Tista gumijasta cev je ob rebrih mal preparela, ni pa ?e prov luknje ?ez!
Se mi je pa stvar dans od LJ Centra pa do Kamnika iz km v km poslab?evala, pol pa sm se pr Poga?arju ustavu (o?itno je dec sovra?nik LPGja) in mi je reku, da s plinom se on pa ne misl zajebavat (da je v tem te?ava)!
Nimam pojma kva ga fuka ta voz, skratka ?ist sm ?e obupan, ker na momemte laufa normalno, kmal zatem pa so tak?ni tresljaji, kot da bi po "dveh" laufu, niti ne po treh (cilindrih)!
Je pa tko - ?e men kripa krepne sred ceste se ne sekiram kej dost, a v glavnem se z njim voz deklina, ki je v 8. mescu nose?nosti, pa glih ni zmo?na rinit skreta s ceste, tko da kaj nej nardim, jebemumatrupi?kumilumatr? :ne vem:
biv avto pr mehankarju, ta je zamenju kable in sve?ke (plin zahteva optimalno elektriko), pa se je mal vozu, pa vse ?tima.
Jz prevzamem avto, jasno se medtem ohladi, ga ?tartam, pa ?e spet "rodeo", potem grem ?e enkat do njega, mi neki okol "luftmesra" ?isti, potem avto dela. Grem do KR in nazaj brez te?av, dans zjutri pa spet (v zmanj?anem obsegu) ampak rodeo je spet ob?uten, re?mo da je zmanj?an za 70%, a vseeno ostaja!
Dec je reku da je preveru vse mo?no, kar je sumil, razen pri "Luftmesru" nima kej nardit, ker je zaprta ?katlica, tko da je predlagu al da od Dandota sposodim rezervnega pa testiram al pa ne ve kaj druzga?
Ma kdo ?e kak?en predlog, ker upo?tevala sva vse va?e predloge, razen omenjenga, ki ga ni mogel testirat!
Hvala za odgovore - mi je mehankar svetval, naj za za?etek s fenom pregrejem (k bo avto fajn mrzu) in sicer kable in pa razdelilno kapo, potem pa da bova vidla, ?e je kej na tem al ni?
Simon - plin je noter ja, ampak je treba upo?tevat, da je deklina s tem avtom od junija do danes prevozla ?e 18Kkm, od tega z LPG 16Kkm, kar pomen da ?e par tav?nt, pa je plin "pod streho"!
V zadnjih (precej de?evnih) dneh se mi je na omenjenem avtu zjutraj (bil v gara?i) dogajalo, da prvih re?mo 5 km cuka ko zme?an, to zgleda kot da bi rodeo bika jahal, ampak samo med dodajanjem plina, ker ko ga popusti? in se pelje? z enakomerno brzino (no gas spusti?, da ve? ne pospe?uje), se tut cukanje neha. Potem pa po par km pa avto za?ne normalno laufat (seveda se medtem ogreje na delovno temp.).
Naj ?e povem, da je cel ?as "rodea" avto ?e na benz, tko da ni tle veze da bi ga lih pre?altu na LPG in bi bla to te?ava?
Ziher mate kake izku?nje, kva bi to lohk blo, matr milo, ker popoldne se mi je pa potem to isto dogajal (?tart iz centra LJ), skratka ni lep?ga, gu?va petk popoudne, ura 15h, ti pa pobesnelega bika jezdi? v koloni, skratka res morala!
@Boss - veliko je pa tak?nih ki vozjo "traktor?ke" samo zato ker so IN, pa mislim da tak?nih ni malo med Janezi, ki morjo met podobn avto kot sosed, ampak nekolko dra?ji, razko?nej?i itd.!
Ne vem ampak je plin vseeno malo neroden na dalj?ih poteh, ker si kar odvisen od tega, da se pozanima? oz. lovi? pumpe kjer to majo. Je pa poceni, ni? ne re?em
Odvisno kaj je za ?loveka bolj nerodno; mjhn bl povhn to?l, al "dragocenih" 5 minut izgubljenih - men vem kaj je va?nej? (v principu)!
Pri kolegovi MX5 se je dogajalo zelo podobno (zjutraj ?e je bil avto izven gara?e je moral sklopko pumpat, da je lahko za?altov), potem pa se je vse skupaj z vi?jo temperaturo zunaj in tudi motorja, u?timalo, vendar pedal sklopke pa je ostajal precej mehak! Na koncu se je zamenjalo cilindr?ek hidravli?ne sklopke in zdej use skupej ?tima!
Tole mi je v?e? da ste mazda?i tko plinsko osve??eni!
@Boss, nisem zihr da si skoz na benzi, obstajajo tudi rezervoarji s 110 litri, kakr?nega ne pomnim da bi imel kdo benzinskega v avtomobilu! Sam imam v tojoti 70 litrski kestl (okej se ne nafila ponavad do 100 %), ampak kljub temu nardim z njemu enih 800km, kar je zame ogromno, sploh glede na bencinskega predhodnika!
Hehe bencinski al naftni lobi je ?e kako prisoten, to itak!
?oferji BMWjev (vsaj tile ki jih omenja? s foruma), so pa o?itno te?ki seljaki, mislm halo, se prav al ni pol bol?, ?e je nekdo ?e tak bud?o, da vsaj nekaj ma od tega gnara, al pa za moje pojme bo ve?ji "gospodin" ?e kej donira za Rde? kri? npr, ne me hecat (ne pa tekmovanje kdo ve? zme?e gnara za fakin benz)!
LPG naj bi bil za ma?in bistven manj ?kodljiv kot benz, ker je manj agresiven, iz tega razloga se ?ivljenjska doba motorja celo podvoji, kakor tudi redni servisi (za dvakratno podalj?an interval)!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Labi - mislm da se ti mora malo ?e ute?t!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani