Skoči na vsebino
Izdelava ključev
Napisano

Sicer ne vem konkretno za Mazdo, a pri drugem sodobnem vozilu sem sam v podobni situaciji s Kitajske naročil ključ z elektroniko (je bil bistveno cenejši kot na uradnem servisu) in ga dal sprogramirat na uradni servis (temu delu se ni dalo izogniti) ter seznanit z vozilom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF inspection required
Napisano
Pred eno uro je marko72 napisal:

Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen.

 

Hvala

Za to bi lahko ločeno temo dal, ker ne paše semle.

 

Pa vendar: ali si najprej pogledal, če so sani dobro prišraufane v tla? Lahko se je kak vijak razrahljal ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Pa pomaga zgoraj predlagano pojačano vzdrževanje kaj loputi turbine, da ne odleti v lopatice rotorja, ali verižici oljne črpalke, da se ne pretrga že pred 200.000 km? :unsure:

 

Loputi turbine pomaga tako, da miga (ker gres cez 2500 rpm) in se ne "zasedi", verigi oljne črpalke pa vsekakor, saj se manj napreza, ker je manj usedlin v olju.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Motor 2.2 Skyactiv-D je najpogosteje žrtev:

- kratkih voženj

- neustreznega intervala menjave olja (20.000 km je ob povprečnem olju predolgo)

- voženj z nizkimi obrati

- prekinjenih regeneracij

- slabše kakovosti goriva

- pomanjkljivega vzdrževanja (brez menjave podložk, peskanja kolektorja, čiščenja EGR ...)

 

Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ...

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano
dne 15. 1. 2021 ob 12:02 je Janez007 napisal:

Pozdravljeni,

 

Na 4,5 leta stari Mazdi 6 CD175 začela goreti lučka, ki opozarja, da je potrebno zamenjati akumulator.

 

 

 

Evo, sosed me je včeraj obvestil, da se mu je prižgala tale lučka.

 

Po 7,5 letih in 246k km. Ni švoh za original robo. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Živjo.

 

Ker je moj sicer zaupanja vredni mehanik trenutno zasut gradbenimi opravili, Pelko pa ima tudi gužvo, me zanima, če imate kontakt kakšnega dobrega mehanika?

Regija: LJ z okolico, Gorenjska

Opis del: Dve Mazdi rabita zamenjavo vitalnih tekočin. 😃  (beri: redni servis, material nabavim sam)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spray za čiščenje DPF filtra RETECH
Napisano

Ja, držimo pesti, da je res bilo samo slabo gorivo.

Ampak ja, kot so ti že napisali, letnik 2013 res ni biser vzdržljivosti.

 

Pač preveri lopute turbine, olje menjaj raje prej kot kasneje, preveri stanje saj v kolektorju in EGR in predvsem spremljaj te regeneracije. Saj če avto dela relacije, je to super, se manj "maši".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Če bi imeli na voljo 2 enaka avta, Mazdi 3, za isto ceno, recimo 19.000 €:

- 2 leti starega letnik 2020 s 100.000 km in

- 4 leta starega letnik 2018 s 50.000 km

Kdo od vas bi kupil 4 leta starega? 🧐

Janez, slaba primerjava. 2020 in 2018 Mazdi 3 sta namrec razlicna avtomobila (razlicni generaciji). V tem primeru vsekakor novejsega.

 

Raje reci 2015 in 2017. Pa se tu je "facelift" vmes, ali pa tudi ne, ce se ravno datumi poklopijo. Verjetno bi vseeno vzel "mlajsega", bi morala biti vecja razlika v ceni za tako razliko v kilometrini.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Čiščenje kolektorjev
Napisano
pred 26 minutami je NevLado napisal:

Kok je potem ta motor res bolj ekološki kot brez egr, če rabiš vsake 100kkm ponucat 5 piksn cleanerjev pa čistil? :lol:

Bolj je vprašanje, koliko je bolj ekološki, ker ima zaradi te navlake 0,5-1,0 litra na 100 km višjo porabo, kot bi jo imel sicer ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano

@Slivka:

Že od prvega prispevka v tej temi je jasno, da pogovor teče o Mazda Skyactiv D motorjih.

Ti pa še kar tastare DITD tlačiš v vsako dizel debato. Saj tudi Golfi dvojke 1.6D klepajo še danes, tudi kakšen DCI in CDI imata preko milijon prevoženih kilometrov. Kaj takega SkyActiv-D mašine brez resnih posegov ne bodo videle ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano

Ah, Alex, to težavico boš pa ja poštimal ... Je pa res, da dizel rabi delati razdalje, ne pa mestne vožnje.

Če jo boš pa vendarle prodal, bi ti pa tudi jaz svetoval G194 - pa naj bo to 6 ali CX-5.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano
dne 19. 6. 2022 ob 4:41 je Tržičan napisal:

Avto se pelje normalno.

Samo če ga malo več obremenim se lučka prižge.

Klicel sem pelkota iz medvode pravi da je ziher kakšen senzor.

 

Mojster, samo nekaj.

 

Tvoj avto se ne pelje normalno. Pri normalnem avtomobilu se lučka ne prižge, če ga pohodiš.

 

Tako da - ali ga vrni prodajalcu ali pa čim prej spravi do kompetentnega mehanika. Da ne bo jok in stok.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.