Vztrajnik je tisti velik metalni disk na zadnji strani (pogonski) motorja, ki ima na zunanjem robu narezane zobe. Preko teh zob ?tarter po?ene motor. Na njega se na?raufa sklopka.
Sklopka je na spodnji sliki
to pa je vztrajnik. Ta na sliki je ?portna izvedba z luknjami so zmanj?ali maso, kar omogo?a ve?jo posko?nost motorja.
Z luknjami ga tudi centrirajo, da ne trese.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
nekaj ?asa nazaj sem, ?e pisal o nedelovanju moje M6 cd136 oz. o nev?iganju le-te. No v?ge ?e,ampak klokota in nima nobene mo?i, javlja napako motorja, ?e ne ti??i? gasa crkne, ?e ti??i? gas gre samo do 1500 o/min, komaj prestavi? avto z mesta.
to se dogaja vsake toliko (brez kak?nih opozoril ali vzorcev) in diagnostika
pravi da je en injektor kriv za to dogajanje. o?itno se odlo?i za po?itek in so aktivni samo trije cilindri.
pojavil se je pa problem, da sedaj ko avto dela(v ?asu diagnostike), ne morejo ugotovit kater injektor je ta "slab".
ima kdo kak?no idejo kako bi to ugotovil..??
o?itno ima samo "slabe" trenutke pa ?e to samo pri v?igu nikoli med vo?njo.
to se mi je od sredine decembra pa do danes zgodilo 4x,
ko avto dolo?en ?as po neljubem dogodku stoji vsaj uro, dve, tri normalno v?ge.
Za kar?enkoli nasvet ali idejo bom hvale?en.
Lep pozdrav vsem.
Ti ima? te?avo drugje, tako da malo raz?iritr obmo?je gledanja in spremljajte malo tlake pa razli?nih sistemih na motorju.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No, sedaj je za?ela pa ?e meni mazdica neki trokirat...
Najprej zjutraj ni hotela v?gati(v treh letih zmeraj v prvo). V?gala v 4-to. Potem mi je po cca 4 km pred ostrim ovinkom ugasila in sem jo moral pa? ponovno zagnati (prijela v prvo). Nato pa mi je cez 2 km v kri?i??u spet ugasila. V?gala je potem spet v eno ?etrto. Samo je pa vmes ko sem obrnil klju? na 1 pozicijo zabilo cagarje do konca. A je to znak, da nekaj je** akumulator(oz. je za zamenjat) ali je to ta scv ventil na visikotla?ni?
Aja, se mi je pa do sedaj 2x zgodilo, da mi je pred kri?i??em ugasnil- enkrat pribli?no 1 mesec nazaj drugi? pa v?eraj.
LP A
Brez debat je ventil na visokotla?ni ?rpalki.
?e bi bil akumulator, bi kazalci v ?tevcu ?li do konca in nazaj na nulo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ni treba tega narediti ?e no?e, ne bo ni? narobe, ampak ta podatek dr?i!
Od kje teb ta ideja ?
V svoji ne kratki praksi pa tega ?e nisem sli?al-videl, in te prosim ?e ma? kak link do teh podatkov da ?e naprej izobra?ujem na tem podro?ju. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mislim, da je pametno tudi povedat, da se po resetiranju pusti avto laufat, vsaj 10 min v prostem teku. Po prete?enih 10 minutah avto ugasnit, nato pa ga je potrebno peljati - normalna vo?nja in hitra vo?nja. Zakaj? Zato, da se v ra?unalniku nazaj nastavijo vsi parametri.
Ja, itaq, pol pa svizec zavije ?okolado.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Eko.. ta vikend bla Alfa na servisu pri "dr. Alfa" Zega v Komnu....
Glede na to da imam za sabo ?e kar lepo ?tevilo servisov na razli?nih avtih, me je ta servis malo presenetil, predvsem s ceno ki je zna?ala slabih 350 EUR s klubskim popustom, redna cena bi zatorej bila cca 400eur. So bile pa zamenjane ?e v?igalne sve?ke
Ko sem nazadnje la?al pod tvojim avtom je bil dizel, a si zemnjal samo motor, al cel avto.
So ti stare zavili za sabo da vidimo to ?udo ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
avto je spu??en ?e od leta 2005... saj ne da so popolnoma hin... so pa slab?i... in z novimi se avto bolj?e in lep?e pelje, tudi ovinki so bolj suvereni ...
Ej ker si glih nabavljal, a imam js iste kot ti, al si ti vzel kake "kraj?e" ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kaj, ?e bi naredili kopijo ohi?ja filtra z mesti za vgradnjo senzorjev. Torej enako "?katlo" s senzorji. Razbijanje delujo?ega filtra nima smisla za preizkus. Varianta je tudi, da se preko kake veze na servisu dobi okvarjen filter iz katerega se potem odstrani satovje.
Mogo?e pa bi iz rega ratal celo biznis.
YavarYe ????
?e ?e, samo ni tolk simpl, je treba pre?tudirat, kaj dela jo senzorji(kar sem ?e naredu), pa ni mi treba uni?it tega filtra mapak ga zamenjat z "mojim izdelkom".
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kaj pa ?e se od?ravfa blatnik, kjer se pride do ?ravfov ki dr?ijo pante od vrat? Nevem kako je pa z unim vodilom k skrbi da vrata ne plavajo ko so odprta.
Za crknt.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
u bistvu za?ne spu??at oz. neki v tem smislu, ti bo? ?e vedu, sej si majster za mehani?ne zadeve
Tuki sem te ?akal, pa ve? da je potrebno zamenjat tudi zobat jermen ko menja? vodno pumpo.
Zakaj ? Zato ker ?e svoj ?ivi dan nisem jemal dol zobatega jermena in dajal naza istega, le zakaj ni ?e nobenemu utrgal jermena, pa ?eprav mu je ?alabajzar ?raufal ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kdo pravi, da ma?ine z DPF delujejo pod normalnimi pogoji.
Dizel pome?an z oljem prav gotovo ni normalni pogoj.
V bistvu je, zato ker ima posebno olje, ki ne vsebuje ?vepla.
Bi blo pa res zanimivo narest en test, recimo deci olja navadnega in tistega za DPF + v vsakega 0,1-0,2 dlo nafte in zme?at, pa potem videt kaj se zgodi z eno kombinacijo in drugo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Father je lansko leto menju jermene na svojmu navoru, pa mu je mehanik, ki ?ravfa izklju?no Japonske avte reku, da vodne pumpe pri japoncu ni treba menjat, ker bi ponaredek crknu prej kot original.
Aha tud ko crkne ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tega nisem vedel (ne vem pa? vsega). Vsekakor zanimiva re?itev, ki zagotavlja optimalno delovno temperaturo olja. Mogo?e je tudi v tem odgovor na vpra?anje, zakaj dolga ?ivljenjska doba mazdinih motorjev.
To majo tudi vsi motorji, razen BMW.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Samo malo te bom dopolnil, mazde 6 diesel in bencin, pravtako mazde 3, xedosi imajo VSI hlajenje olja brez hladilnika skozi katerega gre zrak, ker ima pred oljnim filtrom dejnsko dvojno ohi?je skozi katerega te?e voda in hladi olje, ki gre iz filtra naprej v motor.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani