@Spektr: ja, to je normalno tudi zdaj?nji tak delajo, vrjetno zaradi tega ker je ?e vse hladno, no?e direkt prklopit, pa pa? skos leti na torque converterju. Meni se to dogaja isto ob hladnem. ?e pa gas spusti? gre pa v cruising.
Ja SkyactivD ma pripro?eno preventivno menjavo te verige, s pucanjem sita in pregledom oljne ?rpalke (po posvetu z Pelkom, iz ?asov ko sem ?e lastil tak?no M6), skoraj "obvezno" pa je to za letnike 2013-2015, ker se pa? ob zama?eni oljni ?rpalki le ta normalno da vrtga.
Ej tole mene tako jezi, da mi avto sam ne gre nazaj na radio (?e ga ugasnem na radiju). ?e imam recimo v?gan tist monitor porabe se ob ponovnem zagonu avta sam pri?ge nazaj. Zakaj mi (?e ugasnem avto z radijem na ekranu) ne more isto pri?gat nazaj radija? A ma kdo kak?ne izku?nje s tem, se da to vklopit tudi za radio?
Ve?krat ko sm reku radio skor nebi mogu.
Js mam v nastavitvah, tega fuel efficency monitorja mo?nost za vklop/izklop te aplikacije ob zagonu/zaustavitvi. In mam izkloplen, zmer mi gre nazaj tja ker sem bil nazadnje.
Ja modra lu?ka ozna?uje hladen motor (?e? da v tem ?asu naj nebi nabijal motorja), kot je spektr napisal, gori dokler se hladilna teko?ina ne ogreje nad 40 stopinj
@Alex: Jp, prebral prebral, tvoj prvi post, zato sem pa spra?eval, kaj bi se naj ogrelo na 50?C. Pri meni je blo ?ist odvisno, v?asih si je ?e pri minusu zmislu delat warm-up, vem pa tudi, da se je v teh primerih ma?ina grela "dolgo" tja do 45?C, kjer modri indikator za temperaturo vode ugasne. Vrjetno mora met ve? pogojev, in glede na prebrano si mislim, da pri avtorju tega posta, ga eden izmed teh pogojev biksa, da mu enostavno predolgo dr?i obrate.
Glede na tvojo citirano literaturo, bi blo treba tester priklopit in spremljat te atribute, ki si jih na?tel:
Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.
Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.
Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.
Ko se ugotovi, kateri izmed teh parametrov ga biksa, pa naprej iskat, zakaj.
PS: ?e kdo misli, da bi morali tole temo prestavit v tehni?ne te?ave?
Se pridru?ujem spektru, da ni ?ans da ogrejete hladilno teko?ino na 50?C v 15s, js sm pri prej?nji SykactivD ?ele po 3-5km meu nad 50 v "zimskih ?asih". ?e pri bencinarki zej dolgo ?asa rabi da ogreje nad 50 stopinj pri zunanji temperaturo od 0-5?C.
Mogo?e jo pa kdo fenom prej ogreje, predn jo ?tarta
In ja definitvno ni normalno, da ta warm up process traja ve? kot 15s, poleg tega pa ?e smrdi ...
No tole pri 50-60, bi lahk biu MAP senzor, jst k sm ga na svoji prej?nji spucu je blo vsekakr?no cukanje odpravljeno. Tista ?esta je pa sumljiva na problem lopute turbine ...
Tale korektor morm jst ?imprej dobit, spodnji del prednjih blatnikov sem enostavno za??itu z debelim salotejpom takoj, ko sem na obeh straneh pokasiral 4x pikice prakti?no po prvih 500km prevo?enih. Hauba pa jbg, nazadnje k sm pral so ble ene 3-4 tam vrjetno nebo lukne v pleh zarad tega, pragovi pa blatniki so pa? na udaru.
Kak?na je barva za kter trg ... to ne vem ka nej si mislim, moja je bla izdelana za prodajo v Nem?iji, zdej pa preberte zgornji odstavek ?e enkrat xD
Drga? pa te korektorje se kupi kje? Sem ?e spra?val, ?e mate mazdine, pa ste rekli da ja, zej me pa zanima kje ste to nabavl. Na servisu?
Aja pa tisti ki pravjo da machine gray ni ob?utljiva ... se tut ne strinjam, moja prej?nja 2015 je bla totalno popikana Js o?itno neznam vozit al pa neki
oh ja ?e vidim, glavno temo naslednjega meetinga ... ?tetje pikic na barvi in ugotavljanje kera barva je najbolj vzdr?ljiva
Drga? pa to kdo jih ma pa kdo jih nima ... to je ful odvisno kje se vozi?, AC po mojem sploh ni problem. Najbolj problem so 3-4 razredne ceste kjer za vsak drek sipajo z ?udrom ... tam je pa katastrofa. Zdajle so se mal umiril, ampak pred mesecem sm pa klel ko marija.
Alex se nikol ti no bremzala? Mislis da imamo pac nekateri tako nastavljeno na blizu?
Ja js sm meu izku?njo na M6 2019, da ko sm meu na blizu, da mi je sama za?ela premzat, takoj z opozorilom.
Zdej mam na far in se mi ?e ni zgodilo, da bi sama premzala, me pa opozori seveda, da naj premzam. Zame je to dost bolj?e, ker pa? ve?, da ?e ni? ne nardi?, da bo premzala in se lahk pripravi?, oz. prepre?i? tako nasilno premzanje.
Moja ima ?e original gor ate plo??ice, za diske ne vem. Mo?no je, da jih montirajo za nem?ki trg? Za modele kizoku in kizoku intense? Kako je z ostalimi, ki ste uvozili avte iz Nem?ije? Za mojo lahko zatrdim, da delujejo bremze v nulo in zelo efikasno. Mogo?e je, da so za slovenski trg druga?ne in bolj boge.
Janez, ne omenjaj drugih motorjev, ?e vemo, da so Mazdini najbolj?i.
Sori, ampak tule pa morm ugovarjat, da preprosto izjava, da zdej devajo not ATE nevzrd?i. Nekje sm ?e pisal, da so na moji novi (dva mesca stari) TRW gor in ta avto je biu predviden za nem?ki trg. @Boss ti si kej pogledal, ktere ma?? Me prav zanima al majo ve? dobaviteljev al kak. Lahko, da dobavitelje celo menjujejo ko spodne gate ...
Druga?e pa o sami rde?i niti te teme ... lahk je govorit kak je dizel ali pa bencinar oh in sploh, ?e ti dela. Ko ma? enkrat slabe izku?nje, bo? pred naslednjim nakupom definitvno 2x pre?tudiru, ?e ?e ho?e? met tist s ?imer si meu probleme. Js osebno sem mel dost eno menjavo turbine na M6 letnik 2015 pred FL pri 110k km, da me je od dizla odvrnilo lani pri nakupu nove.
1. To da zavore po?asi primejo je zna?ilno za tele mazde zgleda (moja prej?nja in trenutna obe mata manj ob?utljive kot npr na kakem citroenu). Glede na kilometre bi jst priporo?al pregled stanja in eventuelno menjavo zavor (ima pa vseeno ?e ?ez 100k km). Tule po forumu bo? na?el priporo?ila za nakup ATE materiala. Aja, pa ti kej trese ko pri visokih hitrostih fejst bremza??
2. Je volan zmeraj na pribli?no enakem mestu, ko se ti to zgodi? Al je naklju?no?
Pri mojemu avtu se hipoma za?ene, ko pritisnem na sklopko.
V bistvu se tudi meni dogodi, da se avto ugasne, ko se glih pri?ge zelena lu?. Ampak, kot pravim, ne zaostanem niti sekundo, ker takoj v del?ku sekunde v?ge.Meni je tudi v?asih mote?e, ko sem v koloni, pa se ?ez dve minuti sam pri?ge. V?asih se kar malo prestra?i?.
To pa je zato ko ma? dizla, in tak zarohni ob startu, da po labijevih besedah hauba dol pade ...
Mja v ro?nem menjalniku je zmeden, sm meu podobne problem v prej?nji, ni najbolj vedu, kdaj pravilno ustavit. Kar se pa ti?e 2 minutnega itervala, je pa res nekak sprogramiran, da ko 2 minute prete?e, se u?ge, pol mor? pa spet en ?as vozit, da bo ponovno za?el delat, sicer ne vem komu na ?ast ...
Glede na to kak se ?rni dextelio, mene zanima, zakaj si pol mazda neumisli bol?ega original olja, ?e je res tako slabo? Kako je to pri drugih znamkah? Do zdej sm sre?al bolj kot ne selenio in elf, ker smo/sem meli le reno in fiat. Pa ostali?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Spektr: ja, to je normalno tudi zdaj?nji tak delajo, vrjetno zaradi tega ker je ?e vse hladno, no?e direkt prklopit, pa pa? skos leti na torque converterju. Meni se to dogaja isto ob hladnem. ?e pa gas spusti? gre pa v cruising.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani