Ker je moj sicer zaupanja vredni mehanik trenutno zasut gradbenimi opravili, Pelko pa ima tudi gužvo, me zanima, če imate kontakt kakšnega dobrega mehanika?
Regija: LJ z okolico, Gorenjska
Opis del: Dve Mazdi rabita zamenjavo vitalnih tekočin. 😃 (beri: redni servis, material nabavim sam)
Ja, držimo pesti, da je res bilo samo slabo gorivo.
Ampak ja, kot so ti že napisali, letnik 2013 res ni biser vzdržljivosti.
Pač preveri lopute turbine, olje menjaj raje prej kot kasneje, preveri stanje saj v kolektorju in EGR in predvsem spremljaj te regeneracije. Saj če avto dela relacije, je to super, se manj "maši".
Če bi imeli na voljo 2 enaka avta, Mazdi 3, za isto ceno, recimo 19.000 €:
- 2 leti starega letnik 2020 s 100.000 km in
- 4 leta starega letnik 2018 s 50.000 km
Kdo od vas bi kupil 4 leta starega? 🧐
Janez, slaba primerjava. 2020 in 2018 Mazdi 3 sta namrec razlicna avtomobila (razlicni generaciji). V tem primeru vsekakor novejsega.
Raje reci 2015 in 2017. Pa se tu je "facelift" vmes, ali pa tudi ne, ce se ravno datumi poklopijo. Verjetno bi vseeno vzel "mlajsega", bi morala biti vecja razlika v ceni za tako razliko v kilometrini.
Že od prvega prispevka v tej temi je jasno, da pogovor teče o Mazda Skyactiv D motorjih.
Ti pa še kar tastare DITD tlačiš v vsako dizel debato. Saj tudi Golfi dvojke 1.6D klepajo še danes, tudi kakšen DCI in CDI imata preko milijon prevoženih kilometrov. Kaj takega SkyActiv-D mašine brez resnih posegov ne bodo videle ...
Tole z volanom je verjetno tudi težava tvoje strukture Ph rok, da se takole obrablja. Meni se na nobenem avtomobilu niti približnno tako, pa jih je bilo par z 200.000+ km.
Kar pa zadeva Mazdo. Mazda 6 letnik 2015 - edini resen minus so slabe zavore, ki se rade zvijajo. Ob skoraj vsakem zaviranju v sili (kot nekateri že veste), pa tudi sicer sem moral prednje diske (in ploščice) menjati na nekako cca. 30.000 km, kar je brez primere glede na izkušnje z drugimi avtomobilskimi znamkami, ki sem si jih lastil.
Imela je par tovarniških vpoklicev (v glavnem SW narave), so pa zamenjali tudi zadnje zavorne čeljusti.
Omejevalniki vrat niso pokali (tudi pri 230.000 km ne), prtljažnih vrati nisem nikoli dobil na glavo ...
Ostale okvare: stikalo položaja avtomatskega menjalnika (ne zazna položaja P ob normalnem vračanju ročice) in pa lučka osvetlitve položajev menjalnika.
Ostalo je del rednega vzdrževanja: olje, filtri, žarnice, gume ...
AdBlue je in bo problem pri vseh znamkah, ne le Citroenu. Samo pokukajte na druge forume (npr. Mercedes).
Pač skoraj vsaka nova pogruntavščina ima porodne težave, sploh če je na hitro skupaj zmetana - kar predstavlja dodatek AdBlue h kateremukoli motorju.
Se bojim, da bodo tudi Mazdine šestice in CX-5 z AdBlue sistemom začele lastnikom kravžljati lase, ko bodo enkrat stare par let in prevozile preko 150.000 km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Živjo.
Ker je moj sicer zaupanja vredni mehanik trenutno zasut gradbenimi opravili, Pelko pa ima tudi gužvo, me zanima, če imate kontakt kakšnega dobrega mehanika?
Regija: LJ z okolico, Gorenjska
Opis del: Dve Mazdi rabita zamenjavo vitalnih tekočin. 😃 (beri: redni servis, material nabavim sam)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani