Seveda, da zadostuje.?e se ne bo regeneracija v enem ciklu kon?ala, se bo definitivno v drugi vo?nji.To so idealne vo?nje za dizel. Pri gorivu bo? prihranil nekje 300? na leto napram benzinski opciji, ?e ra?unamo povpre?je tvoje 6 l/100,benzinarke pa 7,5l/100.
Zmaga za tvoj ?ep, pa ?e vo?nja z manj stresa.
S to regeneracijo ?e malo pretiravamo vsi po vrsti in ji pripisujemo prevelik pomen.
Moj sodelavec vozi cx5, vozi se vsak dan 1 km v slu?bo in nazaj, v?asih naredi kak?no dalj?o vo?njo.?e nikoli ni imel problemov z dvigom olja ali kak?nih drugih. Izgleda, da je to res re?eno z novej?imi posodobitvami softwerja in ne bo ve? tak problem, kot je bil pri prvih modelih.
Pred leti sem govoril z direktorjem ene ve?jih naftnih dru?b v Sloveniji in mi rekel, da so zgodbe o tak?nih in druga?nih vrhunskih oljih v glavnem komercialni nateg.Vsa olja naj bi naredilo 3 do 5 tovarn na svetu, ostalo so kao ?ude?ni dodatki, tako da je med olji (seveda enakih specifikacij, npr. 5-30W) morda le nekaj % razlike,
Se ?e spomnim, ko so mi pred 12 leti na servisu v Hondo 2.2. CTDi dali olje in mi ga zara?unali 29 ?/l. Potem sem malo razlskal ... in ugotovil, da je moj servis olje nabavljal po 18?/l, dobavitelj pa ga je kupoval po 8?/l. Tako je takrat to ?lo. Od takrat naprej sem v TAPOSU kupoval OPEL DEXOS2 5W30 po 5 ?/l in moja Honda diesel ?e danes pri 250.000 km prede kot nova, vmes pa nobenih te?av z motorjem.
lp Janez
Sej na mazda servisu ti tudi ra?unajo 19? za liter. Isto original olje je 7? na mimovrste ali drugih podobnih prodajalnah.
Moje izku?nje z olji so, da nekaterih olj popije avto ve?, drugih ni?. Res je, da je le par firm, ki izdelujejo olja a je nekaj razlike v kvaliteti.
Hvala LabiGT, za olje in podobne stvari pa vedno pravo?asno poskrbim ...
Olje raje menjaj pogosteje kot pa, da ?aka?, da naredi? 20000 km. S temi podalj?animi intervali menjave olja so naredili medvedjo uslugo motorjen.Olje ni tak stro?ek, da bi se ?paralo na njem. Aja, pa kvalitetno olje uporabljaj,kar ne moremo ravno trditi za to, ki ga priporo?a Mazda.
Alex, seveda je mislil obratno ker se samo dizelce pripeljejo z vlecno sluzbo. Bencinarji se normalno pripeljejo in je ponavadi potrebno zamenjati samo kaksno zarnico ali kaj podobnega
V bistvu ima? skoraj prav, da je ve?ina dizlov. Ker ?e pogleda? prodajo, so benzinark prodali-obe dve.
Moja je pri 207.000 km, dela bp. Ce je avtomatik, ji zamenjaj se olje in filter v menjalniku.
Lepo povedano. Tej miti o slabih mazdinih dizel motorjih so kr neki. Ve?inoma o tem modrujejo tisti, ki ga niso nikoli imeli. Pa fejsbuk strokovnajaki.
?e gre? na bilo kateri avtoforum ima? pod rubriko te?ave najve? objav. Pri mazdi je tega kar manj kot pri drugih.
Jaz menim, da ni veliko razlike pred fl in po fl 2015, kar se motorja ti?e (seveda ?e je bila odmi?na ?e menjana pri stari), edina razlika je, da imajo mlaj?e ve?inoma precej manj kilometrov, posledi?no manj te?av. Edino turbina oz. loputa, ki preusmerja pline med turbinama naj bi bila izbolj?ana (tema na forumu, takih primerov glede na tuje forume ni malo) ampak ne vem kako zanesljiv je ta podatek. Prav tako ne vem ali so veri?ni pogon oljne pumpe kaj nadgrajevali, se tudi dogaja, da gre motor v ... zaradi odpovedi mazanja.
Pogovarjal sem s vodjo mehanikov na uradnem servisu v Kp, ki je mimogrede tudi moj znanec in je zatrdil, da so vse najve?je te?ave z FL na motorjih odpravljene. Tudi te?ave z dpf filtrom in dvigom olja.Smejal se je in rekel, da ko pripeljejo mazdo 6 na vle?nem vozilu takoj ve, kaj je narobe. V 99% ?ene voznikov pogre?ijo gorivo in tankajo dizel gorivo v benzinarja. Najbr? mislijo, da bodo kaj navora pridobile.
Ja povre?je, kak?ne dneve tudi 50 km in ve?, ve?ina vo?enj pa ni kraj?ih od 18 km. Ja, saj se strinjam, ampak v prvi vrsti sem gledal bencinarje, pa jih skoraj ni.
Ne vem, kaj so za vas dobre bremze. FL ima spredaj ve?je diske od stare in bremze delajo zaenkrat v nulo.Kaj ti pomagajo bremze od porsheja, ?e za tabo vozi star clio in ima zavorno pot 300 metrov, ko mu enkrat zablokirajo kolesa.Za normalno vo?njo so bremze o.k in ker je tu ve?inoma govora o dizel variantah, itak pravijo, da so to avti za starej?e ob?ane za ob?asne izi nedeljske izlete.
Ne vem, meni primejo bremze super, kar bi bilo ve? je preve?.Ko sem imel pe?oja, so peijele kar naenkrat, tako, da te je nalepilo na ?ipo, ?e nisi bil pozoren. Verjetno se to smatra kot bremze, ki dobro primejo. To je bil ?isti polom od bremz.
V bistvu je ful enostavno. Ko vozi? po avzotesti gre? in pika. ?e prav pomislim je to vseeno manj komplicirano kot pri benzinarju, ko ne ve? v katero brzino bi dal v klanec ali v ?etrti? v tretji? mogo?e v drugi?
Jaz to kontroliram tako, da si nastavim na B ?tevcu kilometrov na nulo, ko je konec regeneracije. Po pribli?no 220-250 kilometrih se bo izvajala ponovno, tako da vem, da je ?as za novo regeneracijo. Pri mojem avtu traja nekje 12 km normalne vo?nje.?e opazim, da se pravkar izvaja pa? ne ugasnem avta ampak se lepo odpeljem en giro(krog) po hitri cesti in po?akam, da se regeneracija kon?a.Lepo poslu?am malo heavy metal in u?ivan. Zdej, ?e sem na avtocesti in grem tankat ali se ustavim, ugasnem avto in se, ko speljem, regeneracija nadaljuje. ?e bi pa to po?el v mestu in ugasnil avto, pa se peljal en kilometer, pa ugasnil avto, pa zopet en kilometer je to strup. Nivo olja bi se dvignil, ker bi vsakokrat neizgorela nafta kon?ala v olju. Posledi?no je olje vedno slab?e kvalitete(itak je dextelia olje ?e v osnovi bolj bogo, z temi dodatki nafte pa postane bla?ena vodica).Zna se zgodit, da mora? zamenjati olje ?e po pol leta ali 10000 km, mo?no tudi prej.
Po FL teh te?av ni ve? zaznati in ni problemov z dvigom.
To pa je zato ko ma? dizla, in tak zarohni ob startu, da po labijevih besedah hauba dol pade ...
Ne, v bistvu sem hotel napisati, da se prestra?im, ker ?tartam kot bolid f1.Wtf?Ne dohajam tega ?tarta.Marca je naro?ena rde?a pu??ica na dodatek penicilina. Kaj bo ?ele potem?
Nekje sem bral, da se da le?o o?istiti, da je kot nova. Seveda mora? lu? odpreti, demontirati projektor, sneti dol le?o, jo oprati z toplo vodo z dodatkom sredstva za pranje posode, namontirati nazaj gor, ?e prej pobrisati nesnago v sami lu?i, zamenjati zunanjo prozorno plastiko lu?i in naj bi svetila kot nova. Po mo?nosti z novimi xenon ?arnicami. Bi bilo za probat to naredit.
Pri mojemu avtu se hipoma za?ene, ko pritisnem na sklopko.
V bistvu se tudi meni dogodi, da se avto ugasne, ko se glih pri?ge zelena lu?. Ampak, kot pravim, ne zaostanem niti sekundo, ker takoj v del?ku sekunde v?ge.Meni je tudi v?asih mote?e, ko sem v koloni, pa se ?ez dve minuti sam pri?ge. V?asih se kar malo prestra?i?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, res.??
Povezava za deljenje
Deli na druge strani