Skoči na vsebino

Ta naprava stane toliko, da nimajo niti za eno skupaj. Kje so pa vsi tehni?ni skupaj?

To so besede kolega, ki je vodja enega centra AMZS.

Po njegovih besedah vsaj ?e deset let tega ne bodo merili pri nas. In takrat se bomo ?e vsi vozili okoli z kariolami.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moja ima ?e original gor ate plo??ice, za diske ne vem. Mo?no je, da jih montirajo za nem?ki trg? Za modele kizoku in kizoku intense? Kako je z ostalimi, ki ste uvozili avte iz Nem?ije? Za mojo lahko zatrdim, da delujejo bremze v nulo in zelo efikasno. Mogo?e je, da so za slovenski trg druga?ne in bolj boge.

Janez, ne omenjaj drugih motorjev, ?e vemo, da so Mazdini najbolj?i. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Saj si sli?al tudi od nas pohvale za te nove in stare dizel motorje. Vedno mora? vpra?ati na tistem forumu, ki je merodajen, v tem primeru na?.

Zunaj pa itak sli?i? mnenja kav? strokovnjakov, ki v mazdah niso niti sedeli najbr?.

Kolega, ki je imel v?asih Mazdo 6 in je vmes imel kup drugih znamk, pravi, da je bil to edini avto, s katerim res ni imel problemov.In z njo, dizel seveda, je naredil 280000 kilometrov.Sedaj jo vozi njegov sin in je trenutno na 370000 kilometrih in kar gre in gre...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@aless.Kon?no eden, ki je objektivno napisal glede obeh motorjev.Povzetek:

-niti dizel niti benzinar ne marata najbolj kratkih relacij.(neodlo?eno)

-v obeh motorjih se nabira gorivo v olju. Zato pravim, da je bolje menjati olje vsakih 10000 km, kot ?akati na redni servis, ?e delamo veliko kometrov(neodlo?eno)

-redni servisi, pribli?no enaka cena, mogo?e je kak filter nafte ve? (neodlo?eno)

-he, he, poraba.Tu ni debate o zmagovalcu. (1:0za dizel)

-navor, :) (2:0)

-krivulja mo?i(3:0)

-pospe?ki,mogo?e malo bolj?i benzinar(3:1)

-zvok, niti benzinarka niti dizelca nimata bogve kakega zvoka,

-udobje na dolgih poteh, dizel, manj menjavanja in manj napenjanja. (4:1).

Vidimo lahko rezultat, in je jasen, kdo je zmagovalec v direktnem dvoboju. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sem ?e napisal enkrat, pa bom ?e enkrat.

Relacija 5 km v eno stran, mazda5 diesel 110 konji?ev, poraba 8 l.

Relacija 5 km v eno stran, mazda6 bencin 150 kolni?ev, poraba 8 l.

Se pravi, ista relacija, isti voznik.

Servis za mazdo5 bil 350?+, za mazdo6 pa med 200 in 250?, oba enkrat letno. Govorim o poobla??enem servisu.

Je pa res, da je na relacijo petica pri?la na cca 5,5 l, ?estica pa na 7 l.

Da ne govorim o ?iv?nosti zaradi lu?ke od filtra na mazdi5. Sedaj pa ne razmi?ljam ve? o regeneraciji...tudi to ?teje in je nekaj vredno...?ivciranje ima ceno...

Novega avta z diesel motorjem ne marm, pa tudi ?e delam 500 km dnevno...jebe se mi za krivuljo.

Je diesel pri hi?i, ampak brez filtra, mazda6 04 letnik. Ima 312000 km, pa bo letos ?la v Rusijo...in Tur?ijo mogo?e...

Za mazdo 5 je ta dizel malo pre?voh in je 8 litrov absolutno preve?. Moja stara 6-ka ima povpre?je 6.5l.Nova bi imela samo na tej relaciji po 5 l/100.Se pravi, bi bila razlika 3 l in sem ?e malo vzel povpre?je 7,5.Prihranek je na leto ?e ve?ji na ra?un dizla.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Seveda, da zadostuje.?e se ne bo regeneracija v enem ciklu kon?ala, se bo definitivno v drugi vo?nji.To so idealne vo?nje za dizel. Pri gorivu bo? prihranil nekje 300? na leto napram benzinski opciji, ?e ra?unamo povpre?je tvoje 6 l/100,benzinarke pa 7,5l/100.

Zmaga za tvoj ?ep, pa ?e vo?nja z manj stresa. :)

S to regeneracijo ?e malo pretiravamo vsi po vrsti in ji pripisujemo prevelik pomen.

Moj sodelavec vozi cx5, vozi se vsak dan 1 km v slu?bo in nazaj, v?asih naredi kak?no dalj?o vo?njo.?e nikoli ni imel problemov z dvigom olja ali kak?nih drugih. Izgleda, da je to res re?eno z novej?imi posodobitvami softwerja in ne bo ve? tak problem, kot je bil pri prvih modelih.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred leti sem govoril z direktorjem ene ve?jih naftnih dru?b v Sloveniji in mi rekel, da so zgodbe o tak?nih in druga?nih vrhunskih oljih v glavnem komercialni nateg.Vsa olja naj bi naredilo 3 do 5 tovarn na svetu, ostalo so kao ?ude?ni dodatki, tako da je med olji (seveda enakih specifikacij, npr. 5-30W) morda le nekaj % razlike,

 

Se ?e spomnim, ko so mi pred 12 leti na servisu v Hondo 2.2. CTDi dali olje in mi ga zara?unali 29 ?/l. Potem sem malo razlskal ... in ugotovil, da je moj servis olje nabavljal po 18?/l, dobavitelj pa ga je kupoval po 8?/l. Tako je takrat to ?lo. Od takrat naprej sem v TAPOSU kupoval OPEL DEXOS2 5W30 po 5 ?/l in moja Honda diesel ?e danes pri 250.000 km prede kot nova, vmes pa nobenih te?av z motorjem.

 

lp Janez

Sej na mazda servisu ti tudi ra?unajo 19? za liter. Isto original olje je 7? na mimovrste ali drugih podobnih prodajalnah.

Moje izku?nje z olji so, da nekaterih olj popije avto ve?, drugih ni?. Res je, da je le par firm, ki izdelujejo olja a je nekaj razlike v kvaliteti.

Sicer so majhne a vendarle.

Jaz zase vem, da ne bom ve? dajal dexelie v avto.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hvala LabiGT, za olje in podobne stvari pa vedno pravo?asno poskrbim ...

Olje raje menjaj pogosteje kot pa, da ?aka?, da naredi? 20000 km. S temi podalj?animi intervali menjave olja so naredili medvedjo uslugo motorjen.Olje ni tak stro?ek, da bi se ?paralo na njem. Aja, pa kvalitetno olje uporabljaj,kar ne moremo ravno trditi za to, ki ga priporo?a Mazda. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Alex, seveda je mislil obratno ker se samo dizelce pripeljejo z vlecno sluzbo. Bencinarji se normalno pripeljejo in je ponavadi potrebno zamenjati samo kaksno zarnico ali kaj podobnega :D

V bistvu ima? skoraj prav, da je ve?ina dizlov. Ker ?e pogleda? prodajo, so benzinark prodali-obe dve. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moja je pri 207.000 km, dela bp. Ce je avtomatik, ji zamenjaj se olje in filter v menjalniku.

Lepo povedano. Tej miti o slabih mazdinih dizel motorjih so kr neki. Ve?inoma o tem modrujejo tisti, ki ga niso nikoli imeli. Pa fejsbuk strokovnajaki.

?e gre? na bilo kateri avtoforum ima? pod rubriko te?ave najve? objav. Pri mazdi je tega kar manj kot pri drugih.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz menim, da ni veliko razlike pred fl in po fl 2015, kar se motorja ti?e (seveda ?e je bila odmi?na ?e menjana pri stari), edina razlika je, da imajo mlaj?e ve?inoma precej manj kilometrov, posledi?no manj te?av. Edino turbina oz. loputa, ki preusmerja pline med turbinama naj bi bila izbolj?ana (tema na forumu, takih primerov glede na tuje forume ni malo) ampak ne vem kako zanesljiv je ta podatek. Prav tako ne vem ali so veri?ni pogon oljne pumpe kaj nadgrajevali, se tudi dogaja, da gre motor v ... zaradi odpovedi mazanja.

Pogovarjal sem s vodjo mehanikov na uradnem servisu v Kp, ki je mimogrede tudi moj znanec in je zatrdil, da so vse najve?je te?ave z FL na motorjih odpravljene. Tudi te?ave z dpf filtrom in dvigom olja.Smejal se je in rekel, da ko pripeljejo mazdo 6 na vle?nem vozilu takoj ve, kaj je narobe. V 99% ?ene voznikov pogre?ijo gorivo in tankajo dizel gorivo v benzinarja. Najbr? mislijo, da bodo kaj navora pridobile. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ne vem, kaj so za vas dobre bremze. FL ima spredaj ve?je diske od stare in bremze delajo zaenkrat v nulo.Kaj ti pomagajo bremze od porsheja, ?e za tabo vozi star clio in ima zavorno pot 300 metrov, ko mu enkrat zablokirajo kolesa.Za normalno vo?njo so bremze o.k in ker je tu ve?inoma govora o dizel variantah, itak pravijo, da so to avti za starej?e ob?ane za ob?asne izi nedeljske izlete. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ne vem, meni primejo bremze super, kar bi bilo ve? je preve?.Ko sem imel pe?oja, so peijele kar naenkrat, tako, da te je nalepilo na ?ipo, ?e nisi bil pozoren. Verjetno se to smatra kot bremze, ki dobro primejo. To je bil ?isti polom od bremz.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

jao, kere komplikacije...

V bistvu je ful enostavno. Ko vozi? po avzotesti gre? in pika. ?e prav pomislim je to vseeno manj komplicirano kot pri benzinarju, ko ne ve? v katero brzino bi dal v klanec ali v ?etrti? v tretji? mogo?e v drugi?

Ne, v drugi bo 5200 obratov... preve?. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz to kontroliram tako, da si nastavim na B ?tevcu kilometrov na nulo, ko je konec regeneracije. Po pribli?no 220-250 kilometrih se bo izvajala ponovno, tako da vem, da je ?as za novo regeneracijo. Pri mojem avtu traja nekje 12 km normalne vo?nje.?e opazim, da se pravkar izvaja pa? ne ugasnem avta ampak se lepo odpeljem en giro(krog) po hitri cesti in po?akam, da se regeneracija kon?a.Lepo poslu?am malo heavy metal in u?ivan. Zdej, ?e sem na avtocesti in grem tankat ali se ustavim, ugasnem avto in se, ko speljem, regeneracija nadaljuje. ?e bi pa to po?el v mestu in ugasnil avto, pa se peljal en kilometer, pa ugasnil avto, pa zopet en kilometer je to strup. Nivo olja bi se dvignil, ker bi vsakokrat neizgorela nafta kon?ala v olju. Posledi?no je olje vedno slab?e kvalitete(itak je dextelia olje ?e v osnovi bolj bogo, z temi dodatki nafte pa postane bla?ena vodica).Zna se zgodit, da mora? zamenjati olje ?e po pol leta ali 10000 km, mo?no tudi prej.

Po FL teh te?av ni ve? zaznati in ni problemov z dvigom.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.