Pri mojemu avtu se hipoma za?ene, ko pritisnem na sklopko.
V bistvu se tudi meni dogodi, da se avto ugasne, ko se glih pri?ge zelena lu?. Ampak, kot pravim, ne zaostanem niti sekundo, ker takoj v del?ku sekunde v?ge.Meni je tudi v?asih mote?e, ko sem v koloni, pa se ?ez dve minuti sam pri?ge. V?asih se kar malo prestra?i?.
Dpicul, zelo impresivno sedaj sveti, sode? po slikah.Ali si imel veliko predelav-konektorji, povezava? Ali ima? na avtu avtomatsko niveliranje?
Moja stara je letnik 2004.Govorimo o prvi varianti.
Mazda 6 gg je imela hibo kar se tice luci. Motorcki so na veliko crkavali in prav tako je bila svetilnost zelo boga. Tudi s poliranjem zarometov nebos dobil neke boljse svetilnosti. Problem je v leci...
Tes je. Le?a se komplet zamegli(postane bela), zunanja plstika lu?i porumeni, ?arnice malo manj svetijo in je slaba svetloba tu. Res se ne da ni? narediti. Mogo?e samo nova lu? komplet.
Pri vseh popustih, ki jih imajo in akcijah, ?e vedno lepo zaslu?ijo. Je pa tudi res, da je najve?ji biznis servisiranje, predvsem redni servisi.Recimo, ?e omenim kio, ki ima sedem letno garancijo, si zagotovijo servisiranje vsaj za toliko let.hm, odvisno od opreme imajo od 10 do 20 procentov zaslu?ka. Pri najmanj opremljenih zelo malo, zaslu?ijo pa pri bolje opremljenih. To sem preveril pri VAG-u tako, da ne mi o 500 EUR govort.
Je pa res, da so prodajalci avtov eni taki hecni ti?i, ki edini na svetu ra?unajo zaslu?ek na prodano enoto tako, da takoj od?tejejo vse stro?ke s salonom in zaposlenimi ter ostalimi rednimi stro?ki in ja takrat za?nejo celmu svetu razlagat, da imajo na avto samo 500 EUR profita. Se pravi je to njihov kon?ni profit.
Ali je ?e kdo to montiral in ali res pripomore za bolj?e menjavanje?
https://www.google.com/amp/s/corksport.com/amp/corksport-mazda-shifter-bushing-set-skyactiv.html
Tudi mene zanima, kaj je vredno 240?.
Novej?e nimajo ve? teh problemov, niti z dpf filtri ne ve? od FL naprej.Pozdravljeni,
sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:
Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?
Naj povem malo druga?e, da bo vsem jasno. V trgovini recimo ima? njihovo blagovno znamko, ki je v druga?ni embala?i, druga?ne strukture a je cenej?a,ker je pa? njihova znamka. In to znamko trgovine forsirajo, ker je pri teh izdelkih najve?ji profit.Alex, pa kaj ti ni jasno pri tem katero olje priporo?a katera znamka??
Mazda priporo?a Dexelio zato ker je Mazdino original olje, pa btw se ?e en ?as ne kli?e ve? Dexelia ampak MAZDA ORIGINAL OIL!
Saj Mercedes tudi priporo?a svoje originalno olje, nevem po kaki logiki bi naj recimo MB priporo?al Mazdino original olje?
Zdraven je pa original ta isti izdelek, malondruga?nih specifikacij in seveda dra?ji, ker je pa? bolj?i. In vi me tukaj prepri?ujete, da je ta z blagovno znamko kao bolj?i.
Je samo cenej?i.
Vem, da dela total za dextelio.Dexelio izdeluje Total specifi?no za Mazdo in zato ni za pri?akovati, da bi jo priporo?al kak?en drug proizvajalec.
Total pa ima sklenjena partnerstva (poleg z Mazdo) tudi z:
Nissan, Infiniti, Datsun, Renault, Dacia, Kia Motors, Citr?en, Peugeot, Honda, Acura, Aston Martin, DS, Sany in Tata Motors.
Ampak to olje, ki dajejo v aston martin ima veze z totalom kot reli avto z serijskim.
Olje ni slabo...niti ne vem kako dobro, je povpre?no. je pa veliko bolj?ih olj... tako, kot je veliko bolj?ega pohi?tvo kot od ikee in bolj?ih trgovin kot je hofer. No, nekateri kupujejo to, druginpa? bolj?e. Stvar okusa.Tebe zgleda en pla?uje,da tolk govori? ?ez Dexelio....
A ni ?udno,moja M6 2007 tudi od dprvega dne,pa vse do danes,ko ima na ?tevcu 355k km laufa na Dexelio. Pa ima ?e vse orig. dele na motorju. ?udno,ker je tko slabo olje
To, kaj predpisujejo dolo?ene znamke vozil je zgolj reklama(beri-mi vam poceni olje, vi nam reklamo),tako,kot potekajo pa? te zadeve povsod v biznisu.
?e po tem se vidi, kak biznis te?e, ko ho?e? prinesti svoje olje na servis, ti zara?unajo dra?je delo za samo menjavo olja.
Sam sem zelo alergi?en na take reklamne poteze in se izogibam tega, kar nekdo zelo priporo?a in propagira.
Izjeme so res top znamke vozil, ki priporo?ajo res samo vrhunsko olje. In glej ga zlomka, nih?e ne priporo?a dextelia olja.Nima mazda tako specialnih motorjev, da bi morala imeti "specialno" olje.
Verjemi, da so kitajske in to ne najboj?e izdelave.Velikokrat imajo vulkanizerjo probleme z centriranjem. Prva in druga generacija je imela italijanske feltne eta-beta, katera je delala za mazdo. Neprimerno bolj?e in tr?e feltne.Nikoli niso tresle.Pa kako to ve? katero olje je bolj?e... sam ne mi ?ank debat omenjat. To je ista zgodba kot z gorivi iz Petrola, kjer ?e dandanes nekateri razlagajo, da je Petrol zani?. Jaz ve?ino 90% tankanj opravim na Petrolu pa v vseh 30 letih nisem imel z motorjem v nobenem od svojih avtov te?ave. Torej, ?e se vrnemo na za?etek - kako ugotovi?, da je olje slab?e, ?e pa se more dr?at vseh predpisanih specifikacij in od teh ne sme odstopati?
Proizvajalci ?parajo - to dr?i samo nekaj je ?parat na zadevi, ki lahko povzro?i ve?jo ?kodo in to ni v interesu nikomur ?e najmanj proizvajalcu, ker ?e ti ribne ma?ina se bo slab glas razvedel povsod. Pri zavorah je pa druga zgodba, saj gre za potro?ni material, kjer je osnovna funkcionalnost (zaviranje ) zagotovljena in tudi ?e uporabnik ni zadovoljen pa? zamenja diske in plo??ice za bolj renomiranega proizvajalca. Tukaj ugled znamke ne bo trpel tako kot bi pri napaki na motorju.
Glede kitajskih zadev pa je to tudi razumljivo saj je Japoncu la?ji in bli?je naro?it feltne pri Kitajcu kot pa jih vozit iz drugega konca sveta. ?e posebej ?e je cena ugodna. Ne vem sicer a so moje feltne kitajske ampak men se zdijo OK, tresejo ne, vulkanizer pravi, da niso ni? zvite, so pa pri A cosmosu slabo centrirali zadevo. Pa? niso glih vulkanizerji ampak to delajo bolj za sprot kot ka?e.
Zanimivo... pa v redu bremzajo ali se morajo malo segreti za optimalno?https://www.ate-brakes.com/products/disc-brakes/ate-ceramic-brake-pads/
Sej ma? ve? vrst tega ?itahttps://www.bridgestonetire.com/tread-and-trend/drivers-ed/ceramic-vs-metallic-brake-pads
Lahko naredim sliko en dan Spredaj(kerami?ne) vs zadaj(obi?ne) koliko so umazane
?e vedno pravim, da je to olje le povpre?no in dober zaslu?ek za servise. ?e ?e ima? mo?nost vlit v avto bolj?ega, zakaj pa ga ne bi? Tudi originalne plo#?ice na Mazdi so za mazdo super. a vsi vemo, da ni tako.Po logiki zapisa so enako dobre kot kak?ne brembo ali ate, le da mazda?i ne znamo prav bremzati.Kako bi si mazda privo??ila vgrajevati slabe plo??ice? ?ele na zadnji seriji so to zamenjaliz ate in podobno dobrimi. Da nadaljujem, feltne, made in china,no name.Kako bi si mazda dovolila vgrajevati slaba alu plati??a? Bisnis...
?e bi ?el komu motor zaradi tega olja, pa ne bo ?el, ker je vseeno dovolj kvalitetno, bi se lahko obrisal pod nosom za kako povra?ilo ?kode.
?e enkrat, obstaja veliko bolj?ih olj kot je to. In kot pravi?, total, ki ga uporabljajo v moto?portu ima skupno le ime.
Napisano
Nekje sem bral, da se da le?o o?istiti, da je kot nova. Seveda mora? lu? odpreti, demontirati projektor, sneti dol le?o, jo oprati z toplo vodo z dodatkom sredstva za pranje posode, namontirati nazaj gor, ?e prej pobrisati nesnago v sami lu?i, zamenjati zunanjo prozorno plastiko lu?i in naj bi svetila kot nova. Po mo?nosti z novimi xenon ?arnicami. Bi bilo za probat to naredit.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani