Zadeva je zrela za enga konkretnega pravnika (ne odla?aj), katermu predaj vso zbrano dokumentacijo, pa jih naj pri?pona ob steno, pol pa bomo vidli kdo bo postal poni?en in ali bojo kon?no dojel, da je „kupec ? kralj“! S tak?nim odnosom do strank namre? lahko kar „?tacuno“ zaprejo, ker jih nih?e niti povohal ne bo ve?.
Glede aktualnega servisa (predvidevam da je BTC), bi ti mogo?e priporo?il, da gre? ?e na kakega drugega (samo k Mo?niku ne, a ne Ajvar), pa morda kaj uspejo ? ve? glav ve? ve, baje!
Moram te pa pohvalt, da si se dobro lotil celotne zadeve, v kolkor se bo ?e zakompliciralo (treba met vse dokumentirano, magari slikovno gradivo), edino tako je lahko kaj uspeha in v tem primeru ga mora bit in ga bo!
Bemumast, o?itno mora? poiskat enga "orng" advokata, ki se zastop v tovrstne zadeve in ima ?e kak?en podoben primer, da bo vedel kako postopati v tvojem!
Je pa tole ?iva SRAMOTA, tak?en odnos do strank.
Do tistih 45 dni (na servisu), da ima? potem uradno zahtevati novo vozilo, mislim da na?alost zlepa ne bo? pri?el, saj ga enostavno ne bodo ve? ?eleli sprejeti ve? kot za kak?nih par uric (to sklepam tudi iz tega, da ti parkrat sploh niso hoteli dati potrdila o obisku pri njih)!
Nove diske mora? merkat vsaj ene 200km (men je majstr svetoval raj? 500 glede na stil vo?nje), je pa tut tko, da dokler se ne ute?ejo, ma? kar par metrov dalj?o zavorno pot, to mora? pazit, da kermu ne pribremza? v tazadnjo!
Glih v teh dneh z drago kupujeva 323F, pa mi je blo zanimivo da sta oba modela nekje istih cen, medtem ko je potem estetika odlo?ila v prid BA (jasno)!
Mislim, da ?e da? kak?nega polnosinteti?nega notr, nima? kej falit, ker mazda ma?ine, so dizlce bolj delikatne, tale tvoj 1.8 120 KM je nekako najbolj "trotlzihr" motor pri ?estkah!
Sicer pa naj ti ve? o olju povejo ostali uporabniki, ki vozjo tovrstne stroje, sploh Javarje je npr. ekspert za olja za mazdure!
Ja ponavad rja hitro spet ven pogleda, razn ?e obstajajo ?e kak?ni bolj konkretni preparati za prepre?evat korozijo, na?eloma je vrjetno bol? nov kos dobit, magari na kakem odpadu, sicer je pa ?al to izredno redek vozi?ek!
Mislim, da znajo stro?ki hitro prekora?it nabavo novga (druzga rablenga) motorja, tko da se mal pozanimaj, ?e se da kaj tacga dobit!
Mam pa sicer kolega ki dela na Reno servisu, pa se fajn zastop v tovrstn pleh, tko da ?e bo? kej rabu (ustvarja tut doma), da ti nebi kak?en ne-Reno maher kej preve? menju oz. napa?ne stvari, pa jih obenem zakasiru kot da so pozla?eni!
Ja po vsej logiki je alternator, z akumulatrojem ma? ponavad posla ob v?igu, ko pa enkat laufa, pa ni ve? fora v akumulatorju, pa? pa v tem ?e ga alternator ne fila in se stalno samo ?e prazni.
Stro?ki obnovitve alternatorja (delo in material) navadno zna?ajo kak?nih 50, mogo?e 70 ?, skratka se ti izpla?a preden ?e tanovga "ferderba?", ker mislim da se ne bo? dolgo vozil dokler ti lu?ka spet zasveti!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zadeva je zrela za enga konkretnega pravnika (ne odla?aj), katermu predaj vso zbrano dokumentacijo, pa jih naj pri?pona ob steno, pol pa bomo vidli kdo bo postal poni?en in ali bojo kon?no dojel, da je „kupec ? kralj“! S tak?nim odnosom do strank namre? lahko kar „?tacuno“ zaprejo, ker jih nih?e niti povohal ne bo ve?.
Glede aktualnega servisa (predvidevam da je BTC), bi ti mogo?e priporo?il, da gre? ?e na kakega drugega (samo k Mo?niku ne, a ne Ajvar), pa morda kaj uspejo ? ve? glav ve? ve, baje!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani