravnalna gred ali pa le?aj.
Pravi?, da pri regeneraciji avto ne vle?e nikamor? To se ne sme dogajat, celo ve? se zna zgoditi, da celo bolj potegne takrat, je pa zelo ob?utljiv, ?e je avto slu?ajno premo?no ?ipan oziroma je powerbox nastavljen na preveliko vrednost in ga o?itno za?ne "zalivat" od tod verjetno izguba mo?i in ?e posledi?no dodatno preveliko dimljenje in prepogosta regeneracija.
Jaz bi za?el tako, da bi odpeljal avto na poobla??en servis, da ti nalo?ijo najnovej?i program - ?e je bil avto ?ipan ti bodo to povozili in se bo hitro videlo a je kaj bolje.
Glede svetilnosti displaya sta mo?nosti dve (odvisno od modela). Na levi strani ?tevcev armaturke ima? pal?ko s katero regulira? svetilnost in s pritiskom nanjo spro?i? dnevno osvetlitev ali no?no katero lahko ?e dodatno regulira?. ?e tega nima? je mo?nost z enim gumbom zraven centralnega displeya - sicer ti pa ve? pi?e v samih navodilih.
kolk obratov pa ima motor v prostem teku, ko ti trese? A ko laufa na plin tudi trese in ali je ?tevilo obratov enako kot na plinu?
jaz sem preventivno odprl karter na 140k kilometrov, pa je bilo cedilce kot novo. Tam se ve? ?asa nalagajo delci ne, ne more? re?t da se mi bo zapolnil zdaj, pri naslednjih 40k kilomterih?
A ma? 120 konjsko dizelco? ?e je odgovor, da potem je velka verjetnost, da ne bo? mel te?ave z zama?enim filtrom. Pri 136KM so zaradi teh zani? podlo?k v karter prehajale vse vrste svinjarije in ma?ile filter. ko pa se 1x podlo?ke menjajo pa tudi s filtrom naj ne bi bilo ve? te?av.
To pa res dolgo traja, meni nekje v dveh sekundah zazna tunel in preklopi armaturko na ro?ni na?in - ker imam xenone si pa? ne morem ?pogat z ledicmi, ker mi bo xenone zjebalo, ?e jih bo za vsak tunel pri?igal in uga?al.
Je pa tudi res, da ?e ?tarta? v kak?ni gara?ni in pride? ven na sonce pa je ?ist zmeden in rabi v?asih kar 5-10 minut, da mu skonta, da bi lahko preklopil na dnevni na?in. Tko, da o?itno je vsaj ta del "feature" in ne "error", kar pomeni, da ne bo? mogel popraviti ampak le zamenjati s kak?nim aftermarket sistemom.
a bi lahko naredil ka?no fotko da si tole malo bol?e da predstavljati? Druga?e pa ja otrok biti je cool zadeva.Sam sem enkrat natankal vodo v tank z bencinom
Pa so te tastari kej naklestili?
Druga? pa Slivka, kup otroku druge barvice ma sej se hecam... v glavnem, ?e barvico vidi? al pa tudi, ?e samo sklepa? kje je jo poskusi potegnit ven s kak?nim sesalcem za prah. ?e je premal vleka si pomagaj tako, da vzame?, kak?no debelej?o a pro?no slamco in jo namontira? na koncu cevi za sesalec ter poskusa? na ta na?in "ujeti" izgubljeno barvico. ?e je globje samo podalj?aj slamc o tako, da zraven nalima? ?e eno.
najbolj?e slamce so tiste, ki imajo rebrasta kolena tako, da se lahko kar globoko stegne? v notranjost zra?nika.
A ve?, da pametnjakovi?i svetujejo, da temperatura klime ne sme biti nastavljena ve? kot 8 stopinj ni?je kot je zunaj Hehe bi te rad videl pri 36 stopinjah kako ?vica? v avtu
Z novo M6 je potrebno pazit na le?e?e policaje, ?e veste kaj to pomeni.
?koda da imam karavanko, po mojem 5vratna ima ?e bolj?o lego, sam kaj ?mo dru?ina pa vozi?ki, pa nahrbtniki itd itd
?e verjame? al pa ne v 5 vratno spravi? do police/rolete ravno toliko prtljagr kot v karavanko. Razen ?e ?eli? bit nalo?e kot turk do stropa pol ima? v karavanki ve? placa.
Je razlika - BC ali range, meni Bc ka?e OK, range pa prekmalu na 0....mogo?e potrebuje par tankov, ker mislim da se prilagajka z vsakim - ?e ne tanka? manj kot 20L
To je v redu in bodi vesel, da je tako, te vsaj ne nasanka z dometom tko kot pri tisti brez DPF-ja.
Skoraj ni? ne la?e oziroma izredno malo v primerjavi s staro... jaz sem maksimalno porajtal cca 2 deci razlike med tistim, kar sem na roke izra?unal. Ve?inokrat je pa nekje v okolici enega decilitra napake. Recimo isti letnik Golf VI TDI la?e po BC-ju okoli 0,7-1,0 litra. To je tudi razlaga zakaj se razni faovejevci tolk hvalijo kolk ima njihov VW majhno porabo
Ni tolk hudo... jaz imam identi?no porabo kot sem jo imel s prej?njo Mazdo 6 brez DPF-ja s tem, da je imela 20KM manj in 30kg ve? lastne mase. Je pa res, da tisto, kar so po testih navedli kot referenco za povpre?no porabo je blo o?itno zmerjeno brez, da bi se izvajala regeneracija
Jaz z DPFjem nisem dosedaj imel niti enega problema... same pozitivne lastnosti (ni dimne zavese, ko se peljem v klanec, izpusna cev ni crna ... ) ... Ampak itak sem verjetno "posebnez", ker sploh vozim dizla
To?no tako... sem zadnji? potegnil s prstom po celem obodu auspuha tvoje Mazde in se je na prstu komaj poznalo, da je kaj ?rno medtem ko pri tisti brez DPF-ja pa je enako kot, da se gre? prvi? dimnikarja.
Hja sej glih to je fora DPF, da dima zadaj ni Ampak to ?e vedno ne pomeni, da motor sam ne kadi bolj kot bi smel zato se vse te saja nalagajo v DPF-ju in mora veliko bolj pogosto opravit regeneracijo, kar posledi?no pomeni vi?jo porabo.
Najla?je kontrolira?, kdaj se regeneracija izvaja, tako, da spremlja? na BC-ju trenutno porabo. ?e je ta nekje 2-3 (pri po?asni vo?nji ?e bistveno ve?) litre vi?ja kot bi bilo normalno se verjetno ravno takrat izvaja regeneracija. Vidi se tudi pri zaviranju z motorjem, kjer bi morala poraba biti 0,0 vendar, ?e traja regeneracija je spet nekje md 2-3 litre saj kuri nafto za se?ig saj v filtru.
Druga?e vidi? tudi tako, da ?e se ustavi? in ugasne? motor se iz predela, kjer je DPF filter (spodaj nekje pod voznikovimi nogami) sli?i pokanje kovine, ki se ohlaja saj se med regeneracijo filter segreje preko 500 stopinj.
Kako pogosto se ti dela regeneracija? Lahko je kaka te?ava z EGR ventilom in preve? kadi pa rabi pogoste regeneracije. Po moje hitreje kot po 200 prevo?enih kilometrih se ne bi smela regeneracija vklapljat. Poraba pri postopku regeneracije DPF filtra pa je nekje 2 litra do tri vi?ja kot normalno in to je lahko vzrok pri tvoji kr visoki porabi.
?e si uspel pumpati tam na filtru in ti je uspelo pritisnit pol je ziher to, da nafte ne dovaja do filtra. Tistga gumba ne more? pritisniti (je ?ist trd), ?e je nafta v sistemu.
A si ziher, da ima? nafte v rezervoarju dovolj? ?e si se ravnal po BC-ju in dometu, ki ti ga ponuja in je kazal ?e 100km dometa verjemi, da ti je zmanjkalo nafte.
Sajsi verjetno kar zadel... oljni obro?ki ti ?e pu??ajo. Glej, ?e ni velike porabe olje je po moje brez veze rihtat, sploh, ?e je kompresija v valjih normalna.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa dobr no, sej ga ne rabi? spravljat v ?e slab?o voljo... dejmo ugotovit kaj je narobe, ker to ni normalno pa ne glede na to, da ti dieslov pa? ne mara?. Se pravi je nekje en vzrok sam ugotovit je treba kje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani