Pelko ima ponavadi teden do 10 dni ?akalne vrste (trenutno je tudi zelo okupiran z menjavanjem gum), tako da ra?unajte s par dnevi zamika. Kontakt najla?je klic ali sms na gsm; 041 667 335 (Simon).
Intercoler zal rabljenega ni samo nov cena je pa okrog 200 eur
Pri speljevanju ki ropota je posoda zracnega filtra z notranje strani popustila plastika je potrebno samo vijak privita da je plastika fiskna potem bo to ok
Zavorne plo??ice ce se bodo pobrusile bo avto se vedno tresel pri zaviranju potrebno bo brusiti diske potem bo ok
Ce si popravljal preko zavarovalnice pojdi nazaj na zavarovalnico in povej, da nisi zadovoljen in naj ne placajo. Ponavadi se serviserji userjejo in popravijo.
Sploh kadar so argumenti na tvoji strani, v tem primeru bo zlahka hitro dokazal zgre?eno novo barvo.
Poraba bi morala biti znatno ni?ja, verjetno okrog 6L na 100km. Razen, ?e imate pri tem tudi velik dele? mestne vo?nje, ki povsem spremeni povpre?no potro?njo goriva?
Pelko ima neka poznanstva glede dobre avtoelektrike, ga vpra?aj in pa tudi tule na forumu je nekdo omenjal Vili-ja iz Grosuplja, ki naj bi bil ma?ek. Garant zna to po?timati, za vedno.
Tipi?na AUDI te?ava v tisti generaciji. Isto je mene matralo na A3 1.6i rahlo mlaj?ega letnika. Je avto verglal, ni pa v?gal (gorela rde?a lu?ka za blokado v?iga ali karkoli ?e pomeni).
Sam sem to re?eval, da sem imel zmeraj seboj oba2 klju?a in ju kombiniral.
Svetovali so mi odstraniti to blokado motorja, cena pa nekih 60? ali tam nekje. Je ?la zadeva prej od hi?e, kot da bi nekje obstal na cesti in saniral zadevo.
Identi?na zadeva se je frendu pojavljala na Golfu 4.generacije (tudi bencinski motor 1.6 101PS), letnik 2001. Tudi on je stalno nosil seboj 2 klju?a, hehe
Mislil sem Mateja, ki je delal pri Pelku in mu ob?asno ?e tudi sedaj pomaga. Mogo?e bi lahko tudi pogledal na sami lokaciji, da ne bo potrebne vle?ne slu?be.
Pelko ima nekega kolega, ki pelje z vle?no za 40 ali 50? do Medvod, kar se mi ne zdi draga tarifa, seveda bi bila kak?na asistenca ?e cenej?a, oz. zastonj
Xedos je zelo dober in zanesljiv avto, to je ?e stara generacija Mazdic, ki so bile prakti?no neuni?ljive, le plo?evina je bila razmeroma problemati?na. Z AMZS jaz ne vidim ve? smisla in poleg tega, da jih mora? tako dolgo ?akati, sem prepri?at, da bodo ?eleli vzeti neko svojo "provizijo" glede tega elektri?arja. Skratka ceneje bo iti direktno do elektri?arja.
Lahko dam tudi gsm ?tevilko od kolega s foruma, ki vse stvari na starih Mazdah sam popravlja, tudi z elektriko ima veliko izku?enj. Zelo rad pomaga.
Lahko pokli?e? Mateja iz Gameljn, ki je delal pri Pelku in mu ?e vedno ve?krat prisko?i na pomo?. Ima tudi sam 2.2D 6-ko te iste generacije in pa kar nekaj jih je ?e tak?nih servisiral; 031 608 884
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem zdele mojstru Pelku pisal sms, upam da kmalu odgovori kaj bi bilo tole z izginotjem olja neznano kam.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani