Glede tresenja me nekaj zanima, ?e ima kdo kak?no idejo. Trese okoli 1200-1300 obratov. Ne vedno. Ampak ko trese, ?e vmes ugasnem in ponovno pri?gem, je ok. Potem pa cez ?as spet isto. A zna bit kak senzor?
?obe pomoje niso, vsaj to ni tipi?en znak. Tole zgleda kot da bi nekaj resetiral ko ugasnem in pri?gem :-).
Lahko da se ti bo s?asoma interval podalj?al. Pri meni je ?e bilo tako. Ko so mi pred leti menjali eno sondo je bil filter dost zapacan, in mi je delal regeneracijo na 80-100 km. No z leti se je to prestavilo na 200-220. ?e ga pritiskam (pBOX pa? ) pa je interval nekje na 170km.
A ni on mislil, da se mu samou?enje ?ob ni izvajalo zato, ker ima vedno pri?gano klimo? V navodilih ne vem kaj so ?e mislim da training manual pi?e pod katerimi pogoji se to izvaja. Tudi na forumu nekje pi?e, sem pobrskal samo zate
Injection Amount Learning Function
• The injection amount learning function has been modified. As a result, the PCM carries
out the injection amount learning function every 150 km within the first 1,500 km and
after that every 3,000 km, when all of the following conditions are met:
? Engine is idling
? Shift lever is in Neutral position
? Vehicle speed is 0 km/h
? Engine coolant temperature is between 65…95 °C
? A/C is not operating
? Accelerator pedal is not depressed
? DPF regeneration is not performed
• If any of these conditions change while carrying out the injection amount learning
function, the process will be suspended until the conditions are once again met. In
addition, the injection amount learning function has to be carried out at specified service
Pomoje so tut ?obe. ?e ti enkrat tko precej cuka, ti noben dodatek ne bo pomagal .Tisti dodatki so bolj kot ne preventiva. Lahko poskusi? s kalibracijo ?ob, navodila ima? tudi na forumu, ?eprav tudi to mislim da ne bo nekega posebnega doprinosa.
Za prvo silo pejdi na test, da ti povejo katera ?oba (?e je ?oba kriva) je defektna.
Torej sva ?e dva, ko jima je turbina odpovedala. S tem da pri meni, je bil skoraj sigurno prej?nji lastnik kriv, ker ni vliv pravo olje. Ali pa je kak servis vmes spustil. Dejansko je zaribala, ker je bil oljni kanal poln saj..in ?e se ne ma?e...zariba. Tko da, je to res kot pravi boss. Pri mazdah na?eloma ne crkujejo tako kot pri VW al pa francozih
Lahko da so ti premalo olja nalili, ne verjamem da bi ti ga toliko pokurilo. Ko sem jaz vozil ?e na uredni servis mojo mazdo, sem imel konstantno te?ave s tem. Mi ga je popilo v cirka slabih 10.000km. In to toliko, da se mi je 1x pri?gala lu?ka na ovinku.
Ker so to?ili 4l kao. Pelko to?i mislim da 4.6. V slednjem primeru je na ?ipki olja res do oznake F. V prvem pa malo pod.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nasledn avto bo bencinar
Povezava za deljenje
Deli na druge strani