Pozablja? da moja NI v gara?i in da se led in sneg ne topita ni? bolj kot pri tvojem, ?e pa ga opere? pa se to stopi in je potem lahko ?e slab?e za karoserijo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ce peljem hitreje skozi ovinek mi sveti lucka za tlak olja (rdeca), to se je zgodilo dvakrat
prvic sem mislil, da je to ker ni dost olja (je blo do okoli polovice), sem dodal, ampak se je spet prizgala...
me je presenetila tudi poraba olja, preden sem sel v pristino (3000km nazaj) je blo do vrha palice, potem pa do polovice palice...
zdaj se ta lucka...
?imprej dol karter in spucat cedilo pred oljno ?rpalko in preverit le to, ?e se je kaj obrabila in ne daje ve? dosti tlaka, druga?e zaradi tega navori ribajo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Na sliki je sistem mazanja turbo-kompresorja. Olje po cevi prihaja na le?aje (cevi ni na sliki). ?e se obrabi tesnilo(a)le?ajev turbine, je najverjetneje, da bo odpovedalo tisto na toplem delu proti turbini. V kolikor bi to tesnilo pu??alo, bi se olje stekalo v ohi?je turbine. Turbina (ohi?je) je zatesnjeno. Po mojem mo?nosti, da bi olje samo na tem spoju po??alo, ne da bi se na zadnjem delu, izza izpu?ne cevi, videle kaplijice olja na karoseriji, ni. Torej, ?e je avtmobil na zadnji vezni steni ni masten, je mo?nost pu??anja olja skozi turbino mala.
Veliko ve?ja mo?nost je, da olje pu??a na dovodbi cevi in na povratnem delu prozi karterju, kot , da bi pu??ala turbina.
No, je ?e ena mo?nost pu??anja turbine. ?e popusti zatesnitev spoja ohi?ja turbine in ohi?ja le?aja. Vendar je po mojem pri pu??anju ve?ja verjetnost, da se to dogaja na dovodnih in odvodnih ceveh.
Kaj sem ?e reku ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mogo?e nima veze s temle, ampak sam sem zadnji? opazil nekaj zanimivega. Ko sem v?gal avto, sem mogo?e trenutek prehitro spustil klju? in je avto skoraj vgasnil. No potem je sko?il na normalne obrate, se je pa pri tem pri?gala lu?ka za ABS in je gorela kako sekundo mogo?e dve. Stric mehanik, je mo?no da je to povezano s kak?nimi prenizkimi obrati?
To je povezano z elektriko, ?e je prenizka napetost ne dela ABS in niti DSC, zato se v?asih naredi da ene ali pa druga lu?ka ostane kako sekundo pri?gana potem pa ugasne.
ABS se zna hitreje vklapljat tudi zaradi preve? razli?no obrabljenih gum.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala
Tisto ropotanje je vakumska pumpa za servo od zavor, ni panike teraj dalje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e se ne.. kaj pa je potem finta da bi ga moral pri 200k zamenjat?
Zato ker olje z uporabo ali pa tudi ?e se ne uporablja, zgubi vizkoznost, ta pa je pomembna za pravilno in optimalno delovanje menjalnika, ker olje ni samo za mazanje ampak tudi "zaustavlja" sinhrone predno se prestave "ujamejo" skupaj, ?e je prenizka se te?ko prestavlja, ?e pa je previsoka(napa?no olje) pa se spet te?ko prestavlja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Servis je bil napovedan na 130k kar je bilo decembra, samo je po datumu ?ele marca, pa konec leta tako nisem imel ?asa avto dlje na servisu pustit, no zrihtali smo bremze januarja in dali skozi tehni?nega.. Zdaj pa me zanima kak?ni so servisi na 240.000? kak?ne posebnosti?
Avto je bencin 1.8, in dnevno prevozi 120 Km (brez pretirane uporabe pedala za gas, polovica poti je AC)
Redni servis in to je to, olje filter olja, filter klime.
Si na 200 kkm menjal sve?ke in olje v menjalniku ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Men je podobno delal in ugotovitev je bla taka da mi je zmrznila nafta. To se mi je zgodilo pri -3 stopinjah.
Zgleda da je bla ena zlo sllaba kakovost nafte. Zdaj ko je - 10 nimam problemov, dodam pa dodatek med dizel in sicer MEGASEL, ki je odli?en tudi za injektorje No ravno zdele so pri nas najni?je temperature v tej zimi pa avto dela bp.
No ja lohk pa tut da je z vstopnim ventilom kaj narobe
No skratka men je zlo zlo podobn delal in mi je zmrznla nafta... bo? vidu ?e bo kaj bolje ko se bo malo otoplilo:)
Sej to sem hotel povedat.
Ventil dela te?ave pri prostem teku in ne med vo?njo, takrat ga lahko ven vzamemo in se bomo ?e vedno peljali.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e se jaz oglasim, potem imam sigurno zopet problem
Tokrat me moti DSC lu?ka (M6). Zadeva je pa ta, da mi lu?ka neprestano sveti. Po knjigi sode?, bi naj bila napaka v delovanju tcs oz. dsc. ?e ?e kaj deluje sem ?el takoj preizkusit na sneg in videl,da regulacija navora deluje brezhibno in tudi lu?ka za?ne utripat. Tako mi ostane ?e edino mo?nost, da je kaj narobe z kontrolo dinami?ne stabilnosti - nisem ?el preverjat (divjat) na ovinke. Predno se zapodim do servisa me zanima, ?e je ?e kdo imel ta problem in kako ga je re?il oz. kaj bi lahko bili vzroki, da me ne nate*nejo za brezveze.
Enkrat se mi je ?e sicer to zgodilo, da je lu?ka gorela, vendar je potem ko sem avto ponovno v?gal kmalu ugasnila.
Upam, da bo zopet sama od sebe ugasnila ali pa da bo vsaj dioda crknila in se ne sekiram ve? .
Lp Leon
Pr men se oglas.
ali pa jo enostavno ignorira? kot jaz-s tem,da je meni svetila ?e- ?ek enđin.
po kakem letu sta se sami ugasnili in imam sedaj mir.valjda nista pregoreli obe?
Tebi se je EGR sam popravil.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani