500? ni malo sploh, ?e ta garancija ne vsebuje injektorjev, turbin, visokotla?nih ?rpalk, DPF filtra pa verjetno bi se ?e kaj kriti?nega najdlo.
kot sem lahko prebral je notri ve? ali manj tista osnova, ki dobesedno ne crkuje - verjetno so to iz servisnih nalogov tud izlu??ili, kaj ne crkuje in to dodali v podalj?anje garancije :ne vem:
Mam eno upra?anje. In sicer mi na M3 trese sprednja leva guma od hitrosti 90km/h pa do nekje 120 km/h. Tresenje je isto kot, da guma ni centrirana ampak to ni razlog, ker so gume nove in na novo centrirane. Ali je mo?no, da bi biu lahko zvit disk in se to podobno obna?a oz ?uti.
Hvala
A ima? neoriginalna lita plati??a gor? ?e je odgovor "da", preveri ali slu?ajno potrebuje? centrirne obro?ke na sredinski luknji plati??a, ker je mo?no, da je ta luknja ve?ja od osnega zaklju?ka. ?e kolo ni ?isto v sredini vrtenja bo treslo kot zme?ano.
Imel si napako na podvozju, kar je lahko potegnilo za sabo napa?no obrabo gum oziroma nepravilno obrabljenost.
Zdej je podvozje popravljeno in zaradi nepravilno obrabljenih gum se lahko dogaja tudi to kar opisuje? in to ravno takrat, ko recimo ena od gum bolj "zagrabi" podlago kot druga, ki v tistem trenutku zdrsne. Razlika je lahko zelo ob?utna.
recimo tako oziroma bistveno bolj zaznavno kot takrat, ko uporablja? asimetri?ne gume, kjer ima? v?asih ob?utek, v to?no takih situacijah, ki jih omenja?, da zgleda kot bi avto odsko?il v levo ali desno.
Ne vem, ?e ima? zimake na svojih feltnah bi jaz poskusil zamenjat pa sprobat situacije, ki jih opisuje? kot kriti?ne. Lahko pa zamenja? samo polo?aje koles (prve nazaj in zadnje naprej), da vidi? ali je kaj razlike, predno spet razstavi? pol podvozja in ima? nove nepotrebne stro?ke.
?e 1x, ne re?em da je to 100% to ampak je pa neka od mo?nosti.
Lahko, da je te?ava z IMV ventilom ?eprav mi ni jasno kako ti motor crkne med vo?njo. A ima? v prestavi pa sli?i? kako obrati in hitrost padata avto pa se ne odziva na gas? :ne vem:
Kako pa pol motor potem sploh za?ene?? Tukaj je malce ?udno, ker lahko bi bila tudi kak?na te?ava s samo stopalko za plin oziroma potenciometrom ali pa da je kaka druga napaka na ra?unalniku. A so ti na servisu nadgradili SW?
Madona, avto normalno vle?e, mehankar pa pravi, da je fu? motor.
?e ima? realne kilometre bi ti moral motor ?e najmanj 100-150kkm zdr?at, ?e bo? upo?teval nasvete foruma?ov poleg tega pa naj ti spuca kak?en drug mehankar ?e sito za olje v karterju.
Scania malo te bom popravil - ?e kuri olje bo kadilo modro, ?rno pa takrat, ko je zgorevanje nafte slabo in se dela veliko saj.
Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu.
Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha.
A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek
Verjemi, da ne... sem kr dost gledal pa ta za DPF ni bil nikoli po 10?, vsaj ne na tej strani, razen ?e so se zmotili pa je bilo narobe ozna?eno :ne vem:
Jaz bi rekel, da je nekaj v zvezi z iskro na sve?ki. Al so sve?ke slabe, razmaki na anodi premajhni, kabli prebijajo al pa so v?igalne tuljave slabe. V glavnem iskra je pre?voh in jo bogata me?anica zalije namesto, da bi jo iskra v?gala. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
500? ni malo sploh, ?e ta garancija ne vsebuje injektorjev, turbin, visokotla?nih ?rpalk, DPF filtra pa verjetno bi se ?e kaj kriti?nega najdlo.
kot sem lahko prebral je notri ve? ali manj tista osnova, ki dobesedno ne crkuje - verjetno so to iz servisnih nalogov tud izlu??ili, kaj ne crkuje in to dodali v podalj?anje garancije :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani