Vsako olje z pravimi specifikacijami je dobro in ne bo ma?ini ni?. Sej niso Mazdini motorji nek nasin izdelek, da potrebujejo to?no tako olje, kot oni predpi?ejo. Se pravi, ?e bi mazda priporo?ala toyo gume, bi bile samo te prave in nobene druge.Vedno,ko ti nekdo nekaj turi na silo, se jaz tega izogibam.Imam opravka z dobavitelji in vem, kako to poteka in kje je bit vsega skupaj.
Letnik 2018 je...Kaj jaz vem, pravijo, da je to zaradi ?i??enja dpf filtra in, da je to normalno, a meni ne izgleda tako
Tako pravijo Mazdini in?enirji:
After a cold start, the regulator valve and the wastegate valve are fully open to enable the exhaust gas to flow through the turbochargers without loosing much exhaust gas heating capacity. Also the VVL mechanism slightly opens on exhaust valve per cylinder during intake stroke in order to recirculate a certain amount of high temperature exhaust gas back to the cylinder.
This is for early activation of catalytic converter and improved gas purification. This does not indicate defect of the parts.
Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.
Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.
Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.
Pa ?e tole:
Skyactiv Technology Tips
Have you noticed that your engine sounds different on some cold mornings? If so, you're hearing a unique piece of SKYACTIV combustion technology at work. The Accelerated Warm up System (AWS) uses higher engine RPM (about 1500 rpm) and a different combustion process to quickly warm up the catalyst for cleaner exhaust emissions. Listen closely and you can hear the engine sound get quieter and the RPM drop when the catalyst is up to temperature (this takes less than 30 seconds after a cold start).
NOTE: You don't need to wait for this warm up process before driving.
Tale motor se, tam nekje pri 1900 obratih pri konstantni hitrosti v nizkih prestavah, ne po?uti najbolje. Pri pospe?evanju ne bi smel cukat pri konstantni hitrosti pa je bolje, da pri tej hitrosti da? ?e v ?etrto ali celo peto.
Se strinjam. Meni se je to tudi zadnji? dogajalo,ko se je izvajala medtem regeneracija. Ko sem dal v vi?jo brzino je cukanje nehalo.In, ?e si prej spu??al ?e po klancu navzdol brez gasa je to toliko bolj verjetno. Je pa zoprno, ko je omejitev 50/uro in majhen klan?ek navzdol in ne more? dati v ?etrto, ker si takoj prehiter.
@alex: dokler se temperatura cesa ne dvigne ma 50? motorja?
Ja.Ampak to ni poglaviten namen. Segreva katalizator.
Jaz tudi pravim da ni normalno da mu dela to eno minuto.
Sej ni eno minuto. Traja pa? toliko ?asa,dokler se motor ne segreje. Opazujte kazalec temperature, kako se dvigne na dolo?eno temperaturo.Verjetno je to pri enih motorjih hitreje pri drugih traja malo ve? ?asa. Poleti se to ne dogaja.
To je normalno. Ko je temperatura pod 10?C nekje, se to ne dogaja.To "nabijanje" naj bi trajalo toliko ?asa, dokler se temperatura ne dvigne na 50?C.Takrat obrati padejo na normalno vrednost. Je dobro po?akati in ?ele potem odpeljati.Ni ni? narobe, samo gasa.
?eprav bi jst priporo?al bolj 5w30, ker Mazde rade me?ajo gorivo v olje in posledi?no postane olje redkej?e.
Res je bolj?e 5W30.Jaz nisem opazil nobenega dviga nivoja olja pri nobeni menjavi do sedaj. Olje vedno na max in to od menjave so naslednje menjave. Najbr? posledica, da vozim Mazdo na kratke izlete, ko se dela regeneracija in ne uga?am takrat.
Kaj pa vem. Mojo skromno mnenje je, da je bilo delovanje motorja in ostalih pomoznih sistemom optimizirano na original Mazda olje (po starem Dexelio). Iz tega stalisca bi lahko z menjavo proizvajalca naredil vec skode kot koristi.
Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk
Noben motor ni optimiziran za nobeno olje. Mazda je pa? partner Francozov, ki so ponudili najni?jo mo?no ceno.
Olje je pa? v redu in ni? ve? in gre skozi zahteve mazde za normalno delovanje motorja.
Verjetno bi si ?eleli kakega bolj?ega dobavitelja a cena in trg pa? prevlada. Zato tudi cena 7? za liter dextelia olja.
To je podobno kot pri pohi?tvu, ikea je tudi pohi?tvo a je veliko bolj?ega na trgu. Je pa poceni...
Total olje je o?itno zadosti dobro za bolj specialen Aston Martin, tak je zadosti dobro tudi za Mazdo.
Hja, pol pa ko je kaj narobe z ma?ino, pa mi ne vemo ni?, to je va? problem.A si ti siguren, da dajejo to isto olje v aston Martin? A uporabljajo isto gorivo za dirkalnike in navadne avte?
Lepo, da si zadovoljen z njihovimi zlatarskimi cenami. Recimo pri rednem servisu bi bilo priporo?ljivo, da ti zamenjajo filter nafte. Pa ti ga ne, ?e ne zahteva? tega sam. Pa ima? lahko pozimi, ko je res mraz te?ave.Mislim, da je bila to moja te?ava na smu?anju letos, ko je za?el cukati. Jaz bom od sedaj, ko ni ve? v garanciji, vozil avto k mojemu mehaniku, ki mu zaupam. Pa ?e material dobi 20% ceneje kot jaz.Olje dobi? itak poceni preko neta sam servis pa me pride 30? za delo.Ob?utno ceneje in kvalitetnej?e pridem skozi.
Res je, ljudje tam so super prijazni, hrana da ne govorimo.
Mi je pa ?al, da tega ne morem re?i za nekatere od "na?ih" smu?arjev.Videl sem enega prepotentne?a, ki se je zaletel v angle?kega smu?arja. Zaustavil sem se ob njiju in Angle? je potarnal, da se je "na?" cel ?as obna?al prepotentno na smu?i??u in se kar zaletel v njega od zadaj. Opazil sem, da je na? smu?ar precej zaudarja po alkoholu.Sicer ni bilo nobenemu ni?, vsaj resnej?ega ne, a vseeno. Ostali smu?arji so poklicali carabiniere na smu?i??u in upam, da so lepo poskrbeli zanj.
Tudi v vrsti na vle?nice so se nekateri na?i specialci prerivali, glasno debatirali in se nespodobno obna?ali.Te je v?asih kar sram, da si iz iste dr?ave kot tej modeli.
Jp,canezei poznam; ?el lani iz cortine preko Passo falzarego v Arrabo in preko Pordoi v Canezei - P.Fedaia-Caprille- Passo Giau-Cortina. Si ne predstavljam kako izgleda ko je sneg, ampak Ziher je fenomenalno...
Ja, zame je to najlep?e smu?i??e.Snega je vedno za izvoz, kamnite gmote okoli?kih tri tiso?akov pa spektakularne za videti.Povezanih je veliko smu?i??, Sela ronda, skupaj je 220 km skrajno urejenih in ?irokih smu?i??. To je res raj za smu?anje pa tudi, da res da? mo?gane na pa?o.Se spla?a to do?iveti...
To je tam nad Passo pordoi, k se gre (lahko tudi) z gondolo gor? Nisem bil; s specialko se ne da .
Je pa tam na poti iz Caprille na Fedaio na levi strani en lustn kamp, tako da tele konce kar dobro poznam. Sicer je pa meni najljub?i prelaz na tem obmo?ju ?e zmeraj Giau...
Sicer s specialko ne more? na gondolo in vrh, se pa lahko pripelje? do tja (smu?i??e Canazei).
Na reg. sploh nisem pomislil. Zdi se mi, da je res ravno takrat potekala in so bili min. obrati, brez gasa. Sem pa tankal to super druper omv nafto, ker naj bi bila bolj?a za nizke temperature. Boss,zna bit to, ker je bila poraba ve? ?as na nuli. Verjetno vsi dejavniki skupaj in je pri?lo do cukanja. To je bilo samo parkrat, nato sem mu malo odprl du?o, da se je razpihal.Bom sledil.
Danes smo se vra?ali z smu?anja.Moram povedati, da je v Dolomitih za razliko kot je pri nas pomlad, prava zima z no?nimi temperaturami do - 10?C.No, in danes se vra?amo preko prelaza passo Fedaia, preko 2000m vi?ine in normalno, da se potem pol ure spu??a? v dolino. No, ko smo pri?li v dolino v mesto in je bila omejitev 50,sem opazil, da mi rahlo cuka avto, ko dodam gas. In to v drugi in tretji brzini. Malo sem se ustra?il, ker smo imeli do doma ?e ?tiri ure vo?nje.Temperatura motorja je padla na 80?C,kar se mi zdi normalno glede na to, da je bilo tudi danes - 6?C in smo se stalno spu??ali. Kaj bi lahko bil vzrok, to, da je avto tri dni stal na tak?nem mrazu, dolgotrajno spu??anje brez gasa, kaj drugega?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekje do 30 sekund je normalno. Ve? pa res ne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani