Sem pre?ekiral malo forume in ugotovil sem, da je to bil problem ve? ali manj pri prvem etniku 2013.Pozneje nisem ve? zasledil tega problema. To naj bi se zgodilo predvsem zaradi tega, ker so bile prve serije odmi?nih slabe kvalitete(kar vemo ?e od prej),kovinski delci in ostala nesnaga se nalagajo na sito olja,ta se zama?i, pumpa ne ?rpa ve? olja, gre nekaj ?asa na "suho", zariba in posledi?no naj bi se utrgala veriga pumpe. .Kot jaz razumem jecto samo posledica in ne vzrok okvare motorja, ki itak se ve, da ne more delovat na suho.
Podobno se je dogajalo pri 1.generaciji Mazd 6 dizel,ko je zmanjkovalo olja zaradi prekurjenih bakrenih podlo?k in kdor ni kontroliral vsaj enkrat na 14. dni olja in ugotovil, da manjka liter olja na 1000 km, je ?la ma?ina, po doma?e je zaribala. Bilo je ne?tero primerov.
Res da ni tega v tabelah, zdaj po enih teorijah, si js razlagam, da gre veriga zato k vragu, ker se zadela tist "oil seeker" (tam kjer se srka olje v pumpo) in je naenkrat ve?ji upor na pumpi in bam. Zadelala bi se pa naj zato, ker se pri podlo?kah injektorjev nabirajo saje pa drek in to za?ne uhajat v motor, posledi?no enkrat pride na podn, kjer ta seeker to pobira in se enostavno zadela.
In ja tole je o?itno kr problem teh motorjev, vedno ve? tega najdem in sli?im, vsaj pri za?etnih letnikih. Nimam pa pojma, ?e so kej re?l po FL, 2014 letnikih ter z 2018 verzijo o.O
Se pravi, da bo potrebno zamenjati bakrene podlo?ke kot pri prvi seriji(mk1).Kot je meni znano je to z odmi?nimi in zaribanimi motorji bolj problem pri za?etni seriji(do 2014).Pozneje naj bi bilo to odpravljeno.
Tukaj je nekaj napisano o te?avah prvih skyactiv dizlov.
Glede na podatke iz njegovega opisa je to dizel prve ali druge generacije, kjer ni i-loop. Druga?e pa pri moji nisem zaznal, da je kaj bolj done? zvok pa tudi glede pospe?kov ni bilo ni? kaj razli?no ali se regeneracija izvaja ali ne. Ne re?em, da pri zadnji generaciji pa je mogo?e res tako.
Ja, to pri zadnji generaciji je kar izrazito.Ne more? spregledati enega od teh pokazateljev.
?e se ti to dogaja na vsakih par 100km in traja recimo 15 minut ali 20km je to regeneracija DPF in se obna?a tako kot opisuje?. To je tudi edini na?in, da ve?, da se regeneracija ravno izvaja in sicer, da po klancu navzdol ni poraba 0,0 in da se po ravnem dvigne kar za nekaj litrov od obi?ajne.
Kako edini?... kaj pa done? zvok auspuha?... pa, ko menjava? navzgor, ko avto ne potegne takoj?... pa i-eloop non ready?
Mi z dizli skrbimo za ?isto okolje, medtem, ko ga druga stran lepo onesna?uje.Pa vsi mislijo, da je ravno obratno.
Tako skozi prst, pri moji gre v maloro pri regeneracijo 2 dcl nafte.Ampak finta je v tem,da ?e si dovolj brihten in nastavi? lon?ek na vsak auspuh, to nafto lepo ulovi? nazaj in jo, ko se ustavi?, mirno nalije? nazaj v rezervoar.
In mater me jezi da proizvajalci ne dajo kak?ne lu?ke, da ve? da se regeneracija izvaja (vem da je avto bolj zamolkel, vi?ja poraba itd., sam kaj bi jih ko?tala ena lu?ka).
To smo se ?e jezili tu gor glede ene ledice za 50 cent, ki bi se enostavno pri?gala, ko bi pri?ela regeneracija. Med vo?njo pa to druga?e takoj opazi?, ko menja?. Ko dela regeneracijo ob menjavi v vi?jo brzino in dodajanju plina, avto malo "po?epne" in ne potegne takoj. To ti je znak za regen.Ko ob menjavi zopet normalno "prime" gas je kon?ana.
@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD
Takrat bomo posegli po drasti?ni metodi.
@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD
Ne, sm pa delu prisilno pri Pelku. Drga? pa, js za?enjam dvomit, da je to DPF, ker da se v roku 20 sekund nabere 0,5 grama delcev, je ?udno, hkrati pa, ko se avto ogreva, pa delci "kao izgorevajo" torej padajo nazaj dol. Ne vem, ?e ne bom raj prej probal ?e kak EGR pucat.
Drga? pa problem pri prekinitvi regeneracije je samo dvigovanje olja, bo pa? drugi? zopet za?el, sj avto si zapomne, da ?e ni kon?al, tak da naslednji?, ko pri?ge? spet za?ne Iz ?esar sledi, da bi bil problem s tem le v primeru, da bi res delal relacije 5-10 km, kjer se regeneracija nikoli nebi kon?ala. ?e pa se vam parkrat prekine pa? ne bo avto zanil?
Seveda ne bo zaribal.Ampak se bo vednonznova za?ela regeneracija, kar ni dobro.Raje odpeljem tistih 10 dodatnih kilometrov po hitri cesti, nastavim e-loop in ko se regeneracija kon?a, secpojavi napis Ready. Takrat poraba pade, zamolklega glasa ni ve?.
In potem se meni smejete, da ko se regeneracija pri?ne, ga peljem "na izlet" malo po obali. Ponavadi ga malo bolj pritisnem, da je ma?ina bolj topla. Nikoli ne ugasnem avta med regeneracijo.?e, ko, se bo prvi? pri?gala kaka lu?ka glede tega v mojem avtu, bo kon?al kariero.
Tukaj mora bit kaj drugega vzrok. Tudi pri mojih avtih ni bilo nikoli takih te?av z obrabo (o.k. normalna obraba od kakega prstana).
Problem pri eko usnju je bolj ta, da rad po?i in se dobesedno "raztrga" in ne toliko, da se razpada oz.obrabi.Razne kreme za usnje pomagajo bolj malo, ker je to usnje izdelano na drugi osnovi.Pravo usnje dan danes dobi? edino v kakih presti?nih-eksoti?nih avtih.
Meni niso hoteli priznati 5letno garancijo za obrabo obro?a.
Ponavadi v tistih dveh dodatnih letih ni ve? krito veliko stvari.
?e bi se mi kakorkoli ogulilo to "usnje", ki to sploh ni, na volanu, bi poiskal kakega res dobrega tapetnika, ki bi mi volan oblekel v pravo usnje, ki je res zelo trpe?no
in ne v to eko usnje, ki z pravim nima veliko veze. Tudi ?e ga ma?ete z raznimi kremami, ne bo veliko pomagalo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se strinjam, da pritisne? na mazda slovenoja, da ti vsaj nekaj stro?kov krijejo oni, ker jim je stvar sigurno poznana.
V nekaterih dr?avah je bil mislim da celo vpoklic zaradi teh te?av.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani