Skoči na vsebino
pranje avtomobila
Napisano

pol se pa ?udi?, da ti po robovih rjavi :o

 

Pozablja? da moja NI v gara?i in da se led in sneg ne topita ni? bolj kot pri tvojem, ?e pa ga opere? pa se to stopi in je potem lahko ?e slab?e za karoserijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vklop ABS-a
Napisano

No danes je pa 6-tka dosegla vrhunec.

Pred kri?i??em mi je ABS neprestano delal in kar naenkrat se pri?gejo ?u?ke za ABS, DSC OFF in avto z vijugastimi ?rtami).

Ko avto ponovno v?gem se mi lu?ke zbri?ejo in pri po?asnem zaviranju pri?gejo, ampak pa ne vedno.

 

No kaj pa sedaj?

 

Zdej pa najd en suh del ceste in POHODI bremzo na full pri 80-100 na uro, pa pazi da te kak od odzadaj ne "pojaha", pa poro?aj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pranje avtomobila
Napisano

ker avta nisem cistil ze vsaj mesec dni in glede na vreme, si rezultat verjetno lahko predstavljate.

 

moje vprasanje, kako oprati avto pri trenutnih temperaturah?

 

Nisem ga opral od oktobra, pa je ?e vedno ?rn in vsran, pa vseeno pelje. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 220.000km
Napisano

novost pri meni:

 

ce peljem hitreje skozi ovinek mi sveti lucka za tlak olja (rdeca), to se je zgodilo dvakrat

prvic sem mislil, da je to ker ni dost olja (je blo do okoli polovice), sem dodal, ampak se je spet prizgala...

 

me je presenetila tudi poraba olja, preden sem sel v pristino (3000km nazaj) je blo do vrha palice, potem pa do polovice palice...

 

zdaj se ta lucka...

 

?imprej dol karter in spucat cedilo pred oljno ?rpalko in preverit le to, ?e se je kaj obrabila in ne daje ve? dosti tlaka, druga?e zaradi tega navori ribajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 turbina pu??a
Napisano

post-483-1265878619_thumb.gif

 

Na sliki je sistem mazanja turbo-kompresorja. Olje po cevi prihaja na le?aje (cevi ni na sliki). ?e se obrabi tesnilo(a)le?ajev turbine, je najverjetneje, da bo odpovedalo tisto na toplem delu proti turbini. V kolikor bi to tesnilo pu??alo, bi se olje stekalo v ohi?je turbine. Turbina (ohi?je) je zatesnjeno. Po mojem mo?nosti, da bi olje samo na tem spoju po??alo, ne da bi se na zadnjem delu, izza izpu?ne cevi, videle kaplijice olja na karoseriji, ni. Torej, ?e je avtmobil na zadnji vezni steni ni masten, je mo?nost pu??anja olja skozi turbino mala.

Veliko ve?ja mo?nost je, da olje pu??a na dovodbi cevi in na povratnem delu prozi karterju, kot , da bi pu??ala turbina.

No, je ?e ena mo?nost pu??anja turbine. ?e popusti zatesnitev spoja ohi?ja turbine in ohi?ja le?aja. Vendar je po mojem pri pu??anju ve?ja verjetnost, da se to dogaja na dovodnih in odvodnih ceveh.

 

Kaj sem ?e reku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ksenon li?i M6
Napisano

Vsem je znana te?ava z xenonom, samo me pa zanima kak?no cesto ima? ti na tvojih relacijah in kako dolge so '

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vklop ABS-a
Napisano

Mogo?e nima veze s temle, ampak sam sem zadnji? opazil nekaj zanimivega. Ko sem v?gal avto, sem mogo?e trenutek prehitro spustil klju? in je avto skoraj vgasnil. No potem je sko?il na normalne obrate, se je pa pri tem pri?gala lu?ka za ABS in je gorela kako sekundo mogo?e dve. Stric mehanik, je mo?no da je to povezano s kak?nimi prenizkimi obrati?

 

To je povezano z elektriko, ?e je prenizka napetost ne dela ABS in niti DSC, zato se v?asih naredi da ene ali pa druga lu?ka ostane kako sekundo pri?gana potem pa ugasne.

 

ABS se zna hitreje vklapljat tudi zaradi preve? razli?no obrabljenih gum.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vklop ABS-a
Napisano

Pozdravljeni,

 

Zadnje ?ase se na moji 6-tki pojavljajo ?udni simptomi.

 

Ko pridem v kri?i??e in dam iz brzine, po?asi zaviram in takrat se mi vklaplja ABS.

(to se dogaja pri hitrosti 10-20km/h in brez obratov)

?e imam v brzini se to ne dogaja, tud med vo?njo je vse vredu.

 

A je kaj z servom narobe?

 

Lp,

Igor

 

Gume in podlaga ti nagajata, vse ostalo je ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cukanje toplega motorja pri M6
Napisano

Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala

 

Tisto ropotanje je vakumska pumpa za servo od zavor, ni panike teraj dalje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis.. 240.000 km
Napisano

Kateri letnik ima? mazdo? Ker ?e je tam okoli 10 let pa da ni bilo menjano oljev menjalniku potem ga jaz nebi menjal

 

Od kdaj deajo 6ke ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis.. 240.000 km
Napisano

?e se ne.. kaj pa je potem finta da bi ga moral pri 200k zamenjat?

 

Zato ker olje z uporabo ali pa tudi ?e se ne uporablja, zgubi vizkoznost, ta pa je pomembna za pravilno in optimalno delovanje menjalnika, ker olje ni samo za mazanje ampak tudi "zaustavlja" sinhrone predno se prestave "ujamejo" skupaj, ?e je prenizka se te?ko prestavlja, ?e pa je previsoka(napa?no olje) pa se spet te?ko prestavlja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis.. 240.000 km
Napisano

Se pravi jim zate?im zakaj pri 200k niso zamenjali sve?k ter olja v menjalniku :whatever:

 

Verjetno so potem ?e vedno prve sve?ke not.. za menjalnik pa je verjetno suh kot..: :vino:

 

Ja verjetn, a misli? da se olje v menjalniku tudi pokuri-porabi tako kot v motorju ? :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

vztrajnik za M6
Napisano

Pozdravljeni,

ali mi zna kdo pomagat kje bi lahko najceneje dobil nov vztrajnik za M6 letnik 05 120ks

Ali so vztrajniki isti od motorja 120 ks in 136 ks

Hvala

 

JA.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis.. 240.000 km
Napisano

A nima mazda interval menjave zobatega jermena na 120.000km :ne vem: ????

 

Ma samo ?e je navor, benz ima verigo. :danzoman:

 

Na koliko km pa se dela menjava olja v menjalniku in na koliko "sve?ke" pri M6 dizl?

 

Sicer navora ne pipam, samo olje v mejalniku se menja na 120 kkm, grelne sve?ke pa po potrebi - ko crkne.

 

Pri 210000 so menjali samo motorno olje, filter + tesnilo - in to je bilo vse takrat (31.3.2009).

 

Sve?ke mislim da niso bile menjane (v servisni knjigi nisem zasledil), enako z olju v menjalniku.

 

Sve?ke pri bencinarjih se uradno menjajo na 100 kkm, prav tako tud olje v menjalniku, ostalo pa enako kot na 20 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis.. 240.000 km
Napisano

Pred dnevom jih je moja ?estica opravila 240.000.

 

Objavljena slika

 

Servis je bil napovedan na 130k kar je bilo decembra, samo je po datumu ?ele marca, pa konec leta tako nisem imel ?asa avto dlje na servisu pustit, no zrihtali smo bremze januarja in dali skozi tehni?nega.. Zdaj pa me zanima kak?ni so servisi na 240.000? kak?ne posebnosti?

 

Avto je bencin 1.8, in dnevno prevozi 120 Km (brez pretirane uporabe pedala za gas, polovica poti je AC)

 

Redni servis in to je to, olje filter olja, filter klime.

Si na 200 kkm menjal sve?ke in olje v menjalniku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cukanje toplega motorja pri M6
Napisano

Men je podobno delal in ugotovitev je bla taka da mi je zmrznila nafta. To se mi je zgodilo pri -3 stopinjah.

Zgleda da je bla ena zlo sllaba kakovost nafte. Zdaj ko je - 10 nimam problemov, dodam pa dodatek med dizel in sicer MEGASEL, ki je odli?en tudi za injektorje :cheers: No ravno zdele so pri nas najni?je temperature v tej zimi pa avto dela bp.

No ja lohk pa tut da je z vstopnim ventilom kaj narobe :whatever:

No skratka men je zlo zlo podobn delal in mi je zmrznla nafta... bo? vidu ?e bo kaj bolje ko se bo malo otoplilo:)

 

Sej to sem hotel povedat.

 

Ventil dela te?ave pri prostem teku in ne med vo?njo, takrat ga lahko ven vzamemo in se bomo ?e vedno peljali.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kontrolna lu?ka "Check engine + DSC"
Napisano

Pozdravljeni,

?e se jaz oglasim, potem imam sigurno zopet problem ;)

Tokrat me moti DSC lu?ka (M6). Zadeva je pa ta, da mi lu?ka neprestano sveti. Po knjigi sode?, bi naj bila napaka v delovanju tcs oz. dsc. ?e ?e kaj deluje sem ?el takoj preizkusit na sneg in videl,da regulacija navora deluje brezhibno in tudi lu?ka za?ne utripat. Tako mi ostane ?e edino mo?nost, da je kaj narobe z kontrolo dinami?ne stabilnosti - nisem ?el preverjat (divjat) na ovinke. Predno se zapodim do servisa me zanima, ?e je ?e kdo imel ta problem in kako ga je re?il oz. kaj bi lahko bili vzroki, da me ne nate*nejo za brezveze.

Enkrat se mi je ?e sicer to zgodilo, da je lu?ka gorela, vendar je potem ko sem avto ponovno v?gal kmalu ugasnila.

Upam, da bo zopet sama od sebe ugasnila ali pa da bo vsaj dioda crknila in se ne sekiram ve? :P .

Lp Leon

 

Pr men se oglas. :danzoman:

 

 

ali pa jo enostavno ignorira? kot jaz-s tem,da je meni svetila ?e- ?ek enđin. :P

po kakem letu sta se sami ugasnili in imam sedaj mir.valjda nista pregoreli obe? :whatever:

 

Tebi se je EGR sam popravil.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

INJEKTOR
Napisano

DSC sveti do minuto-dve, ?e je akumulator bolj na meji, da bo odpovedal.

To se pojavi ob nizkih temperaturah zjutraj pri prvem v?igu motorja, ?e ga potem po 5 minutah ugasne? in ?e enkrat po?ene? lu?ka ne sveti ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.