Dej probaj raje dobit ekvivalentno termi?no varovalko in jo zamenjat namesto te ?ice. Varovalke so vedno name??ene z namenom, da se ne naredi ?koda kjer ni predvideno. Ker, ?e ti bo odpizdilo, kje drugje bo? imel bistveno ve? ?kode, kot si zdele prihranil.
zdej ma? itak prakso kako se to naredi in dodat eno varovalko zraven ti bo verjetno res ma?ji ka?elj.
To se ti lahko tud na jeklenih zgodi, ?e posebej ?e se malo ?pila? na snegu. Notranji del feltne zajame sneg, ki nato ostane samo na enem koncu feltne in deluje kot ute?. ?e pono?i to ?e zmrzne ima? lahko naslednji dan filing da ti bo pri 110km/h vsa kolesa odtrgalo. Re?itev: spuci feltne tud iz notranje strani al pa zapel avto v toplo gara?o in po?aki, da se odtajata led in sneg na feltni.
Mislim, da je tam spredaj nekje odvod iz kondenzatorja klime in verjetno ti tale notr pu??a ali pa je tko kot Uklopko pi?e zama?en kak?en odvodni odtok meteorske vode.
Je***emo*aa*tr pa vulkanizerji. Mamu jim. In servisom. to zategujejo, kot da bi blo za zmer. Pol pa du?o spusti?, ko gume menja?. grrr
Hja sej, ?alabajzerji pa?, da ne znajo uporabljat moment klju?a. En debil na eni vulkanizerski delavnici je tok zategnil, da je sodelavcu vijak s pesta odlomu. ?lo je za KIO pol je pa ?ef delavnice ?e pametoval, da se to pri KIA-ji ve?krat dogaja, ker ima slab materjal.
?e dobr, da se kolega ni dal odgnat in je trdil, da je preve? zategnjeno in je zahteval od ?efa, da na drugem kolesu z original klju?em brez ma?ince odvije kolo. Seveda mu kljub skakanju po klju?u to ni ratalo in nakar so "ugotovili" da je bla pi?tola po nesre?i nastavljena na premo?no za kamione?!?!? So pa? pla?ali popravilo.
Ali ima res tako malo mazd 6 (2002-2006) vgrajen ESP? Ko gledam po tujih straneh ima ESP skoraj vsaka m6, pri nas je pa to prej izjema kot pogoj.... ali se motim?
Hvala.
Ne, prav ima?... pri nas je uvoznik zahteval tako opremo brez ESP, da bi bili modeli cenej?i. Tako ima ESP pri 121KM dieselci le pri opremi Evolution. Pri 136KM pa mislim, da je vklju?en ?e pri opremi TE in seveda navzgor.
Za ESP res ne vem. Moja ga ima.
?e se ne motim je tvoja uvo?ena (Italijanska?), kjer so nivoje opreme ozna?evali druga?e in niso ekvivalentni s slovenskimi nivoji opreme.
Najbol simpl je ce ubavi? bencinarja in teh te?av sploh ni.
Ne bit preve? pogumen, ker sklopko uni?ujejeta veliki navor ali mo? tako, da slu?ajno ne bo tvoja sklopka naslednja, kot je recimo blo primer pri Boj?u in to pri kilometrih, ko sklopka niti pod razno ne bi smela ?e biti faktor.
Sploh ne gre za zana?anje. V keslu je blo vsaj 10 litrov - glede na tankanje.
Sicer ne vem kako zgleda znotraj tanka, ampak glede na simptome bi bilo lahko, da je odjem goriva nastavljen previsoko ali pa da je kaj zvito in ne potegne nafte, ?e je ta prenizko.
Kako strm pa je ta klanec? A ?e se vozi? po ravnem pa teh te?av ni in lahko pokuri? tudi teh 10 litrov goriva?
?e je to problem tega, da je klanec pa? predolg in po?asi gorivo zleze v zadnji del kestla bo verjetno to konstrukcijska te?ava in ti ne bo preostalo drugega kot, da bo? tankal prej, ker ?e bo? preve?krat ostal brez goriva bo? uni?il visokotla?no pumpo saj se le ta ma?e s samim gorivom in ?e ga zmanjka se bo enkrat zgodilo, da bo ribnila.
Ubistvu smo ugotovili, da ni ?u?mar, je pa verjetno edini ?alabajzer, ki bi mu brez zadr?kov dal avto za poservisirat - sam baje se neki dieslov izogiba :ne vem:
Kupi ene ?enska novo M6 MPS in jo pripelje prvi? na servis po 60 kkm ker nekaj ?udno ropota v motorju in NI crknila ne turbina in ne noben le?aj v motorju ampak ?ponar ki napenja verigo odmi?nih gredi.
Si predstavljate 60 kkm brez kontrole in menjave olja pri navornikih ?
Pa MPS-k ima servis na 15 kkm in ne na 20 kkm !
Zgornje lahko potrdijo na gama servisu v BTC.
A je to mrbit celo ta srebrna LJ-30... Sem jo v?erja videl na dvori??u na?e firme in jo je vozila ena priletna koka, po?trihana na blond. Glede na pojavo voznice bi rekel, da sodi v profil napisanega
no, v?eraj zve?er je mehanik dobil dol turbino in kaj ugotovi...da me je tip po?teno nategnil, je rekel, da ?e vsi vijaki niso bili pritrjeni na turbini, vse zlepljeno (tudi izolirpant), pa? narejeno skup->samo da gre...
kolega mi je rekel, da naj premislim, ?e ga bom to?il??? a kdo ve kaj o tem?
jezen pa sem jezen...kupljen pri zasebniku->po 2 mesecih in pol in 2500 kilometrih izdahnil
ima kdo izku?nje tudi o tem???
Tole pa je bil oreng nateg in nekako bo? moral ukrepat. Poskusi od njega dobiti denar za popravilo turbine, ?e pa ne pa bo treba z odvetniki.
Boss this is Slovenia.....kjer uporabnik neprimerno uporablja avto....
Vem, da se da na to zgovarjat samo, ?edalje te?je, ker se v dobi interneta informacije ?irijo neomejeno. Zelo hitro se najdejo podatki, ki jih spretni odvetnik lahko lepo izkoristi.
Pametni servis bi opozoril uporabnika na mo?nost zama?enega cedila in na uporabnikovo ?eljo izvedel ?i??enje in to tudi zabele?il v servisno knjigo. Seveda bi ?i??enje tudi zara?unal. Tako bi bili kriti in eni in drugi - zdej pa kolk je volje s strani servisa, da vpelje tak sistem je pa pa? druga zadeva. Samo ?e ne opozarjajo strank in je napaka pogosta ter znana imajo odvetniki precej mo?i.
Slu?ajno imam vpogled v neko zadevo zlorab in o?itno bo o?kodovanec na komaj verjetni malenkosti dobil to?bo saj je v postopku proti podjetju ?ibkej?a stranka in s tem veliko bolje za??itena.
jaz od 0km pa do zdaj (255.000km) sem vedno samo na uradnem servisu pa mi je mal manjkal, da tudi meni zariba...
Ampak, ?e je to tako a je potem to tudi izto?ljivo? Servisi namre? vedo, da se sito ma?i in ?e niso prepre?ili napake za katero vedo, da lahko obstaja na?eloma lahko zadevo izto?i? - sploh, ?e redno servisira? avto na servisu in na?eloma kot uporabniku ti ni treba vedet za tehniko in delovanje.
Ni? ne trdim, se samo spra?ujem saj gre v tem primeru lahko tudi za stvarno napako, ker sistem ne deluje tako kot je predvideno, da bi moral delovati.
Zaradi "malenkosti" kot je zama?eno cedilo motor zariba in ?e to ni oreng okvara pa ni? no?em.
Dr?i, samo to je napaka zaradi pomanjklivega vzdr?evanja - pa s tem ne mislim uporabnika ampak predvsem servisa, ki opravlja redni servis. ?e pa servisira? izven poobla??encev oziroma sam doma in tega ne naredi? pa pa? boh pomagaj. :ne vem:
Do tega sem tudi jaz pri?el, da mazdini dizli niso bogve kaj. No mogo?e so novi 2.2 kaj bolj?i..
Ja kaj pa pri?akuje?? 500.000 prevo?enih km brez napak? :ne vem:
Ne vem, ampak razen tega ventila, tistih podlo?k, kak?no zama?eno cedilo pri nekaterih modelih in to je to.
Pri drugih firmah, ma? vsega: od crknjenih turbin, uni?enih injektorjev, zaribanih visokotla?nih pump, motor,ki pade v uberture, ker potegne olje itd itd.
Ne vem no ampak pri motorjih, ki gredo ?ez 200,250kkm pri tem, da ne poznamo zgodovine prej?njega lastnika niti nismo ziher, ?e je kilometra?a prava res ne mormo pri?akovat, da bo vse tipi topi - to ni ne pri Audiju, ne BMW-ju in ne pri Me?ki.
Glej ga no spet gleda? ?e o?je kot fijakerski konj. To ni problem diesla to je problem rabljenega avtomobila, kjer prakti?no nikoli ne more? to?no vedeti kaj si kupil. Naserje? se pa lahko al z dieslom al pa z bencinarjem, al z Mazdo al pa z Renaultom. ?e se je pa nekdo ?e dodatno potrudil, da te naserja je pa to ?e tok la?je.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazy a ma? ti ro?no klimo ali avtomatsko? ?e je avtomatska kako ima? nastavljeno? Na Auto ali kako druga?e?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani