Da odkopljem "mrliča"😄...ker nočem napisati v napačni temi...
Gre za moje navdušenje nad izdelkom,ki sem ga najprej zasledil tukaj
Pa ne gre za metodo z detergentom za posodo,katera je tudi odlična,čeprav je sam trenutno na uporabljam,ampak le ko je problem z ekstremno umazanostjo in "zamaščenostjo"...
Tukaj bi rad pohvalil pripomoček oz. držalo krpe za brisanje/čiščenje notranje strani vetrobranskega stekla.
Ko sem pred kratkim bil v Trzinu pri Operi Avto,in videl,da to stvar imajo,sem takoj vzel😊
Sicer na prvi pogled izgleda kot "igračka" oz. "plastik-fantastik",a ob uporabi pogruntaš,da temu ni tako-je močnejše narejeno,kot se zdi,in ročaj oz. podaljšek je premišljeno oblikovan.
Predvsem sem se bal,da bi ročka opraskala armaturo,a oblika ravno to učinkovito preprečuje,če seveda pravilno držiš.
Glej slike-tudi robovi so varni pred praskami-se mi res dopade...tista nalimana pena neverjetno dobro drži mikro-krpo...ma kaj čem še nakladati-PRIPOROČAM NAKUP😃👍
Pa še en nasvet,k sem ga sam "sral" pri uporabi Nanoleksovega čistila za stekla...velja tudi za druge.
Nasvet se glasi-"manj je več",ker če pošpricaš preveč,boš zmeraj imel črte oz. sledi....jaz pošpricam le po krpi,in je čist dost.
In še en nasvet...mikro-krpo pred prvo uporabo operi v pralnem stroju z namenskim čistilom za mikrovlakna (obvezno brez dodatkov-mehčalcev ipd.!!!).
Upam,da bo komu koristno😉
pred 20 urami je FuManchu napisal:
Tudi sam že nekaj časa razmišljam o temle pripomočku😁
Lani sem to kupil v lidlu, podrgnem s tem potem pa še z robčki za šajbo, nikoli nimam težav z rošenjem, obvezno spomladi pa jeseni in imaš mir 👍
Normalno! In cx-3 2.0 in m6 2.5 mi pijeta olje, na servisu reči da tisto kar ostane od menjave olja da ti pustijo pol litra, pa potem po 10kkm ulij notri.
Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?
Glej o tem smo veliko pisali že tu na forumu.
- Motorčki špeglov.
- Škripajoč zvočnik pri bose opremi (odpreš in zalimaš).
Ne, se bistveno bolje znajdem na navadnem ekranu. Sem pa videl, da so neki popusti z mobilno aplikacijo.
Sicer pa cene pri njih ves čas plešejo gor in dol. Meni so jih prodali za 46,77 €, danes so v akciji s 35% popusta 52,55€, na zalogi pa jih ni. Očitno je teh 10€ že všteto v nove cene. 🙃
Jajja jaz tudi, ampak potem samo naročim v mobilni aplikaciji, ker je ceneje
Drugače če kdo kaj naroča, naj izpostavim da naj se javi, imamo vsi tukaj avtodoc kode za 10 eur dodatnega popusta ki se jih splača unovčit, samo pred naročilom jo je treba vpisat
Torej kolektor sem dal s kamero pregledat in je bil poln saj.
Dsl sem ga očistit.. Mojster je reko, da je bilo naokoli dober 1cm sloj saj.. Čist zapečeno. Očistila sta se tudi map in maf sensorja. Sam EGR zdsj nisem ziher..
No kakorkoli... Poraba je padla za cca 1.5l v istih testih po AC.
Prejšnji teden sem avto gnal cca 600km hitrost generalno med 160 in 180 na AC s kar veliko zaviranji in pospeševanje. Splošno kar namenoma "težka noga". Poraba 8.7l glede na računalnik in tudi koliko sem tankal. Veliko boljše kot prej.
Merkaj pri zaviranju, da ne tiščiš v kosu iz 180 na 80, ker boš zvil diske (rak rana mazde 6
Berem ta forum, ker nameravam kupiti mazdo 3 ali 2 in me kar malce skrbi, ko vidimo koliko servisiranja je s tem. Moj zadnji avto je (bil) tankaj in vozi. Bi z veseljem kupil mazdo 2 ali 3 od kakega forumaša, ki je tako lepo skrbel zanjo kot nekateri tule. Mogoče kdo prodaja?
M2 ali M3 z bencinskim motorjem je nekaj najbolj ziher kar lahko kupiš. Težave bodo lahko edino na zavorah, da bi šlo kaj drugega v maloro še nisem slišal.
Ko se ti olje dvigne, pomeni da se nabira dizel v motorju. Povsem normalno in pričakovano, potem pa po regeneracijah pade. Bi ti pa jaz svetoval (če bi sam imel dizla), da menjavaj olje na 10k ali max 15k, pa nima bit kej škode.
Med analiziranjem različnih senzorjev na moji CX5 sem zasledil, da so PID vrednosti "Throttle position" za moje pojme zelo čudne. Namreč, čim dam več kot recimo 10% hoda na pedalu mi senzor kaže konstantno vrednost 81,96%. Ko se vozim redko kaže "realne vrednosti" glede na fizični hod pedala. Avto drugače pelje normalno (vsaj tako se mi zdi), RPM-ji ne skačejo itd...
Ali bi mi lahko nekdo, ki ima OBD reader preveril kako se ta PID obnaša pri vas? Hvala
Malo sem prečesal temo in imam občutek, da je so tudi moji prednji diski "znova" hin in to zgolj po 17k km. Avto vožen relacijsko in so zavore res neobremenjene.
Optika je OK, danes še enkrat centriral prednji par in ni bilo nekih odstopanj, ki bi lahko povzročile tresenje pri zaviranju nad 100 kmh. Tudi pri zelo rahlem zaviranju pri hitrostih nad 100kmh trese... Mazda 5, 2011 letnik. Glede na prebrano vidim, da priporočate komplet ATE komplet (disk in ploščice). Verjetno je smiselno bi menjavi razdreti še čeljusti?
Hvala v naprej. GM
Če boš kupil frišen komplet in če že menjavaš, spucaj še čeljusti in boš mirne vesti.
Odzad desno mi je stisnilo čeljust(ali pa je ročna se zaštekala)? Uglavnem zasmodilo use,..tako da sem hitro tekel kar v KA3 trgovino v ajdovščino in vzel Zimmerman ploščice 🤣🔥💨
Sredi poletja? Wow, to pa si imel pol že rjavo. Poročaj kaj si rešil!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim da je zadnjič @Scr3amer menjal
Povezava za deljenje
Deli na druge strani