Letnik je 2004, hrup pa se pojavi ko dam kontakt in se pri?ne saug nastavljat, torej preden zalaufam ma?ino.
Ni panike, meni tudi malo po?kloca pod haubo, probaj izklopit klimo,ventilacijo in poizkusi, druga?e loputa prostega teka narahlo bren?i ampak to se sli?i samo ?e dvigne? pokrov motorja.
Se pa vedno sli?ijo tudi motor?ki za nastavitev vi?ine ?erometov, to je ?e najbolj verjetno.
Naredi test pri?gi lu?i in potem daj kontakt in bo? sli?al tisti zvok ki te moti, potem pa vzemi kontakt in po?akaj malo in ?e enkrat daj kontakt in bo? videl da tega ropotanja takrat ne bo ve?.
Lu?i pusti pri?gane ko vzame? kontakt !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ali mogo?e kdo ve,kaj pomeni ropot v motorju ,ko je avto hladen?Zadnji? sem se odpeljal do trgovine in ko sem ugasnil avto sem sli?al ?e vedno,kot da se nekaj vrti v motorju.Kasneje tega ni bilo ve? sli?ati.Hvala lepa za odgovor.
Spet en na fri?no, majster webasto ti dela ?e nekaj ?asa po tem ko ugasne? motor, ?e je zunaj dovolj hladno in motor nima ?e delovne temperature.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Aha js nisem dal linka na sre?anja vsako prvo nedeljo v mesecu, za gamo v BTC Ljubljana, ok tudi prav.
Jst bi se moral oglasit, sam nisi sporo?il kam naj pridem pa kdaj..poglej dva posta vi?je . Sej nima veze....te bom drugi? za rokav pocukal, ko bo spet kaj ?lo narobe . Zdajle se pa zapeljem v Velenje....mogo?e jim pa ne bo ratalo ni? ugotovit pa te bom kmalu potreboval
Ne ?eli si tega.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No tkole mamo. Ve?na lu?ka ?e kar lepo razsvetljuje armaturko s tem , da jo za kak?no vo?njo celo prime, da ugasne. V trenutku ko pa pomisli?, da se ne bo ve? pri?gala nazaj .... blink... lepo zasveti.
Ker se Ajver ni? ne oglasi, grem jutri do AS-a, pa da priklopi na ra?unalo in vidimo kaj za vraga se dogaja.
Vam sporo?im kolk zelencev pride razsvetljava armaturke.
Lp L.
?akaj malo, kje bi se js moral oglasit, js sem bil tisto nedeljo v BTC ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne,mazda ima slabe reflektorje in posledica je,da lahko da? noter kar ho?e? in je vedno razpr?ena svetloba in slaba svetilnost.
?e ho?e? imeti res najbolj?e xenon lu?i mora? vgraditi od audija 6 not reflektorje.
Ali pa "navadne" lu?i brez xenona in potem ?e xenon in si zmagal.
Doma imam o M6 za original xenonom in neoriginal xenonom in neorginal POSEKA original in to popolnoma z lahkoto. Je pa fino ker tud neoriginal ima le?o in tako svetlobo-snop lepo usmeri tam kot je treba.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zanima me, ?e je imel kdo podoben primer, da nekaj v motorju zaropota, ko dam kontakt. Najvrjetneje gre za loputo za regulacijo zraka, ki se nastavi ko dam kontakt. Ob?asno se zgodi, da je zvok podoben, kot da bi bil pesek v sistemu, ki bi ga loputa drgnila ob steno ohi?ja (plastike). Zvok ni vedno sli?en, nisem pa ?e ugotovil, kaj bi lahko vplivalo na njega (zunanja temp, hladen/topel motor...). Predvidevam, da gre za okvaro motor?ka ali mehanizma, ki proizvaja podoben zvok, za katerega upam, da bo deloval brezhibno po temeljitem ?i??enju ali kaj podobnega. Preden pa se podam v razstavljanje me zanima va?e mnenje in izku?nje. Gre pa za mazdo 6 2,3i.
Hvala
?e letnik pa ti bom-o svetovali.
Tisti "pesek" je verjrtno takrat ko ti avto koplje ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e ho?e? to cedilo o?istit, mora? vzet dol karter. To nebo? delal vsako menjavo, edino ?e ma? vi?ek denarja, da pri vsaki menjavi olja ?e nabavi? tesnilo karterja
Samo da nebo kakih dezinformacij, tesnila NI, ker je samo namazano s tesnilno maso in sestavljeno, tako da ta stro?ek odpade, pa tudi ?e bi bilo je to najcenej?e tesnil na celem motorju.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Preve? se komplicira, na cedilu se naberejo saje in tudi opilki(ne vem od kje pridejo v motor), cedilo ima malenkost premajhne luknje vsaj zato ker dizel ima ve? ne?isto?. Potem pa se ta svinjarja segreva in ohlaja na cedilu, potem pa je tukaj ?e podtlak in se vse enostavno zalepi na cedilo, ?e pa ga goni? pa olje hitreje kro?i pa zna biti da se kaka smet s tako hitrostjo "zaleti" v cedilo da se dejansko "razbije" in potem potuje naprej v ?rpalko in se ujame v oljni filter.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Torej deluje kot zape?ena barva, ki jo lahko samo mehansko odstrani?. Zanimivo je, da lastnike mazd z navojrjem na servisih ne opozorijo na ta problem. So pa vztrajni z zahtevo po rabi "predpisanega" olja v garantnem roku.
Najverjetneje je koli?ina in trdovratnost in koli?ina usedline odvisna tudi od na?ina vo?nje. Pri vo?nji s priganjanjem, ko so delovne temperature motornega olja vi?je je tudi ve?ja je koli?ina usedlin (moje sklepanje). Torej je mo?no, da je s priganjenjem motorja mo?nost nastanka usedli v kraj?em roku. ?e ni bilo sito o?i??eno kdaj prej, je 240.000 km lepo ?tevilo km. Je pa treba to dejstvo upo?tevati in v dolo?enih intervalih sito o?istiti.
Ravno obratno "dreka?i" imajo prej in pogosteje te?ave, labi ga tera pa se mu je to pojavilo"?ele" po 220 kkm
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Potem samo podalj?aj cev dol in v stran, kot sem rekel
Ni? pa ne bo narobe ?e po 7h letih gres do Beje in das malo pogledati na ra?unalnik kaj je z webastom....
?e bo? ?el tja, se zmeni da bo? poleg, ne se menit da ga tam pusti?, ker so znani po tem da potem kaj ne ?pila ko avto dobi? nazaj, pa ne v zvezi s webastom.
Lahko pa se js zmenim pa ti v sosednji firmi to pogledajo(se ukvarjajo tudi z diagnostiko webasto), bom jutr vpra?al ?e je opcija pa sporo?im.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sam tolk sem bil pri prvemu re?enemu primeru poleg in ga ni ?istila ki bi to o?istl samo da na mo?i? cedilo vanj in pa da ga s ?opi?em odrgne?, tudi triklor nni deloval, para pod pritiskom, samo dobesedni z ?ico skozi VSAKO luknjico v situ potem pa je ?lo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri mazdi 6, letnik 2003, mam probleme z belim dimom ki se vali nekje iz sredine avtomobila. To se dogaja na za?etku, dokler se motor ne vgreje. Mislim da dokler deluje vebasto. Na servisu so mi rekli da mi vebasto po?asi odpoveduje in da je menjava le tega okoli 3000 EUR. Druga?e problemov z avtom ni. Problem je samo dim in vonj.
Ve kdo kaj ve? glede tega?
Hvala
Bu?e, dokler webasto dela ga ne pipaj, bel dim pa je kondenz ki se nabere v njem ko ni v uporabi, se pa tudi malo bolj kadi, ker je vi?ja vlaga v zraku.
pa sam tolk za info webasto semo grelec stane manj kot 1k?, tako da za 3k? dobi? vsaj tri NOVE, ?e pa je res kaj narobe pa je popravilo do max 400?, pol pa sam razmisli.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ok bom probal bolj natancno opisat kaj je blo pri meni:
(ajvar me bos popravu, ce sem se motil)
-izgleda da je tak problem znan, ker se zamasi tista stvar na dnu karterja (cep al cedilo neki tazga) tam je vhod v cev, ki pol gre do oljne pumpe. Tist je blo umazan...(pomoje je razlog tudi slabo olje, tko da naslednjic bom raje svoje prinesel)
mehanik mi je tud napol sarkasticno rekel "a vids, tist aditiv, k si zadnjic dal, nc ne pomaga)
Sej to je to, sedaj si ?e drugi ki ga poznam ki je "ujel" motor predno je zaribal.
Samo tolk sirus in vsi ostali mazdini dizli ribajo samo iz dveh razlogov od teh je eden za vse motorje enak to je premalo olja, drugi pa je ma?enje cedila na cevi pred oljno ?rpalko. ko se le to zama?i(naberejo se saje in raznorazna svinjarija) oljna ?rpalka ne dobi olja in ta zariba, potem pa zariba ?e glavna gred ki pa jo seveda noramlno tudi zvije in jo je VEDNO treba menjat ?e se to zgodi.
Labi do ?asa si to porajtal, se mi pa zdi ?udno da niso tega opazl ko so ti menjali bat ?!?!?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha kapiram, pa ?e prav ima?, na servisu je bistvo da nekaj naredijo tudi ?e zani? va?no da znajo ra?inat in kasirat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani