na presnjem avtu sem imel kombinacijo eibach+ "sportni" amortizerji iz Amortizer-ja. Stalo me je okrog 100.000 sit (takrat). Do 50.000km nobenih problemov, avto je bil super stabilen, po tistih 50.000 km pa je bilo treba menjati gumice zadnje...
Amortizer (drago turnsek) so pa res profi in prijazni. Ti priporocam.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
eno je pleh...valjana plocevina...drugo pa je kletka...ta mora bit trda.
sej tudi karoserija mazde 6 ni tok trda. glej rezultate ncap testa. precejsnje deformacije...(da se boljs pocutim tudi honda accord se ni odrezala, avensis je druga zgodba).
kaj ces, ne mores vsega imet.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Mogoce ni slaba ideja da poveste vase izkusnje z avtom (redni servisi, izredni, itd)..
Bom jaz zacel:
Prvi servis je bil ze pri 1500 km (menjava olja in filtra) = 24.000SIT
Pri okoli 4000 km, cedalje bolj vlece v desno avto (bolj izrazito z mehkimi zimskimi gumami)- diagnoza: optika v redu, pac it's a Mazda 6 thing..
Pri 9000 km je avto prvic crknil! Iz poti iz Geneve (kjer je bila dosezena tudi rekordna poraba 5.4l/100km), je avto obstal! Nic drugega kot klicat MES. Prisli so izredno hitro (zelo dobro je organiziran), in pol je avto bil na servisu 2 tedna. Visokotlacna crpalka fuc!
Do tukaj je bil avto servisiran v cosmosu (kupljen tudi)- ampak potem ko se niso izkazali (med drugim, nove crpalke niso dobro zategnili in s tem je veliko dizla letelo preko celega motorja, cesti itd- se dobro da je avto crn) sem izkazal moje "nezadovoljstvo"
Do prvega rednega servisa je bilo se dve majhni napakici: 1. luci kar naenkrat so zacele svetiti proti nebu, 2. desni sencnik se ni vrnil v prvotni polozaj.
Ker sem kar "tezil" MMS-u, mi je bilo predlagano naj menjam servis- tako zdaj sem pri Gama centru- in so res profi.
Redni na 20.000km - 58.000 SIT (olje pa Castrol SLX 0-30)
Nekje pri 28.000 km je crknila prva zarnica...za zamenjat zarnico je pa kar akcija...sem menjal obe in to je trajal priblizno pol ure (!!)
Pri 31.000 km je avto crknil -spet. Tokrat zaradi umazanega dizla. Je bilo zelo malo goriva v rezervoarju--in tako se je avto odlocil da noce vec delat.
Sem poklical MES, ampak se preden so prisli sem uspel startat avto.
Naslednji dan na servisu smo vidli da je bilo na filtru (razen vode) ena umazanija !!! (kot en pesek)
No od takrat do 40.000 ni bilo nic posebnega (razen spet sencnika, ki sta ocitno slabo narejena).
Servis na 40.000km sem placal 76.000 SIT. Pa se en zoprn zvok iz volana (plasticni pokrov volana je spscal zoprne zvoke) so "eliminirali".
All in all, razen crpalke, zadovoljen z avtom (in z Gamo).
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz mam to olje vecinoma zaradi mrzlih startov (lansko zimo sem vecinoma prezivel na 2000m in vsaj pol metra snega). Ampak je res predrago...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani