Sej vidi? na armaturni lu?ki, ki ti da na znanje, da kratke lu?i delujejo. In, ko se nenadoma zmra?i(mogo?e sne?i, je full obla?no) pri?ge? lu?i in to je to.Razmi?ljatije treba malo ve? s svojo glavo.
Ljudje so tako odvisni od teh pomagal in elektronike, da jim je vsako tako opravilo kot obrniti ro?ko ro?no na kratke lu?i odve?. Va?no je, da se telefon pove?e z avtom v treh milisekundah, da so lahko "povezani" s svetom. Brez tega si mrzel in si out.
?e bo kdo to ugotovil, bo? to ti sam. Ne pri?akpvat, da ti bodo take stvari uredili na servisu. Oni imajo pa? normativ za vsak avto in ponavadi je premalo ?asa, da bi se poglobili v problem.Pelji jim avto nazaj in reklamiraj popravilo. Vstrajaj toliko ?asa, da, si bodo res vzeli ?as in zadevo re?ili.
Sej je tvoj avto ?e v garanciji?
Ne se prehitro veselit in hvalit krteka z zavesicami. Tudi buti?ni to premore. Sli?i na imeLogi?no da imajo avdiji nastavljeno vi?je - so pa? hitrej?i od ostalih avtov. Pa ?e blendanje imajo direktno vezano na radarski tempomat.
Problem LED lu?i ki ga omenja?, ni problem, pa? pa prednost. Prav to, da je snop naenkrat odsekan - ?im bolj izrazit t.i."cut off line", je eno od meril kako dobre so kratke lu?i. ?immanj sipanja svetlobe nad to ravnino pomeni bolj?o vidljivost v zahtevnih vremenskih pogojih.
Recimo renoldi so bili neko? znani po tem da so jim krtke lu?i stra?no dobro svetile, ampak kaj je to pomagalo - sipale so svetlobo na vse strani in so bile v megli neuporabne.
Eni avti pri ve?jih hitrostih snop kratkih lu?i avtomatsko dvignejo vi?je, pri nizkih pa spustijo dol. Ampak to je zelo ?e?ka re?itev. Me pa ?udi da tega nimajo buti?ni avti.
ALH (adaptive led headlights) in dela ?e marsikaj bolj softificiranega, kot zgolj snop gor-dol.Nekateri pa? tega nimajo,ve? teh pomagal, slab?e je, ker ne rabijo in la?je malo dvignejo snop ro?no in sveti vedno prav.
Po moje bo bolj potrebno odpreti denarnico kot "o?ivljati" odslu?eni akomulator.Sedaj prihaja zima, ve?krat bo tudi pod 10?C ali pa celo okoli 5 in vsituacija bo vedno slab?a. Ravno, ko se bo? odpravljal na smu?anje ali bog ne daj na samem smu?i??u zna totalno odpovedati. Kje bo? v nekem zakotnem kraju na?el pravi akomulator?Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?
To je potro?ni materijal in ga je najbolje menjat. Tej akomulatorji naj bi zdr?ali 3-4 leta in to je to.
Eni avti (recimo audi) imajo ?e serijsko nastavljene na zgornjo mejo dovoljenega, da potem lepo svetijo dlje. Pa pride majhna vzpetina in on nasproti tebe in lahko bere? ?asopis v svojem avtu.A to tisti avti ki jim lu?i svetijo previsoko - cut off line gre v nebesa - a to so avti od tistih lastnikov, ki so ugotovili, da obstaja vijak za nastavitev vi?ine?
Problem pri LED lu?eh je ta, da je svetlobni snop le-teh zelo bel in mo?en, fokusiran in naenkrat odsekan.?e so prenizko nastavljene lu?i (lahko se same raz?telajo, vzmeti in amortizerji se ??asoma malo posedejo) zna to bit mote?e, ker vidi? prekratko razdaljo pred seboj. ?e lu?i malo dvigne?, govorimo o malenkostih, ?e vedno ne bo slepilo nasproti voze?ih vozil a svetloba se bo podalj?ala za par metrov. Seveda ne sme? pretiravati, ker obenem regulira? tudi dolge lu?i in ?e svetijo previsoko, postanejo manj efikasne in z veliko pretiravanja-skoraj neuporabne.
Jaz bom to reguliral res po malih korakih, sproti testiral in po potrebi povi?al ali zni?al snop.
Aha, to sem rabil. Bom poro?al, kako se obnese.
Mene moti, da je snop kratkih lu?i sicer zelo svetel, a za moj okus prekratko sveti pred avtom.
Vem, da se da to regulirat a ne vem to?no, kje se nahaja vijak za regulacijo. Naj bi bil plasti?en za klju? M8.
Tudi na spletu nisem zasledil ni? uporabnega glede tega.
Ali je ?e kdo to ?telal?
Ne, pri porabi se ne pozna... vsaj jaz nisem opazil. SEj motorna olja so danes zelo dobra, tako da na tem podro?ju ne pridobi? ni?.
Potem to ni glih neka investicija. Kot pravi? sam, dan danes so olja ?e tako dobra in predvsem viskozna, da je po mojem mazanje hipno in ni bojazni, da bi se kaj nenormalno obrabilo.
Meni ta teden, ko je tudi na obali zjutraj okoli nule, kresne kar v redu in ni? ne jamra. Pa ?e na 2 jurja obratov ne gre, kar mi je v?e?.
Druga?e pa, po mojem bi se moralo poznati malo tudi pri sami porabi, ?e je manj?e trenje zaradi filma in posledi?no naj bi bilo manj napora za bate.Noben opazil?
Meni je ta ro?na zakon. Vedno jo ?e podzavestno zategujem.Ne bi se vrnil na klasi?no, ker je ne potrebujem.
Kak?en pa ima? nivo olja? A je povi?an.Imam Mazdo Cx-5 184 km in prevo?enih 15200 km in se mi je pri?gala
lu?ka za olje.Sem bil na servisu in so rekli da je potrebno
zamenjati olje ker je zgubil vizkoznost.
Kateri olje mi predlagate da ga kupim in ga bom nesel
na servis?
Druga?e lahko kupi? original olje Dextelia.
https://www.motornaolja.com/produkt/mazda-original-oil-ultra-dpf-5w-30/
Jaz sem dal tega v mojo m6.
Jaz uporabljam tudi od armorall samo, da tyre-nano. Tudi dobra stvar.
Samo ta prvi 150 konjska je ?tartnal kot penzionist, drugi je prej turiral ma?ino in spelal, kot se ?ika. Definitivno ni isti voznik. Mislim, da je v 175 konjski menjaval na "ro?ni" na?in.150:
175 (184):
Prva ima v 2. prestavi pri 80 km/h malenkost ?ez 4k obratov, mo?nej?a pa pri isti hitrosti skoraj 5k.
V 4. prestavi je pri 180 km/h pri 150ki 4.500 obratov, pri 175ki bi jih bilo ca. 5.200 (pa prej menjav v 5., verjetno je rev limiter ?e malo pred 5.200).
Sem malo pre?ekiral in tudi meni se zdi, da je razlika samo v SW.A si ziher, da je menjalni?ko razmerje druga?no? Kar malce dvomim. Po moje sta ?ist enaka, samo SW jima odreja zna?aj.
Oba se lahko ?ipa na pribl. 210-215 konji?ev. Edino auspuh je potrebno nekaj prilagoditi(ga malo odpreti, DPF?)
To je po moje samo konstruktivna debata.Jasno je, da se vedno malo zbadajo lastniki razli?nih znamk(bilo kje, ne samo v avtomobilizmu, podobno je med glasbeniki:). Vse to je seveda hudomu?no mi?ljeno in nih?e ne misli ?alit drugih.Ma dobro no, dejte ?e nehat s temi jajcanji. Vsaka znamka ima svoje minuse.
Zadnje ?ase je cist preve? tega zbadanja okoli znamk.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Prav tako se verjetno nor?ujejo iz na?e znamke na kakem drugem Avto-forumu.
Pikice lahko sam sanira?. Pri kakem avtoli?arju ti zme?aho kak deci barve, pa sam z majhnim ?opi?em to re?i?. Va?no, da ni plo?evina izpostavljena pa ti ne rjavelo. Sicer pa, saj imajo dana?nji avti vsi slabo barvo. P ni toliko fora v tem, da bi bila tanko nane?ena. ?tos je v sami trdoti barve. V?asih so bile barve dvokomponentne in ko se je dobro strdila, je bila kot kamen. Zaradi tega tudi pri petnajst let starih ni bilo pikic od kamenjaKam pa peljat za pikice?
Mislim ne bi rad kaskota rabil za to.
Koga priporo?ate in kak?na je cena?
Najlep?a hvala!
Jaz sem vzel tega. Brezpla?na dostava in pa?e v Mk1 mazda 6.Nujno rabim cenovno ugodno baterijo za ?estico 2004 dizel 2.0. Je kdo zadnje ?ase menjal?
https://www.mojpaket.si/akumulator-banner-95ah-desni-plus-power-bull-12v-kratki
Napisano
Dobro, tak?ne raziskovalce rabimo, tako, da sedaj vemo eno ve?.Dobro,da je bil sneg, da se v vsakem primeru ne more zgoditi kaj hudega.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani