Pa saj se vidi kdo uporablja v filtrih aktivno oglje. To je vidno ?e posebej v Ameriki. Tisti, ki uporabljajo sisteme z aktivnim ogljem pridejo iz avtomobila ?rni. Zato nekateri samo mislite, da obstajajo ?rnci. So namre? samo ljudje, ki uporabljajo v avtomobilih aktivno oglje in tisti, ki ne.
Na evo - sem v?eri sre?al enga res ?rnga ?rnca med nakupovanjem v ?tacuni pa sem se takoj spomnu na tvoj tekst in me je skoraj smeh premagal, k sem si predstavljal kako mu mora oglje ven butat skoz zra?nike.
To je za zdravje ?ele ?ok pa ?ist ni? prej se ne bo segrel avto kot, ?e da? na 21°C. Smisel avtomatike je v tem, da sama pride ?imprej do ?eljene temperature.
A plin ti tud zginja al sam bencin? Da bi oboje filalo notri mi je kr malo neverjetno, ?eprav je ravno prebogata me?anica lahko vzrok za izgubo mo?i na motorju.
P.s. meni ko dodam plin lu?ke ugasnejo in se ne pri?gejo vse dokler ne ugasnem motorja in ga ponovno v?gem...
?e bi bila voda v filtru ti ne bi ugasnila lu?ka, ko pove?a? obrate. Tako, da po moje je te?ava le v slabem akumulatorju ali pa na alternatorju.
Pri?gi lu?ko v kabini pa spremljaj, ?e v prostem teku rahlo utripa in ?e da? gas a bolj zasveti. ?e je to je te?ava v akumulatorju. ?e pa je alternator pa se bo dalo najbolj vidit z voltmetrom, ?e ti fila dovolj.
Pa ma? gor karkoli neoriginalnega - recimo kak spojler ipd, ki bi lahko spremenil pot zraka :ne vem:
Druga? pa v de?ju probaj to kar po?nem sam, da na vsake toliko ?asa rahlo bremzo stisnem. Glih toliko, da se ne ?uti zaviranje ampak, da malo obri?e vodni film s povr?ine deiskov. Pa poro?aj ?e je kaj bolje. Aja pa ?e to, a se ti po dolgi vo?nji katero od prednjih koles bolj segreva kot drugo? Probaj feltno na otip ?im bli?je vijakov.
Neyko povej kak?ne feltne ima? gor na avtomobilu. Pri meni z 18 colskimi feltnami voda skoraj ne ?prica po diskih pa ne glede kolk de?uje. Pri 16 colskih pa moram kr malo bit previden in v de?ju na vsake toliko rahlo bremzo stisnem, da se odstrani vodni film z diska.
Pri meni je problem o?itno v obliki feltne oziroma kako le ta usmerja zrak in tudi vodo preko diska. Predvidevam pa da je podobna te?ava tudi pri tebi. Da te pa v de?ju tudi rahlo zanese je pa tudi logi?en vzrok. O?itno plo??ice na eni strani bolje le?ijo na disku in bolje odstranjuje vodo ali pa toliko drsajo po disku, da ga skoz grejejo in s tem omogo?ajo, da prej prime kot na drugi strani in to se takoj pozna v zana?anju avtomobila najprej v smer kjer zavora prej prime nato pa ker zadevo posku?a? poravnati z volanom pa ?e za?ne dobro prijemat tudi na drugi strani in ker je volan rahlo obrnjen ima? ob?utek kot da vse skupaj ple?e.
?e je to res kar so ti povedali pol mora imeti tvoja MAzda bohvedi kolk prevo?enih al je pa nekdo neko sranje not tankal... kakega slabega kurilca al je bil pa kje filter preplozan :ne vem:
Hmmm verjetno nisem bil jasen. 4-5let sem vozim po ACjih. To pomeni celotno zgodvoino Stila - 200.000 km (kupu novga). Mazdo mam ?ele slabe 2 let. Relacija je Zasavje - LJ. Pri vzponu v Trojane se zgubi dober povpre?ek, ki ga nadoknadim s spustom vse do Lukovice. Vo?nja max do 140 km/h, potem od lukovce dalje se ve - redko nad 100 zarad gne?e. Ne, slog je isti pri mazdi in pri stilu.
OK, sem narobe razumel, sem mislil, da govori? o Mazdi, da jo ma? 4-5 let.
Za tdija sem pa jasno povedu kter motor. 2.0 je po?rten, kolikor sem o njem doslej bral, pa tudi sosed jamra k ma A4 140 KM. Menda ?e od novga nafto doliva in olje tanka.
Sej sem mel tud Golfa V 1.9 TDI s 105KM - brez dpf, pumpa ?oba vbrizg pa je bil dale? od ?parov?ka. Lahko pogleda? na poraba.com pod moj profil http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=2161
Ne bom se obregnu, bi pa povedu, da mi je Uno Turbo letu po ?tevcu 240. Pa je mel 120 KM plus malenkost dodatno odprta turbina.
Verjamem... to je realno okoli 220kmh pri tem, da je bla "malo" odprta turbina - to je takoj 10-20KM ve? in ker je to majhen avto z majhno ?elno povr?ino in ozkimi gumicami je tudi ta mo? dovolj za tako hitrost. Glej kolk gre cestni motor ?e ma 120KM ?e sre?a, da en odpremo temo o varnosti pri raznih Unotih T, SwiftihGTI, Charadih Turbo ipd lete?ih trugah.
PA tud na sploh so avti okol 100 km ki gredo 200. Mislem da je bil golf III 1,6 s 105 KM, ki je, vsaj po ?tevcu ?el 210.
?e se ne motim Golf III ni imel 1.6 motorja ampak 1.4 (60KM), dve 1.8 (75KM in 90KM) ter 2.0GTI stroja (115 in 150KM) ter strup VR6 z 2.8 ma?ino in 175KM.
Verjetno pa si mislil IV izdajo Golfa, ki je imela 1.6 105KM od leta 2000 (katero sem tudi imel kot slu?beno vozilo). Gre po ?tevcu ?ez 200km/h ampak realno po navigaciji po ravnem je ?el malo ?ez 190km/h ?eprav je ?e to odli?en rezultat. ?koda le da je bil avto kr velik skret.
Seveda je vse kar si omenu mo?no odvisno od te?e in ?elne povr?ine avteja. Sedmica rabi gotov ve?jo ?talo kot en turbi? uno. To je jasno.
Zato recimo rabi? 35KM, da se pelje? in vzdr?uje? hitrost 100km/h. Za 200km/h rabi? ?e 140KM za dose?t 300km/h pa vsaj 315KM, ?e ne ?e ve?, ker se ogromno sile ?e pretvarja v silo, ki lima avto proti tlom. In vsi teli konji?ki so pa? ?ejni.
2litra motor porabi zase in za gnanje vseh naprav priklju?enih nanj ter za premagovanje upora v menjalniku, le?ajih, gumah itd.
Se pravi, da ?e pri hitrosti 100km porabimo 5l/100km pomeni, da gre 3 litre za premagovanje zra?nega upora. Pri 200km/h je to 3x4 oziroma 12litrov + 2 litra motorjać
Se pravi pri 100km/h 5litrov
pri 120 6,3litra
pri 140 7,8litra
pri 160 9,6litra
pri 180 11,7litra
pri 200 14litrov
Ok to je tko na prbli?en, da se ne bi kdo glih obregnu ob to?nost izra?unov
Res je, da se vse da, a za kako ceno in s kolk ?ivci. Vendar imam jaz ?e 11 let isti na?in vo?nje, res pa je neke 4 5 let nazaj postala ve?inoma po AC ko so jo pa? dogradili. In na zelo podoben na?in vo?nje mi ?re kot mi ?re, Stilo mi je ?rl vsaj liter manj (115KM jtd), ?kodo Felicijo SDI sem pa ?gal kokr je ?lo, pa je ?rla 6,5.
Fauvejev 2.0 tdi tud ne vem ?e je med najvar?nej?imi, men se nekak zdi da so najmanj ?rli tastar TDI ji z 1893 al neki tazga kubiki, ki so zmogli 90 al pa kasneje 110 km. Fotrova 110 KM tdi octavia mi je pila ?e sem jo fajn ?gal 6, ?e sm pa mal pazu pa komot 5.
... in da... DPF pomojem pokuri vsaj liter, raj?i ve?.
Sej si si sam odgovoril - prej si vozil po regionalkah, kjer se hitrost giblje povpre?no 90km/h na AC pa vsaj 30km/h ve? - Pri meni je to vsaj liter razlike. Pri 90km/h je BC nekje na 5l/100km pri 120km/h pa na 6l/100km.
Pa ?e beseda dve o Felaciji SDi ima 68KM kar pomeni realen top speed maksimalno 160km/h in tudi ?e si jo do konca ?gal poraba pri tej hitrosti ne more prese?t 7,5 litrov. Ker seveda se ne da skoz do konca ?gat je pol to ?ist realen podatek kot ga navaja?. Da pa avto ni mel niti tone lastne te?e oziroma 500kg manj kot Mazda je pa tud podatek zakaj tolk nizka poraba.
Pol je moja biv?a 2.3 benz mela zelo majhno porabo v 20 kkm sem imel povpre?je 8.46 litra.
Ajvar ti tud nisi ve?ino kilometrov naredu po AC-jih, ker predno pride? na AC naredi? vsaj 25km po regionalki, kjer je poraba najbolj optimalna. ?e bi bil vsak dan 3/4 ?asa na AC-jih tako kot jaz pa seveda, da se pelje? nekje 140km/h si upam trdit, da bi bil na porabi 9,5.
Tudi sam se soo?am z enako (previsoko) porabo. Nima? kej, life sucks. ?e ho?e? ?parov?ek si kupi clia 1,5 Dci al pa folkswagnov wunderkind TDI, pa se bo? vozil pod 5 litri. Te mazdure padejo pod 6 samo ?e se vozi? skrit 2 m za romunskim ?leperjem. Pri vo?nji 130 km/H sem ves ?as tik pod 7 litri. Imam pa isto koreto. Eni pravjo, da je pa? te?ka. Nima? kej.
Verjemi, da ne... z istim na?inom vo?nje kot pri Mazdi je razlika za kak deci ali dva v prid TDI-ja (2.0 110KM DPF v Golfu) tako, da lahko komot re?em, da je ta razlika le zarad ve?je te?e Mazde 6 (+250kg).
Je pa nekaj res v Golfu mi BC tako svinjsko la?e (0,7 do 1.0 litra) in ?e se kdo samo po BC-ju zgleduje mu mora res sr?ek igrat ampak to je zavajanje samega sebe.
Je pa na?eloma tako, da vsakih 100kg te?e pove?a nekje porabo za 0,1 do 0,2 litra (odvisno ali je bolj relacijska vo?nja ali vo?nja z veliko pospe?evanji).
A si mel ve? zaporednih kratkih vo?enj preden si do?ivel lightshow? A si preveril nivo olja s pal?ko (dipstick ) in do katere vi?ine se je ?e povzpelo. Si mel pred kratkim redni servis ali pa bi ga moral imeti?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na evo - sem v?eri sre?al enga res ?rnga ?rnca med nakupovanjem v ?tacuni pa sem se takoj spomnu na tvoj tekst in me je skoraj smeh premagal, k sem si predstavljal kako mu mora oglje ven butat skoz zra?nike.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani