Lepo, da si zadovoljen z njihovimi zlatarskimi cenami. Recimo pri rednem servisu bi bilo priporo?ljivo, da ti zamenjajo filter nafte. Pa ti ga ne, ?e ne zahteva? tega sam. Pa ima? lahko pozimi, ko je res mraz te?ave.Mislim, da je bila to moja te?ava na smu?anju letos, ko je za?el cukati. Jaz bom od sedaj, ko ni ve? v garanciji, vozil avto k mojemu mehaniku, ki mu zaupam. Pa ?e material dobi 20% ceneje kot jaz.Olje dobi? itak poceni preko neta sam servis pa me pride 30? za delo.Ob?utno ceneje in kvalitetnej?e pridem skozi.
Res je, ljudje tam so super prijazni, hrana da ne govorimo.
Mi je pa ?al, da tega ne morem re?i za nekatere od "na?ih" smu?arjev.Videl sem enega prepotentne?a, ki se je zaletel v angle?kega smu?arja. Zaustavil sem se ob njiju in Angle? je potarnal, da se je "na?" cel ?as obna?al prepotentno na smu?i??u in se kar zaletel v njega od zadaj. Opazil sem, da je na? smu?ar precej zaudarja po alkoholu.Sicer ni bilo nobenemu ni?, vsaj resnej?ega ne, a vseeno. Ostali smu?arji so poklicali carabiniere na smu?i??u in upam, da so lepo poskrbeli zanj.
Tudi v vrsti na vle?nice so se nekateri na?i specialci prerivali, glasno debatirali in se nespodobno obna?ali.Te je v?asih kar sram, da si iz iste dr?ave kot tej modeli.
Jp,canezei poznam; ?el lani iz cortine preko Passo falzarego v Arrabo in preko Pordoi v Canezei - P.Fedaia-Caprille- Passo Giau-Cortina. Si ne predstavljam kako izgleda ko je sneg, ampak Ziher je fenomenalno...
Ja, zame je to najlep?e smu?i??e.Snega je vedno za izvoz, kamnite gmote okoli?kih tri tiso?akov pa spektakularne za videti.Povezanih je veliko smu?i??, Sela ronda, skupaj je 220 km skrajno urejenih in ?irokih smu?i??. To je res raj za smu?anje pa tudi, da res da? mo?gane na pa?o.Se spla?a to do?iveti...
To je tam nad Passo pordoi, k se gre (lahko tudi) z gondolo gor? Nisem bil; s specialko se ne da .
Je pa tam na poti iz Caprille na Fedaio na levi strani en lustn kamp, tako da tele konce kar dobro poznam. Sicer je pa meni najljub?i prelaz na tem obmo?ju ?e zmeraj Giau...
Sicer s specialko ne more? na gondolo in vrh, se pa lahko pripelje? do tja (smu?i??e Canazei).
Na reg. sploh nisem pomislil. Zdi se mi, da je res ravno takrat potekala in so bili min. obrati, brez gasa. Sem pa tankal to super druper omv nafto, ker naj bi bila bolj?a za nizke temperature. Boss,zna bit to, ker je bila poraba ve? ?as na nuli. Verjetno vsi dejavniki skupaj in je pri?lo do cukanja. To je bilo samo parkrat, nato sem mu malo odprl du?o, da se je razpihal.Bom sledil.
Danes smo se vra?ali z smu?anja.Moram povedati, da je v Dolomitih za razliko kot je pri nas pomlad, prava zima z no?nimi temperaturami do - 10?C.No, in danes se vra?amo preko prelaza passo Fedaia, preko 2000m vi?ine in normalno, da se potem pol ure spu??a? v dolino. No, ko smo pri?li v dolino v mesto in je bila omejitev 50,sem opazil, da mi rahlo cuka avto, ko dodam gas. In to v drugi in tretji brzini. Malo sem se ustra?il, ker smo imeli do doma ?e ?tiri ure vo?nje.Temperatura motorja je padla na 80?C,kar se mi zdi normalno glede na to, da je bilo tudi danes - 6?C in smo se stalno spu??ali. Kaj bi lahko bil vzrok, to, da je avto tri dni stal na tak?nem mrazu, dolgotrajno spu??anje brez gasa, kaj drugega?
Kolk freakov pa pride z merilcom laka. Ok ne recem za avto 30-40ke, ampak cez par let k bo avto vreden cca. 20.000e pa dvomim. Bi bil pa to drag sport in vprasanje ce bi bil odtenek popolnoma isti glede na to, da je ta barva kar zajebana za strihat
Res je te?ko zadeti ta odtenek in, da je vse isto pod razli?nimi koti in svetlobo. Sem se pogovarjal z enim res dobrim pitorjem in je rekel, da mora? tukaj delati hitro in natan?no, da ispade dobro. Tudi on se boji teh barv kakor tudi razne perla barve, ki jih mora? nana?ati z pi?tolo vedno v isto smer zaradi odboja svetlobe.
Sploh pa te, ki pridejo v Slovenijo, so pomoje preko Mazda Austria... torej bi morali tudi Avstrijci imeti enako gnile
Sej pravim, Nem?ija first, ostalo je bolj tako-tako.
Bomo videli, kako se bodo kaj "na?e" nem?ke odrezale skozi ?as.
Sicer pa, da vas potola?im, danes sem imel vi?ka ?asa, pa lepo sonce je bilo, pa sem malo iz firbca pregledal parkiranje avte na parkiri??u. In kak?en je moj zaklju?ek? Najbolj so popikani volvoti in fordi, takoj za njimi audiji in BMW,tudi ?rni mercedes je bil prere?etan od kamen?kov, ?e najmanj so se mi zdele poikane ta nove kie.Sicer ne vem, koliko je bil kak avto star, a sem gledal samo novej?e modele. Je pa tudi res, da se najmanj vidi na svetlih barvah (bela, srebrna, kaka svetlo siva), najbolj pa na ?rni, rde?i, temno plavi. Vse te nove barve so eko isti ?morn, tudi Porsche uporablja enako. Mogo?e je razlika pri njih edino ta, da polakirajo tri, ?tiri roke prozornega laka na koncu,pri nas pa eno tanko.
Moja avstrijska 6 pa je bila vsa rjava po podvozju, avto skoraj ni? vo?en (2018 ob nakupu 17.000 km), nem?ka (pri 20k naprej uvo?ena v Avstrijo) pa je bila pri 60k kot nova. V Avstriji je ve? soljenja cest, verjetno je to razlog... poleg tega pa lahko da so prve GJ 2012 oz 2013 premalo za??itili.
Nem?ija je prva liga za avte, austrija je tam kot mi, zatorej slab?a kvaliteta. Torej dr?i moja teorija.
Zdaj smo pa spet tam, kjer stalno poudarjam, da niso vsi avti za vse trge enaki. Za nekatere trge so zahteve ve?je(bolj?a za??ita,bolj?a barva) in tukaj mislim, da je enak problem z barvo.
Samo, a bo pobarvana kot original?... bo pravi odtenek?... ne bo pomaran?asto vse skupaj? Za cel avto barvati morajo bit res mojstri in pol.Tukqj na koprskem je edino en pitor, ki bi to res znal pobarvati, kot se za gre.
oh ja ?e vidim, glavno temo naslednjega meetinga ... ?tetje pikic na barvi in ugotavljanje kera barva je najbolj vzdr?ljiva
Drga? pa to kdo jih ma pa kdo jih nima ... to je ful odvisno kje se vozi?, AC po mojem sploh ni problem. Najbolj problem so 3-4 razredne ceste kjer za vsak drek sipajo z ?udrom ... tam je pa katastrofa. Zdajle so se mal umiril, ampak pred mesecem sm pa klel ko marija.
Kot pravi?, odvisno kje vozi?. Jaz imam po treh letih in pol nekaj pikic, ki me ne motijo niti malo. Vsake toliko malo ritokiram in gasa.
Ja rde?a soul red barva je za en drek, kar se kvalitete ti?e. Ne vem kako je s tisto ma?in sivo, ampak recimo moja (titanium), ki je bolj klasi?ne sorte nima te?av. po 4500km (ve?ina po AC) ?e nimam niti ene pikice pa sem avto kar podrobno pregledal pretekli vikend, ko sem ?estko opral.
He, He, to bo? povedal ?ez kako leto, kako bo. So ?isto vse barve enake, le da, se na rde?i to ?e bolj pozna. Kar se ti?e barvanja celega avta, kot je napisano zgoraj, jaz ne bi nikoli ?el v to.Pri prodaji avta bo barva na debelo gor (2x red soul barva) in to se bo opazilo z merilcem. Pa razlaga potem kupcu, zakaj se je cel avto barval.
Mislim, da mi, katerim avto samodejno ne zabremza ob opozorilu, dovolj hitro sami zaustavimo, ker smo zbrani in gledamo na cesto.Skoraj se ti ne more zgoditi, da ne bi sam ustavil avta, razen, ?e kaj ?ari? po ekranu(avta ali telefona).
Ja js sm meu izku?njo na M6 2019, da ko sm meu na blizu, da mi je sama za?ela premzat, takoj z opozorilom.
Zdej mam na far in se mi ?e ni zgodilo, da bi sama premzala, me pa opozori seveda, da naj premzam. Zame je to dost bolj?e, ker pa? ve?, da ?e ni? ne nardi?, da bo premzala in se lahk pripravi?, oz. prepre?i? tako nasilno premzanje.
Meni je tudi v redu tako,da lahko sam reagiram.Manj,ko se avtomatika me?a v mojo vo?njo, bolje je. Zato pa jaz nimam raznih opozoril za prevo?ene ?rte, pa opozorilo za utrujenost...
Kaj ro?nim menjalnikom tudi bremza? Jaz imam 6ko 2017 in ima kao city brake do 80km/h. Ker do sedaj se mi ni je pa ze piskal avto in na hudu se je ipisalo brake! bremzal pa sam ni.
Moja oktober 2016 enako. Opozarjala ja. bremzala sama ni. Najbr? so izdelane za nem?ki trg malo bolj poslu?ne, pa ne delajo ni? brez komande.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In potem se meni ?udite, ko odsvetujem to dextelia olje za na?e skayactiv dizle.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani