sem dal vse 4 SACHS in kaj te vem, ob?utek je bil bolj?i, pa ?eprav samo subjektiven, trdim da vsak avto mora dobiti nove amortizerje na vsakih 100k km. No moj si jih je zaslu?il ?e zato, ker je zni?an, in amortizerji bolj trpijo, ker so originalne dol?ine
menjaj, daj najcenej?e nove, in mir za naslednjih nekaj let
aja KYB (Kayaba) sem mel na MX-3, in sem se tudi lahko vozil napram starim so bli odli?ni, ker stari desni na MX-3 je postal kar trd...
tudi jaz imam enako situacijo in me zanima, ?e in kako se da vstavit da bi imel ?e cd predvajalnik?
hvala
vgradi? MP3 predvajalnik na SD kartice in USB klju?ek, pa fertik... CD predvajalnik bo? sicer na?el tu pa tam na E-bayu, vendar ne bo poceni, potem mora? pa ?e masko za radio najti...
skratka, zrihtaj MP3 predvajalanik pa bo? zadovoljen
tako... z veseljem sporo?am, da se je napaka po nekaj dneh vo?nje ponovila, sicer manj o?itno, pa vendar je tu... pri hladnem motorju ?oba tol?e kot kladivo po nakovalu, pri ogretem dela lepo, vendar pri cca 1200 obratih motor cuka in ne te?e enakomerno, pri pospe?evanju pa kadi v dimnih intervalih... torej diagnoza, nekje med 4 ?obami je ena, ki je bolj bolna kot normalno...
sedaj sem zmenjen s kolegom, da dobim tri rabljene ?obe na test, ?e bodo ustrezale, bom probal najti eno uporabno...
?i??enje je prineslo izbolj?anje, vsaj kolikor sem videl na poti domov iz Ptuja... avto pri 1200 RPM ne trese, zaenkrat... bomo videli, kaj bo ?as prinesel...
cena... skroaj 180 EUR..... za ?i??enje vseh 4 ?ob...
naslednji korak bo menajva ?ob, ?e se napaka ponovi, ker so ?obe na Mazdi Denso, in se jih ne da popravljati...
ena dizna neprijetno tol?e... posledi?no mal bolj kadi kot je treba, in pa pri 1250 RPM trese motor malce... pa gremo probat, ?e bo ?i??enje kaj prineslo, druga?e je nova dizna na sporedu... $$$$
sam sicer nimam enakega problema, imam pa problem, da avto pri sukanju volana, ali pri po?asnem manevriranju naprej nazaj na parkiri??u npr., spu??a pokajo?e zvoke iz sprednjjega dela podvozja, kot bi roke ali obese imele zra?nost, zato smo ?e ve?krat preverili obese, roke, stabilizatorje, itd... pa to ni to, poka pa ?e naprej...
To je res ja. ?eprav po drugi strani, bi pa potem prodajalci ali pa ne vem v navodilih bi moralo pisati, kako in kaj se s takimi motorji dela.
To pa nikjer ne pi?e. Smatra se kot da je to 'navaden' avto, da se vozi tako kot avto brez turbine. Ampak o?itno ni ?isto tako
v navodilih lepo pi?e, da se mrzel avto ne goni, ter pri turbo motorjih, da mora? po dalj?i vo?nji po avtocesti ali pod ve?jo obremenitvijo, pred uga?anjem motor pustiti v prostem teku ?e nekaj ?asa...
brez skrbi, da so navodila napisana kot je treba
sem neko? ?e po forumu lepil izvle?ek iz navodil, kjer je omenjeno ravnanje s turbino
sicer bi ti tole v razliki par eurov moral biti sposoben nabaviti vsak ki prodaja nadomestne dele za avto.... povpra?aj v lokalnih trgovinah, jaz pa bom kolegu mejl poslal, da vidim, kaj pravi...
Mazda 6 GG/GY 2.0D RF ima 1 napenjalec jermena, ki je hidravli?en, (157 EUR$), ostalo pa sta tekalna le?aja/kole??ka za zobati jermen
jaz sem po brskanju po E-bayu in povpra?evanju po razli?nih trgovinah, te dele najceneje dobil v GMT.
Moja Mazda je 2004, in sem menjal preventivno, kar se je izkazalo za pravilno potezo, saj je nad eno podlo?ko ?e ven sekalo. Olja pa je dosedaj porabila cca 0.5l na 10k km... pribli?no... bom pa sedaj malo bolj natan?no sledil temu
kaalman a si ti summa summarum zadovoljen s svojo 6-ko?
razen lezajev, ki jih menjas pogosteje kot jaz tekocino za vetrobransko steklo, ni blo nekih izrednih napak?
hmm... avto je fajn za vozit, ?e posebej spu??en in s ?ipom, v takem stanju se vozi skoraj kot MX-3
poraba je plus, ker ma avto cca 160KM in porabo max. 7.5 litrov
razen rednih servisov in 2x menjave le?aja, ter tiste ?udne plastike pri vakuumskih cevkah je najbolj mote? faktor RJA, ki se je nikakor ne more? znebiti pri tem avtu...
opreme je dovolj, in deluje, dosedaj ?e ni ni? posebnega crknilo...
glede na probleme, ki so/ste jih imeli nekateri, sem jaz ?e dobro skoz pri?el, je pa res, da mam sedaj komaj 116.000 kilometrov...
sem upal, da bo ?lo brez ?panarja, pa me kli?e iz servisa, in pravi, da je zadeva kaput, da gre ?isto narahlo not... v kar sem se pozneje tudi sam prepri?al, ko sem kupil novega in videl razliko...
tudi ena od bakrenih podlo?k, ki so bile ?e stare, male, je sekala ven... pa sem reko, ja te pa menjaj... :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
vse ?tiri... aftermarket!
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani