Zdaj pa vedi, kaj je prav? Če preudarno bremzaš, ti zarjavijo zadnji diski, če bremzaš na polno, pa se ti zvijejo sprednji diski. 🙃😄
Saj vemo, s temi diski/kleščami ima Mazda tradicionalno težave. Če imaš srečo, ti jih menjajo v garanciji (meni so jih 1x na prejšnji M6, ko je bil v BTC še sprejemnik, ki se mu je dalo to speljat). Kolegu, ki dela več kot 2x toliko km kot jaz, so zadnje diske na enako stari M3 menjali zaradi rje pri cca. 140.000 km.
Servis na 90.000 km M3 narejen. Poleg menjave olja, oljnega filtra, olja menjalnika, sprednjih in zadnjih zavornih ploščic, zavornega olja, filtra zraka, je mehanik po svoji presoji zamenjal še zadnje diske. Po neuspelem poskusu z nakupom zadnjih Zimmermann ploščic (niso bile za električno ročno zavoro), imam pa sedaj Zimmermann zadnje diske. Originalni zadnji diski so bili na notranji strani močno zarjaveli ...😪
Torej si jih vrnil? Ker prej si pisal, da bo mehanik oko gor dal....
To je nekdo zvil, pa vrnil. Isto kot pri meni vijake sunil in vrnil.
Pa tudi če je "nevarno" naročilo, za pohablen del, bojo plačali.
A ni jasno napisano? Ponudili so mi zapakirane nove ali vračilo denarja. Stare defektne obdržim.
Deep translate:
Preverili smo fotografije in res ste prejeli poškodovane blazinice. Opravičujem se za nevšečnosti. Ker smo vam že povzročili nekaj nevšečnosti, od vas ne bomo zahtevali, da poškodovani komplet vrnete nazaj. Lahko vam ponudimo, da vam pošljemo nov komplet (pred pošiljanjem bomo preverili, ali je popolnoma nov in dobro zapakiran) ali pa vam povrnemo denar.
pred 8 minutami je jacques33 napisal:
Dobri ste fantje, da se vam da pošiljat gor pa dol. Pod črto zna prit ceneje, če bi že v startu naročil pri mehaniku, sploh če sta na TI.
Sam sem dva meseca nazaj naročil komplet Ate diske in ploščice zadaj pri mehaniku, naslednji dan sem že imel zmontirano. Cena pa zaenkrat velik plato Uniona.
We have checked the photos and you indeed have received damaged pads. I am sorry for the inconvenience. As we have already caused you some inconvenience we will not ask you to return the damaged set back. We can offer that we either send you a new set (we will check that it is brand new and well packed before sending) or we can offer you a refund.
Super fantje, a škoda da ni tornado Branetov na tem forumu še več. Konec tedna peljem avto k mehaniku, pa naj on odloči - uporabi te ploščice, če bodo OK, ali nabavi nove. Malo denarja, malo muzike. 😃
Drugače če kdo kaj naroča, naj izpostavim da naj se javi, imamo vsi tukaj avtodoc kode za 10 eur dodatnega popusta ki se jih splača unovčit, samo pred naročilom jo je treba vpisat
Ne, se bistveno bolje znajdem na navadnem ekranu. Sem pa videl, da so neki popusti z mobilno aplikacijo.
Sicer pa cene pri njih ves čas plešejo gor in dol. Meni so jih prodali za 46,77 €, danes so v akciji s 35% popusta 52,55€, na zalogi pa jih ni. Očitno je teh 10€ že všteto v nove cene. 🙃
Zato vzameš na servisu kamor voziš in ti odpade tvoj "dragoceni" čas, ki si ga porabil za reševanje reklamacije in na koncu te bo material prišel več, kot če bi vzel na servisu - razen če boš tudi sam menjal, ok res pa je da je to sedaj bolj kompliciran proces, kot če samo naročiš in dobiš pravo robo...
To imaš prav. Po drugi strani pa sem v letih, ko ni več dela z otroki (razen stroškov), torej dosti časa in je to bolj zaradi veselja, da se lahko izbiram določene materiale. Ravnokar sem klical svojega lokalnega mehanika in se zmenil za termin - fino je, ker čisto nič ne teži, če pripeljem material s sabo. Povem mu, kaj je moja želja (kaj zamenjati) in mu tudi dam pooblastilo, da po potrebi popravi še kaj ter nabavi ustrezen material.
Oh, hvala vam @Brane, @NevLado, @scania. Zakomplicirali so na Autodoc. Njihov oddelek za identifikacijo je na osnovi VIN ugotovil, potem ko sem zahteval zamenjavo za nekompatibilne Zimmermann, da omenjene ATE 13.0460-2645.2 ne bodo OK. 😏🙃 Sedaj sem jih vseeno naročil, ker bolj zaupam vam. 🙂
Je pa tole reševanje reklamacije oziroma zamenjave, kljub doplačani opciji "varno naročilo", kar težavno oziroma zahteva veliko angažmaja, kontaktiranja preko klepeta, maila, ... Vsakič nov sogovornik (Lucas, Amanda, Vince, August ...) in različne informacije, recimo kdo krije stroške pošiljanja. Na koncu bodo stroške pošiljanja krili oni. Vsaj tako je obljubil zadnji sogovornik preko klepeta. Sedaj sem doplačal razliko v ceni 10,17€ (to gre pa gladko) in čakam na sledilno številko paketa.
A sem na Mazda ali filozofskem, zdravniškem, računalniškem, turističnem, električnem, jezikoslovnem forumu? 😃
(Jamralnik v2, Računalništvo, Razni zanimivi posnetki in članki, Filmi, Poplave 2023, Orodje (poceni vs. drago, “noname” vs. brand name), Pohvalite se,...
Tole je pa kr smeh, Chat is back ..., Kava, Cepljenje - Korona in vse ostalo, Prigode v prometu, ponočnjaki, Popotništvo (ideje za izlete, dopuste), Pivo mi paše, Formula 1, Dopust tako ali drugače, Jezikanje, pravopis itd, Kuharija, Aktualni dogodki!, Razkurnik oz. Razpiiiizdnik, Mobilna telefonija, Sončna elektrarna, Bela tehnika, Spontana (naključna) srečanja, ...)
Že skoraj en dan pa čakam na odgovor na čisto konkretno osnovno vprašanje glede vzdrževanja Mazde. 🙃 Zakaj na Mazdo 3 VIN 3MZBN64660M341685 ne pašejo zadnje zavorne ploščice z oznako BAY0-26-23ZA, pašejo pa menda BAY0-26-23ZB? Saj takih Mazd 3 se po cestah vozi kar nekaj.
Mogoče pa kdo ve, kakšna je razlika med W/O electric park brake in W/ electric park brake?
We kindly inform you that according to our technical department:
13.0460-2645.2 ATE is not compatible with your car. The compatible alternative will be oen BAY0-26-43ZB = LP3393 DELPHIhttps://www.autodoc.si/lnk-71511233
We kindly ask you to confirm whether you would like to replace the incompatible spare parts with the alternatives we have offered. Looking forward to your answer.
Hvala za video! 👍 Sem šel na YT preden sem se lotil, pa sm našel samo videos od avtomatskih menjalnikov.
Ima dva vijaka ja, enega za izpust in enega za nalivanje. Je pa še tretji, kterga sem odvil. Po mojm je to kakšen by-pass.
Znanec strojni inženir je nekoč po nesreči odvil napačen vijak na menjalniku in so se mu sesule vilice. Karkoli to že je, ugotovil je zelo hitro, ko je prvič prestavil prestavno ročico, se je ta zataknila. Potem je avto z avtovleko odpeljal k mehaniku, ki je moral menjalnik razdreti in ga ponovno zložiti skupaj. 😪
Prodam zavorne ploščice Zimmermann za Mazdo 3. Prodam 15% ceneje, torej za 35 €.
Kupil sem napačne, so za vozilo ki nima elektronske ročne zavore.
Mehanik mi je sedaj montiral zadaj TRW ploščice, sedaj vidim da obstajajo dve vrsti - za elektronsko ročno zavoro in za navadno. Zanimivo, Zimmermann očitno ima samo eno vrsto ploščic.
Škoda, sedaj se ne morem pohvalit, da imam komplet nove Zimmermann diske in ploščice. 😂
Upam, da so TRW primerljive kvalitete.
Ti hudič, sam imam tudi ene take na zalogi za Mazdo 3 z električno zavoro. Očitno tudi napačne. Pa sem pred nakupom raziskoval .... 🙃😥
Update: danes sem ploščice zapakiral in poslal v Berlin (na mail sem prejel poštno DPD nalepko ... ter oddal na bližnjem Petrolu). Na srečo sem pri naročilu odkljukaj opcijo, ki stane 3,99 € - "varno vračilo" in poštnino krijejo oni. Hkrati sem se na obrazcu odločil, da menjam za kompatibilne ATE 13.0460-2645.2. Bomo videli kako bo to šlo, koliko časa trajalo, ker bo počasi čas za servis ... skoraj že 18.000 km od zadnjega servisa
Eno vprašanje mazda 6 2.2 2016 letnik imam naslednjo težavo pojavila se je lučka trikotni in piše dpf malfunction..Kaj narediti peljat avto na avtocesto al raje mehankarji?.
Avtocesta ne bo rešila težave, morda le prestavila za kakšen dan, teden. Če ni šel v safe mode se lahko voziš, ampak čimprej k mehaniku.
Moji M6 in M3, obe letnik 2018, obe bencinski motor 2.0, obe ročni menjalnik, obe malo čez 80.000 km. Do sedaj samo redni servisi (še zavorne ploščice so vse prve) in nekaj garancijskih manjših popravil in kakšen vpoklic.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Zdaj pa vedi, kaj je prav? Če preudarno bremzaš, ti zarjavijo zadnji diski, če bremzaš na polno, pa se ti zvijejo sprednji diski. 🙃 😄
Saj vemo, s temi diski/kleščami ima Mazda tradicionalno težave. Če imaš srečo, ti jih menjajo v garanciji (meni so jih 1x na prejšnji M6, ko je bil v BTC še sprejemnik, ki se mu je dalo to speljat). Kolegu, ki dela več kot 2x toliko km kot jaz, so zadnje diske na enako stari M3 menjali zaradi rje pri cca. 140.000 km.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani