Pa si ziher, da acu umira? Kaj pa če bi ga poskusil napolniti čez polnilec?
Mah, bom videl sedaj par dni. Če bo še kašljal gre ven in nov noter. Ni trte mrte. Ne maram, da me avto heca in nikoli ne vem, kakšne muhe bo imel ta dan.
Če pa se odločiš za neoriginal, preveri v navodilih, kater tip potrebuješ in pokliči v na primer GMT (ravno danes sem na Facebooku videl obvestilo, da ti tudi dostavijo akumulator, zato jih omenjam).
Edit: Kot je že Jest povedal pa imaš gor link za postavitev sistemov nazaj v pravilno stanje.
Se pravi, da bi lahko tudi sam to menjavo opravil, če imam nekaj pojma o "šraufanju"?
Tako na bratovem avtu, se je zamenjala spodnja veriga in vodila Oz. Napenjalec, zamenjane podlozke ?ob (zadnji ?as ker so ?le komaj ven tople), zamenjamo sito oljne ?rpalke (na pol zama?eno, tlak je bil pa ?e vedno v normalnih vrednostih). Sedaj sledi ?e ?i??enje sesalnega kolektorja in pritegnitev ?ob in potem bo tudi poraba verjetno padla.
Pa ljudje, avto je stro?ek. Ni to samo benzin, redni servis in to je to.Ob?asno je potrebno kupiti gume(dobre gume), akomulator, zavore, diski in tu spada tudi drag velik servis.To je pa? potrebno narediti pa naj stane kolikor stane.
Se pridru?ujem spektru, da ni ?ans da ogrejete hladilno teko?ino na 50?C v 15s, js sm pri prej?nji SykactivD ?ele po 3-5km meu nad 50 v "zimskih ?asih". ?e pri bencinarki zej dolgo ?asa rabi da ogreje nad 50 stopinj pri zunanji temperaturo od 0-5?C.
Mogo?e jo pa kdo fenom prej ogreje, predn jo ?tarta
In ja definitvno ni normalno, da ta warm up process traja ve? kot 15s, poleg tega pa ?e smrdi ...
A nisi prebral, kaj sem napisal, da pod 10?C se to ne dogaja. Se pravi, pozimi tega nabijanja v obrate ni!
Danes je bilo pri nas 17?C in sem ?topal, koliko ?asa traja to nabijanje obratov.
Torej, to?no 20 sekund, ni? ve? in ni? manj in temp. je narasla resda manj kot na 50?C ampak na enih 35?C.A ?e po dvesto prevo?enih metrih je bila temp. na 50?C, kot sem napisal enkrat prej.Tako da ja, temperatura vode se hitro dvigne.?e pa traja to le 10sek. kot pravite nekateri, nekaj ni v redu. Normalno je do nekje 30 sek.
Sem malo pre?ekiral italijanski forum in je kar nekaj zapisov na to temo. Ve?inoma ro?ni menjalnik. En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.
Okoli 10s je normalno. Segreva se katalizator ne voda. Voda se v teh 10s ne bo segrela.
Sej sem napisal, da je to zaradi katalizatorja. Voda pa se tudi posledi?no segreje. Ko speljem, je pri meni temperatura vode ?e okoli 50?C.Tudi gretje za?ne pozimi delati zaradi tega prej.
Pri nas ni 30s. Je bistveno dalj ?asa. Poleg tega smrdi..tako, da mora? po v?igu gara?o prezra?iti. Tudi s temperaturo okolice ni povezano. Neglede na stopinje,se to dogaja. Najbolj ?udno je, da se lahko ponovi. Motor zalaufa, se ti obrati porihtajo, torej padejo na nekje 900, pa ob ponovnem zagonu po kratkem ?asu (miruje mogo?e pol ure) spet isto...
Mislim, da so se tu poklopile dve stvari, hladen v?ig in regeneracija. Pri regeneraciji pride do smrada, ko dpf filter se?iga saje. Najbr? ne po?aka?, da dokon?a regeneracijo do konca in ugasne? avto. Ko ga ponovno v?ge? se nadaljuje in ?e naredi? veliko takih kratkih vo?enj se to stalno ponavlja. Kar se ti?e obratov, je normalno, da se tudi drugi? isti dan zgodi enako. Razen, ?e je motor ?e topel in ga kmalu v?ge?. Takrat se to ne bo zgodilo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mah, bom videl sedaj par dni. Če bo še kašljal gre ven in nov noter. Ni trte mrte. Ne maram, da me avto heca in nikoli ne vem, kakšne muhe bo imel ta dan.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani