Lol ja... to me spominja na tiste radijske igre izpred 40 in več let: .... v grmovju nekaj poči, sliši se zvok kovine, predirljiv krik v noči... prihodnjič dalje..."
Jaz res ne vem od kod tak strah pri tlakih večjih od 3 bare?
Pa sej gume ne bo razneslo, oziroma jo bo prej poškodovalo, če je manj napumpana, od oznak. Zato ker se pri večjih težah splošči in bolj mečka, kar jo dodatno uničuje in seveda lahko tudi povzroči defekt.
Sej nobeden ne leži pod avtom. 😊To je le preventiva, da se ti avto ne prekucne z dvigala. Če ti pade avto na nogo, baje, da ni najlepšei pogled. 😉
Še enkrat, kako to menjavaš, da tlačiš svoje ude pod avto? Mislim resno no, pa tud enkrat še nisem stegnil nogo pod dvignjen avto al pa roko tja kamor ne sodi. Če bi slučajno po nekem skoraj neverjetnem naključju padel z dvigalke bi v najslabšem primeru padel na disk.
Mogoče pa imajo opravka s starejšimi in zarjavelimi platišči in pestom? Tudi jaz sem že kdaj moral pod avto, da sem dobesedno nabrcal platišče stran ... In takrat ne bi bilo lepo, da ob sunku avto pade z dvigalke ...
Če 2x letno daješ kolesa dol in gor ni varjante, da bi se zapeklo na pesto. Tudi, če naletiš na kretena v vulkanizerski delavnici, ki ti zavije matice oziroma vijake do nezavest, je več ali manj težava samo z odvijanjem le teh.
Tudi v primeru več letnega puščanja platišč na avtu se vedno, da pobrcat z zunanje strani. Efekt vzvoda bo naredil enako, kot bi brcal z druge strani.
pred 3 urami je Shrek napisal:
Kot sem napisal, imam v dveh avtih zimsko rezervo 16 col in letno rezervo 17 col, tako kot ostala kolesa.
Zasilnega rezervnega kolesa nimam.
Mazda 6 v vseh primerih.
Če je plac je to daleč najboljša rešitev. Jaz je nisem uspel udejanit, ker v dveh avtih sem mel tam woofer, pri tem pa tank z AdBlujem. Tako, da se več ali manj zanašam na srečo in na MES.
Res? Kje pa je ta sistem za reset? Govorimo seveda za Mazde. Obstajajo pa sistemi, kjer moraš za vsako kolo imet nastavljeno kje je in da ti celo sporoči dejansko katera guma je spustila. Pri Mazdi je samo tako, da ko senzor zazna nižjo vrednost tlaka od 1,9 bara to sporoči sprejemniku, ki nato povzroči pisk v kabini in prižig rumene lučke. Nič drugega ni vmes in niti enkrat v vseh 15 letih od kar imam ta sistem v zadnjih dveh Mazdah ni bilo treba narest popolnoma nič, samo gume zamenjat in vozi Miško.
Sistem je celo tako logično narejen, da če voziš v prtljažniku gume z drugim setom TPMS ventilčkov, da teh ne zazna ampak signal TPMS ventilčki pošiljajo le ko se kolo vrti. Kar je logično saj pri stoječem avtu je brez veze, da bi kurilo baterije in pošiljale podatke v računalnik.
Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca.
Kolk pa je to pogosto, da je povečana poraba? Če se dogaja na vsakih 200-300km je to normalno saj gre za aktivno čiščenje DPF filtra in to traja tam nekje okoli 7km AC vožnje. Drugače je pa o tem DPF-ju že tolk napisanega tudi na tem forumu, da si malo vzemi čas in prebrskaj kaj se takrat dogaja in seveda, je to popolnoma normalno delovanje. Preberi so tudi o AdBlue in na kaj moraš biti pozoren, da ne pride do težav. Tele ekološko naravnani dizli pač niso tako simpl kot tisti iz Golfa II.
To smo že ugotavljali pred časom. Dizel v 6-ki in avtomatski menjalnik iz stališča porabe ni ravno dobra izbira. AT menjalniki so prilagojeni bolj bencinarjem in šibkejšemu dizlu a niso nič kaj dobro prilagojeni močnejšim dizlom in navoru, ki je na čisto drugem koncu obratomera.
Po spritmonitorju je poraba z AT menjalnikom v povprečju 6.7l/100km z ročnim pa 5.6l/100km.
Poskusi se en tank mal bolj konzervativno peljat (vem da to ni lahko) po omejitvah in z zmernim pospeševanjem brez, da gre v visoke obrate pa boš videl na čem si.
Tole ti actuator variabilne geometrije turbine verjetno nagaja. Po moje se zatika al pa ne odpre do konca. Zato cukne in nima prave moči pri porabi pa se to kaj dosti ne pozna.
Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.
TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.
Verjemi, da ko je delal prvič je on tud rabil kvadraturo, da si je zložil kot je treba. Ko je pa nekaj 10 ali 100 motorjev dal skozi je pa že car terena in ga je res užitek gledat.
Dejansko največ škode motorju dela cincanje ... ne razumem folka zakaj "kupuje" konje v motorju pol jih pa dobesedno nikoli ne uporabi. Pri turbinarjih, ki dosežejo maksimalno moč že v srednjih obratih pa res ni panika to delat vsaj recimo pri vključevanju na AC, da ga takrat poženeš naj zapoje. Če samo to delaš si že veliko naredil je pa res, da v marsikaterih očeh zato izpadeš divjak. 😂
Pa ne bit tolk pesimist... če avto ne bi nikamor šel v katerikolih obratih bi bilo mogoče celo možno, ampak njemu v višjih obratih avto še vedno leti. Torej je ta večja turbina OK, problem je samo v tem, da je verjetno loputa zataknjena in ne prestavi na manjšo za nižje obrate.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lol ja... to me spominja na tiste radijske igre izpred 40 in več let: .... v grmovju nekaj poči, sliši se zvok kovine, predirljiv krik v noči... prihodnjič dalje..."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani