Zadnje ?ase sem bil veliko odsoten, ?ez praznike, ko sem bil doma pa mi internet ni delal . Hvala za nasvete, sm probal tole z lu?mi in res v drugo ne ropota, tako da je zgleda glasen motor?ek za lu?i . Sem si kar oddahnil, ker sem mislil, da je kaj narobe z loputo za zrak, kar pa verjetno nebi bilo poceni. ?e ankrat hvala YavarYe X6V6.
Loputa za zrak je na zajlo in ni elektri?na in sploh ne more ropotat, ?e pa bi crknila(kar se ne bo zgodilo) pa ja super duper pocen ker NI elektri?na.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
sem pa naredil ?e en preizkus. Senzor sem pobral ven, avto v?gal ter opazoval nitko, ki naj bi ?arela. NI? tema nitka ob delovanju motorja ne ?ari. Ali lahko s tem potrdim okvaro senzorja?
Tista nitka ne ?ARI ampak je samo topla topa lahko prever? z ir brezkontaktnim termometrom, potem bo? videl razliko. Nitka pa je titaq samo za temperaturo vstopnega zraka in ni nevemkolk pomembna, ker imajo navori ?e eno tipalo za temp predno gre zrak v motor.
Druga?e pa daj sliko, mogao?e je isti kot ga imajo ostale mazde, in enega imam doma.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ali ve kdo kako se nastavi predv?ig. Imam elektri?ni v?ig in ni platin. Zdaj ko sem zamenjal celotni frtajler sem ga postavil tako kot je prej bil star. V?asih so to po?eli tako da so dali motor v fazo in nato z 12 voltnim prizku?evalcem ... a je to mo?no sploh ?e nima? platin.
Ne ni mo?no.
Samo stroboskop te re?i, ali pa nekdo ki ma obilo ob?utka in odli?no sli?i.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
@YavarYe X6V6: Glede na to, da se o?itno spozna? na te zadeve... slu?ajno pozna? koga, ki bi mi v primeru ponovnih te?av pogledal in malo spucal zadevo? Jaz se ravno ne spoznam na te re?i, pa bi zadevo raje zaupal komu, ki to obvlada (lahko mi sporo?i? tudi na ZS).
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
A to velja tut za nas k mamo DPF? Pri nas je te?je ugotovit al je EGR al ne..ker se tko al tko n? ?rno ne kadi zadaj . Razen, ?e bi se regeneracije naenkrat spro?ale bolj pogosto..
DPF navori imajo popolnoma elektri?en EGR, ne DPF pa imajo podtla?ni sistem(podtlak odpre ventil) EGR, ventil in odprtje pa ?e vedno nazira elektrika.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani